Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ayabie pulinaa

+8
Dew
Yoosei
offline
Mayachi
Chim
Juunigatsu
Sintti
Lilie
12 posters

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs. Ayabie pulinaa

Viesti  Mayachi Pe Joulu 12, 2008 5:07 pm

Pääsin, jaksoin ja raahauduin vasta nyt kommentoimaan Kenzon vanhenemista, uusia kuvia ja kiertuetta ja deeveedeetä ja... ;---;
Eli siis; OOOONNEAA Kenzo (taapero) <3 ^O^
Ja-ne-uudet-kuvat: oli aivan ihanat. Yume muuttuu aina vaan suloisemmaksi ja ne Kenzon lasit uww. *--* Intetsu on aina ollut prinssi ja onnistunut on herra näissäkin kuvissa. Aoista ja Takesta...enosaakommentoidamitään. ;--; <'3
Niinpä voishan tuota tänne Suomeenkin laajentaa... Mutta ei tämä kyllä ihan korpi ole, kun vertaa-öh- vaikkapa Ruotsiin. (on aina niiiiiiin kiva huomauttaa että Suomi on parempi maa.) ja TÄÄÄÄLLÄ on se kolmas tyyppi! X"D
Jaajaajaa... Se DVD. Ei mulla ole varaa tuhlailla, kun on kaksi keikkaa tulossa ja niihin pitää säästää... En saa ostaa mitään ennen niitä. Mutta joulu on tulossa... *vink vink (Ja kun oppis viälä tilaamaankin...TT___TT")
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ti Joulu 16, 2008 7:03 pm

Kirjoittelin juuri ylös noita kappaleiden sanoja nyt pää pursuaa Aoin sanoituksia 8---0000
Hmm- kohta puolin voisi lähettää pojille jonkin sortin jouluonnitteluja KKY'n puolesta 8---))
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Mayui Ti Joulu 16, 2008 7:14 pm

Sintti kirjoitti:Kirjoittelin juuri ylös noita kappaleiden sanoja nyt pää pursuaa Aoin sanoituksia 8---0000

Aaaa! : OOO ....mitä kappaleita? *---*

Sintti kirjoitti:Hmm- kohta puolin voisi lähettää pojille jonkin sortin jouluonnitteluja KKY'n puolesta 8---))
Hoo... toi vois olla ihan jännä juttu. :''''D

ei mul kai muuta... ;__;
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ti Joulu 16, 2008 7:17 pm

mm. Daikei no Soko ni Tamatta, Hantoumei no Yodomi ni Kao o Fukaku Tsukekomi Sugimashita,eve]DiVeR,da-gi-e,Nanairo no Sora no Octave yms... 8--D Ne tulee sitten tuonne sivuille kunhan ne taas aukeaa .--dD
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ke Joulu 17, 2008 4:49 pm

Ähää mun piti quotettaa sun viesti ja melkein edittasin sitä. XD

Sintti kirjoitti:Daikei no Soko ni Tamatta, Hantoumei no Yodomi ni Kao o Fukaku Tsukekomi Sugimashita

Toi nimi <3 Kunnon sanahirviö. :'D

Joulu tosiaan tulee, minkäslaisia onnitteluja KKY voisi lähettää? 8DD Kuulostaa meinaan kivalta idealta. 8 )
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ke Joulu 17, 2008 5:06 pm

Pidempää biisin nimeä saa joo etsi 8---DD
Aattelin lähinnä että jos vaan laitetaan joko bändille yhteinen meili johon hyvät joulut ja onnittelut majorista terv.Suomen ayabie fanisivu tai sitten kaikille erikseen jotain saman tyylistä 8----DD Ehdotelkaa jos jotain kivoja ideoita on : >>
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs. Ayabie pulinaa

Viesti  Mayachi Ke Joulu 17, 2008 6:58 pm

AAA kylläkyllä ehdottosti jonkinlaiset hyvänjouluntoivotukset, kylläkyllä! Ja-ja-ja... Ideoitaa...öö.. ei nyt tule mieleen?? :""D Mutta mukana ollaan. yay...
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti To Joulu 18, 2008 9:15 pm

a a a Joo koitan viikonloppuna kehitellä jotain pientä tekstiä sitten ja tällästä 8---))
btw ROCK ID'n ayabie kännykkä maskotit on söpöjä, haluun tilata tollasen Aoin ja Inten :--33
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Pe Joulu 19, 2008 5:15 pm

Täydellisesti myöhästyneet synttärionnittelut Kenzo-sanille!

Ja joo toi joulutervehdys on hyvä idea! :D Japaniksko sitä on ajateltu kirjotettavaks?

Ja noi kännykkämaskotit on aika koviksia. :D En kyllä oikeen tunnista, että kuka on kuka, paitsi toi mustavalkoinen on Take?
Toi vaaleenpunanen olis kyllä kiva. Onks se Yume? :P
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Pe Joulu 19, 2008 5:26 pm

Japaniksi joo ja varmuudeksi mukaan myös enkun kielinen versio... x---DD
Pinkki on joo Yume ja sininen taitaa olla Intetsu, lopuista saa hiukan... huonosti selvää 8--DD
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Mayui Pe Joulu 19, 2008 5:52 pm

XD Aww, oli pakko käydä itekki kattomas, ja jos ny heittäs et mustavalkonen on Takehito ja vihree Kenzo~ :''< Mut miks ihmees Aoi puuttuu. *mutinaa*

Mua hämmentää tää Ayabiekaus joka mul alko ihan yht'äkkii... Lastin mukaan se ku nous sijalt oisko se ny ollu 12 vai 15 mut kuitenki, sijalle neljä, _muutamassa _päivässä....... Niin siis on se kuitenki iha jees jos se on mieluista kuunneltavaa näin äkkiseltään. X''D
Ja yy ei ois pitäny mennä tonne ROCK-ID SHOPpii. ;__; Toi trading card set=niin paljon Takehitoja kuvassa että uuh. *--* Ehkä mä shoppailen tuolla jos saan kinuttua luvan vanhemmilta..... Sit joskus vuonna 2009, niinku loppuvuodest. Nyyhkelis.

Sit mä hokasin pari päivää sit taas Sakura Mau Kisetsu Nin ihanuuden. <3

Ja toi joulujuttu~! Kuulostaako ees mielenkiintoselta ja mahtavalta idealta!! 8''DD (Pystyn hei kuvitteleen jo sen lopun - "Greetings from KKY - Kimi no Koe to Yakusoku - your unofficial Finnish fansite" ... 8----D Ei ikinä, mut on ihan kivaa kuvitella tollast. <3)
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu La Joulu 20, 2008 3:31 pm

Munkin oli pakko mennä tonne Rock-ID Shoppiin. >D Ja ahh eiköhän se juuri noin mene, että ne on vasemmalta oikealle Takehito, Yumehito, Intetsu ja Kenzo. Mut mäkin ihmettelen et mis ihmees Aoi on? D:

Mutta mäpä ostin tollasen photosetin keikalta. <3 Makso 15 euroa. Mut siel on oikeet nimmarit. ;___; <3 Heti keikan jälkeen ripustin noi kuvat paraatipaikalle sänkyni yläpuolelle. :'D

Osaaks tääl joku japanii :0 Multa se ei ainakaan luonnistu sujuvasti. XD Mutta hyvä jos joku osaa. 8 )) <3
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti La Joulu 20, 2008 4:17 pm

Mä osaan... öö silleen jonkin verran... Tai no... Käyn kyllä siellä kurseill amutta en oikein opi mitään x--DD
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Mayui La Joulu 20, 2008 11:10 pm

Mäki ostin sen photosetin ja voi elämä järkytyin ku _vast metros hokasin et "oho, näis on nimmarit.......". : <<

Mä osaan japanii.... jonkun verran. Just sen verran et katakanat on about kaikki tiedos, hiraganat viel hakuses ja muutama kanji on päässä. (<- no öö, Kawa, Yama, Ni, Aki, Hiro, Suke, Kato..... semmosii)

Mä rakastan Kenzoo. Siis ihan tosi, toi rumpalijuomiskuva... siin oli niin mont tuttuu rumpalii. (No öö Yasunon bongas _heti, sit oli Ruka, Kazami, VAL ja kaikkee~)
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Su Joulu 21, 2008 9:08 pm

Ainii joo mun piti tehä se juttu niille pojille o/
Ite en osaa kun hiraganat,katakanat ja about 5kanjia ettää tuota hyvin osaan siis joo. Mutta hei nyt joku_ehdottaa_ jotain lausetta, tai lähetän tälleewn karkeesti sinne ''HYVÄÄ JOULUA JA ONNEA UUDELLE VUODELLA- KIITOS KAIKESTA'' (noin pieni lause menee ainoastaan japaniksi koska luulen osaavani sen edes oikein laittaa x--DD)
JAja niin tosiaan koitan ehtiä lähettää sen sitte joka tapauksessa ennen tiistai iltaa 8--3

-
Tajusin vasta nyt ...En ikinä osta mistää mitään tollasia photo settejä/julisteita tai muuta kivaa- johtuen varmaan siitä että joko
a) hukkaan ne
b) ei ole rahaa
c) heitän ne kuitenkin enemmin tai myöhemmin roskikseen
8--((
Noita keikoilta yli suomeen jääneitä ayabie photo nimmari settejä myytin muistaakseni tsukissa tänä vuonna :--))

off//Kaikki tollaset ryhmä bändi kuvat on niin inhottavia- etenkin just jotkut kigurumi party A&D with SINCREA .____.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Ma Joulu 29, 2008 9:00 am

Vähänkö herrojen uudet sivut on hienot! Very Happy
Ja tykkään kans niiden uudesta lookista. Kenzo näyttää ihan 12 vuotiaalta brittipojalta <3 Very Happy kun sillä on punaset hiukset ja kaikkee.

Tiiättekö, miten herroille nyt voi lähettää sähköpostia?
En ainakaan ite huomannu tuolla uusilla sivuilla mitään.

Muuten, nyt kun vihdoin oon saanut japanilaiset merkit kunnolla näkyyn koneella, niin oon saanut selville, et kyllähän se Kenzo HIMistä tykkää. Smile

////Vähänkö hienoo! Tuol kaupungissa tulee pimeetä yöllä! Very Happy


Viimeinen muokkaaja, Lilie pvm Ti Joulu 30, 2008 12:05 am, muokattu 1 kertaa
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Mayui Ma Joulu 29, 2008 1:48 pm

^ Ah ne sivut. : < <33 Mä tykkään siitä lookista tositosi paljon, mitä ny Aoi... on vähän niinku muuttunu. Mut no can do, jokanen muuttuu ajallaan ja Aoin aika koitti nyt. 8'))

Kenzo... en sano siitä mitään muuta ku et "yhtä kuuma kuin uuni 1000:lla asteella." : DDD (Ah Antikun kaa ku se on fiksu! 8--D <3)
Ja voi miks Take ja Yume kohottaa pisteitään mun silmissä koko ajan vaan.. *---* Ja Intetsu! Jeesus.
Mut on noist uusist sivuist mulle(kki?) jotaa - sain vihdoinkin tietää Kenzon pituuden, painon etc. Joo on tarpeellisia tietoja mutku. : < "Alle kaksi metriä" ja "alle kaksi tuhatta kiloa" jättää niin arvailun varmaan et jes. Mut nyyh, toisaalta se musers mun kuvitelman "Kenzo the band's shortiest"ist.

...joo sori, en nyt saa muuta kasaan ku väsymys on tappavan suuri.
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ma Joulu 29, 2008 10:12 pm

Pojilla alkaa olla nyt oikein major look pärstästä nettisivuihin. 8 ) Faniklubikin uudistuu.

Nuo Kenzon hiukset olivat kyllä kevyt repeämisen ja lollauksen aihe, mutta ihan kivalta ne vieläkin näyttää. XD

Nyt odotan vaan innolla uutta materiaalia, kun sivut ja kaikki on uudistuneet.
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Mayachi Ke Joulu 31, 2008 3:54 pm

Uutta materiaalia odotellaan täälläkin...
Ja ei elämä Aoi. *---* Ihan erinäkönen mut ah niin ihana. Yume on syötävän sulonen ja Take kanssa. Tuitui. Ja ne Kenzon hiukset.. On ne ihan kivat, kyllä niihin tottuu. <3 Uww. Ei tuu järkevää kommenttia just nyt.
Mutta Yumehiton blogi on kanssa niin hauskaa luettavaa. "Nyt keskeinen havainto on polkupyörä."
Nimim. Minäkin rakastan google kääntäjää.
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Ma Tammi 12, 2009 12:23 am

Intetsu on taas kipee. Crying or Very sad
Toivottavasti herra paranee nopeesti... ja pysyis terveenä.

Ite oon alkanut seuraileen Aoin ja Intetsun blogeja melko aktiivisesti. Niillä on aina niin kivat jutut. Smile
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Antikku Ma Tammi 12, 2009 2:37 pm

Voi Intetsu pieni : < Parane pian rakas 8)) <3 *halaa inteä*


Vähän näin jäljessä olen, mutta Ayabien ''uus'' look. Siis mä oikeestaan järkytyin kun näin ne ekan kerran tossa uudessa lookissa. Enkä oikein tiiä järkytyinkö positiivisessa vai negatiivisessa mielessä. Ehkä enemmän positiivisessa. Inten ja Aoin hiukset... sori ne ei iskeny muhun. Inte on jotenkin pelottava... sillä ei oo nois kuvis oikein sitä ihanaa söpöä katsetta. Se katsoo kuin tyhjää. Ja noi Aoin hiukset... toi väri ei oo mitenkänä paras mahdollinen.
Mä jotenkin kans repesin Kenzon hiuksille XD Se näyttää ihan pikkupojalta! Ja söpöltä sellaselta 8))) Kesti pari päivää kun totuin Kezpin hiuksiin, mutta nyt ne on minusta vallan ihanat XD Inten, ja varsinkaan Aoin hiuksiin en oikein ole tottunut 8<
Mutta Takehito... ai että mä jumaloin sitä miestä, sen hiuksia, sen leukaa, suuta, hampaita, mä rakastan kaikkea siinä herrassa! Toi uus look sopii sille, tosin eihän se oikeastaan paljon muuttunutkaan. <3
Ja hei, Yumekin alkaa näyttää tosi hyvännäköiseltä!

Kyllä toi uus look on ihan jees 8))
Antikku
Antikku
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 12.01.2009
Paikkakunta : Loviisa.

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ma Tammi 12, 2009 9:08 pm

Keksipurkki vetoa, että Intetsun alipainolla on tekemistä ton sen sairastelun kanssa... Toivonpa tosiaan että se alkaisi jossain vaiheessa hiukan katsoa että mitä sinne suuhunsa laittaa, tai mitä ei laita... INTETSU NYT PRKL ALA JO MIES SYÖDÄ JOTAKIN !! AAAGHHH *---*
...
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Ti Tammi 13, 2009 12:26 am

Oon samaa mieltä, et Inten pitäis syödä paaaljon enemmän ja muutakin kun vaan kakkuja. Very Happy

Mutta vaikuttaa herra taas olevan melko hyvissä voimissa, kun tänään keikallakin oli.

Vähänkö sulla Antikku on ihana Ava! Aoi on niin sulonen! <3

Tulispa Ayabie sit keväällä tänne Suomeen ja Kenzo sais pitää noita hiuksia tollasena siihen asti. Ne on niin söpöt <3
Haluun ehdottomasti nähdä ne kans livenä.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Mayui Ke Tammi 28, 2009 5:12 pm

Sori kun offaan, mut kattelin täs kaks iltaa takaperin Kimi no Koe to Yakusokun PV:tä ämpeeltä, ja mä aloin itkemään. :''< Aloin kelaamaan et ei elämä, oon nähny ekan kuuntelemani J-bändin livenä - oon hitto vie nähny Aoin, sen hymyn, Yumen, sen... olemuksen, Takehiton, sen cooliuden, Intetsun, sen suloisuuden ja Kenzon, sen... sen... ihanuuden. Mä en voinu uskoo sitä! ;___; Atattatatatata aloin ikävöimään niitä.

Ja sit aloin kans kelaamaa et Aoi kuulostaa mielettömän superin ihanalta. : < <3

...Niin että. XD oikeesti sori offista.
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  saphire Ke Tammi 28, 2009 6:15 pm

:'D jjöö. Iteki ko mietin keikkaa nii rupee välil itkettää. Ei kyl enää.
Mut keikalla en itkeny, keikan jälkee en itkeny, mut sitten ko tuli keikkaraportti nii itkin iha sairaasti..... jotenki se muistutti siit keikast nii hyvin, kosk en muista siit nytkään mitään muuta ko Yumen, Yumen ja Yumen, kosk olin eturivis suoraan sen edessä ja..... sit vaa katoin sitä koko keikan. XD
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 4 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa