Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ayabie pulinaa

+8
Dew
Yoosei
offline
Mayachi
Chim
Juunigatsu
Sintti
Lilie
12 posters

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Su Heinä 06, 2008 8:22 pm

Ajattelin luoda tälläsen aiheen, koska täällä ei ole oikein tällä hetkellä mitään topiccia, jossa vois puhua kaikesta yleisestä, mitä mieleen juolahtaa.
Ja luin just Intetsun blogin käännöstä joulukuulta ja kattokaa, missä kahvilassa se on ollut! *linkki*
Aika siistiä. Very Happy
Ja sit tän postasin jo TH Ayabie forumille, mutta laitan tänne uusiks: Kenzo fanittaa HIMiä?
Vähänkö Ayabien jäsenet on suomifaneja Very Happy
Ja sit voisin kysellä täälläkin, et mikä on Aoin koiran nimi? Sattuuks joku tietämään/muistamaan?
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Su Heinä 06, 2008 10:50 pm

Muumi kahvilassa :3 Voi kuinka suloista/ Olisipa ollut hienoa tormata Inteen siella ihan sattumalta ... Very Happy
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ma Heinä 07, 2008 1:06 pm

Kenzohan piti kouluaikoinaan Stratovariuksestakin. 8DD Inte tykkäsi Dimmu Borgirista. Kuitenkin typosin nimen... T^T

Aoin koiran nimi? Minä en ainakaan tiedä :'D En ole suureellisilla japanintaidoillani kyennyt ottamaan selvää. Oisko Shira? Ainakin jostain sellaista se blogistaan höpisee. Ihan söpö hauvelihan se on, tosin minua häiritsee kun Aoi pukee sitä toisinaan ties mihin vetimiin. :'D

Hyvä katsoa "sähikäisten" blogeja. Aoi jumittaa koiraa, Yume kissoja ja Inte pupuaan. XD

Selaan tässä Intetsun blogia ja tuli nälkä. Tekee mieli jotain makeaa, vaikka mansikoita. Inte on kyllä aikamoinen herkkuperse (ilmaisun kaikissa tarkoituksissa). Katsokaas tätä. <33 Joku Inten kaveri Ryowo siinä Impan kanssa. Sulosia molemmat, aaawwww ^^ <33
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Ma Heinä 07, 2008 10:02 pm

Musta se on just sulosta kun Aoi pukee sitä koiraansa. Very Happy Jotenkin Aoin tyyliä, kun se on ittekin niin söpö ja kulkee sulosissa vaatteissa. <3
Ja toi kuva on <3 Intetsu ja sen kaveri näyttää aika samanlaisilta tai siis hiukset on vähän samaa tyyliä. Muutenkin tykkään Intetsun blogista melkein eniten. Se ottaa tosi sieviä kuvia, joita on kiva kattella, kun japania en taida laisinkaan. Intetsusta olis voinut tulla joku valokuvaaja tai semmonen. Muutenkin sillä on tosi kauniita tavaroita.
Ne Yumen kissat on ihania <3 Ne on aina silmät kiinni makoilemassa.
Niin onko muuten Kenzolla tai Takella lemmikkejä?
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ti Heinä 08, 2008 1:31 pm

^Mun käsittääkseni kummallakaan machomiehellä ei ole lemmikkiä. :'D Kai niistä olisi jonkinmoista informaatiota esim. jätkien blogeissa, mutta eipähän ainakaan ole näkynyt. 8D Anteeksi melkein tuplapostaus.

Ja Inte on kyllä niin neitimäinen, pakko sanoa :'''DD Mutta se tekeekin siitä niin hirveän ihanan. <33 Awwwww, Inteeee~~~<3
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Ke Heinä 09, 2008 9:34 pm

Tosiaan <3 Vähänkö sillä on ihana plektra! Voi kun haluisin tollasen. Siis Intetsulta :) *linkki*
Onkos muuten Intetsun blogin nimi "himitsu Intetsu" eli "salainen Intetsu"? Sain tos just itse 'käännettyä', joten toivon ettei mee ihan metsään. En osaa kirjottaa hiraganoilla tai katakanoilla, joten käytin tavallisia kirjaimia. :) Tietääks muuten joku, miten vois konella kirjottaa noita merkkejä?

Ja eihän näille tuplapostauksille kauheesti mitään voi kun käyttäjä määrä ei kauhen suuri ole. :)


Viimeinen muokkaaja, Lilie pvm La Heinä 12, 2008 9:46 pm, muokattu 1 kertaa
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Chim To Heinä 10, 2008 5:41 pm

Lilie kirjoitti:Tosiaan <3 Vähänkö sillä on ihana plektra! Voi kun haluisin tollasen. Siis Intetsulta :) *linkki*
Onkos muuten Intetsun blogin nimi "himitsu Intetsu" eli "salainen Intetsu"? Sain tos just itse 'käännettyä', joten toivon ettei mee ihan metsään. En osaa kirjottaa hiraganoilla tai katakanoilla, joten käytin tavallisia kirjaimia. :) Tietääks muuten joku, miten vois konella kirjottaa noita merkkejä?

Ja eihän näille tuplapostauksille kauheesti mitään voi kun käyttäjä määrä ei kauhen suuri ole. :)

'Himitsu Intetsu', ihan oikein sen käänsit.

Näppäimistöön saa muutettua ohjauspaneelin kautta kieliasetuksia vääntelemällä japanin merkistöt, tosin, tämä olettaa sitä että tietokone tukee japanin kieltä. Jos ei, merkistötuet voi aina ladata netistä =)


Juunigatsu kirjoitti:Selaan tässä Intetsun blogia ja tuli nälkä. Tekee mieli jotain makeaa, vaikka mansikoita. Inte on kyllä aikamoinen herkkuperse (ilmaisun kaikissa tarkoituksissa). Katsokaas tätä. <33 Joku Inten kaveri Ryowo siinä Impan kanssa. Sulosia molemmat, aaawwww ^^ <33
Miten musta tuntuu, että kyseessä saattaisi olla erään toisen suosikki yhtyeeni, Lolita23Q'n basisti Ryosuke? Tuo kuva Inten blogissa taisi olla 4. päivä tätä kuuta lisätty, ja Ryosukelta löytyi Inte ja hän kuvia 3.7. päivämäärältä. Tällaisen ja tällaisen sieltä bongailin :) Suloiset basistikaverukset.

//muokkailin tätä viestiä tuplapostauksen välttämiseksi
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie La Heinä 12, 2008 9:45 pm

Chim kirjoitti:Miten musta tuntuu, että kyseessä saattaisi olla erään toisen suosikki yhtyeeni, Lolita23Q'n basisti Ryosuke? Tuo kuva Inten blogissa taisi olla 4. päivä tätä kuuta lisätty, ja Ryosukelta löytyi Inte ja hän kuvia 3.7. päivämäärältä. Tällaisen ja tällaisen sieltä bongailin :) Suloiset basistikaverukset.
Näköjään on joo se Lolita 23q:n basisti. Ja todellakin on sulosia <3 Sanon sen vielä kerran. :)

Ja piti vielä tähän tulla sanoo, et Intetsulle kyllä sopii hyvin otsatukka! Siinä uudessa pv:ssä ja Kimi no koe to yakusoku:ssa sen hiukset on tosi hienot. Ja musta väri sopii yhäkin musta Inten hiuksiin parhaiten. :P
Ja toi Inten pupu on kyllä ihana pallo! *linkki*
Tää keskustelu on muuttunu vähän Intetsu painotteiseks nytten. :D

Mun mielestä Yume näyttää hirveen nuorelta niissä sen nykysissä lyhyissä hiuksissa. *linkki taas* <3 Ihana kuva
Eikö teistäkin?

Sori tästä tuli tämmönen turha viesti... :)
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ma Heinä 14, 2008 11:18 am

...................Ryosuke? Ei muuten pahempi idea 8DD Imppasen blogissa herra esitteli kaverinsa nimellä Ryowo, että se on sitten vissiin joku lempinimi kai 8D Tai sitten googlen käännösohjelma on huijannut mua ja heittänyt rändömeitä käännöksiä XDD Kaikki on mahdollista. Nahh, nyt mun pitää päästä tutkimaan myös Ryosuken blogia. 8DD

Yume näyttää aivan mielettömän suloiselta nykyään. Awwwailin ääneen herran kuville kun sitä blogia selasin. 8D

Minä odotan innolla uuden V!NYL SYNDICATEn ilmestymistä, sillä Ayabien dudeilla (Ainakin Yumella, Aoilla ja Intellä) on ollut jotkut kuvaukset SEX POT ReVeNGen vaatteissa (tai ainakin siltä heidän blogiensa perusteella vaikuttaa).
Intetsu vol 1. Ja kivat muskelit, btg. Intetsu vol 2.Intetsu vol 3.
Yumehito vol 1. Yumehito vol 2. Ja kiva kaula-aukko, muuten ; D
Aoi vol 1. Aoi vol 2.

Uusimman Japan Popin Ayabie-juttu oli mahtava 8DD Repeilin ja awwasin sille "Kävimme ruokakaupassa!"-jutulle ja muille hassuille väläytyksille. Järkytys oli kyllä aika suuri, kun keikan jälkeen selasin Intetsun blogia: "MITÄ!? KAVERI ON KÄYNY KORKEASAARESSA O__O" Mutta koko jutussa parasta oli kyllä Takehiton kuva, aamen. <3
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ma Heinä 21, 2008 3:25 pm

Ahhhiihiii/ ihania noi kuvat :3 Hahaaa ! Inte on selvasti tutustunut suomeen oikein urakalla. Korkeasaaressa ! Hauskaa. Ja nyt kun olen taalla Kreikassa niin en paase edes uutta Japan Popin juttua lukemaan ... Murh.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Yäh,mitä muuta on mitä en tiedä?

Viesti  Mayachi Ke Heinä 23, 2008 6:28 pm

Oiii! Ihastuttavia kuvia!!! Kaikki!!! Pupu!!! Menin ihan sekasin mm. siitä että Inte keskustelee muumin kanssa...<3 (ja myös lukiessani blogeja...) Suloista suloista. Ja mitä: onko uus japan pop ilmestyny? No niin,huomisen suunnitelmissa mennä ostamaan se. Pulisen jälleen tyhmiä...
Aww...Yumehiton kaula-aukko... ^___^"
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Ma Heinä 28, 2008 10:58 pm

Luin Yumen blogin käännöstä ja on pakko quoteta yks kohta tänne kun se oli niin söpö!

Tässä:
Action 5450
2008-06-05 16:41:47

Ghost stories, one of the things that remind one of summer.
Perfectly alright?or Definitely no?

If it's with the members I quite like them!
While on tour we'd have them and then I'd regret it when we get back to the hotel!
At those times, I fly into Kenzo's room without any delay.

Mulla on vähän sama juttu kummitustarinoiden kanssa. Tavallaan niitä on kiva kuunnella, mutta sitten kun on yksin niin pelottaa. Very Happy
Olispa mullakin sillon Kenzo viereisessä huoneessa. Very Happy
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ti Heinä 29, 2008 8:43 am

Hoo... Kaksimieliset ajatukseni pääsivät valloilleen... Pitäisi purkaa ne ja kirjoittaa vaikka joku I/K One-Shot paritus...
Tiedättekös- mä jo tässä olen vähän alkanut niinkun odotella uutta albumia :'D En suinkaan ole yhtään malttamaton tai mitään... Herrat eivät ole vielä edes tämän albumin kiertuetta päättäneet ja minä jo tuskailen että tekisivät uuden levyn. Mutta kun tahtoo kuunella uutta musiikkia. RIkkaboshi on jo loppuun kulutettu, puhumattakaan vanhoista levyistä...
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ti Heinä 29, 2008 9:24 pm

^Mä en tuu varmaan ikinä kyllästymään Ayabien mihinkään (ainakaan yumen aikaseen) levyyn 8DD Mutta uusi levy ois ihan kiva kyllä. ^^

Ette ole ainoita, joille tuli epämääräsiä fanityttöajatuksia mieleen tosta blogikäännöksestä. Yumezoa<3 Se yksi kuva.... *etsii* no okei en löydä, mutta kuitenkin se yksi kuva on kiva, missä Kenzolla on käsi Yumen ympärillä ja Yume on melkeen sen sylissä<57589 Juuh.
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ke Heinä 30, 2008 11:47 am

Juunigatsu kirjoitti:^Mä en tuu varmaan ikinä kyllästymään Ayabien mihinkään (ainakaan yumen aikaseen) levyyn 8DD Mutta uusi levy ois ihan kiva kyllä. ^^

Ette ole ainoita, joille tuli epämääräsiä fanityttöajatuksia mieleen tosta blogikäännöksestä. Yumezoa<3 Se yksi kuva.... *etsii* no okei en löydä, mutta kuitenkin se yksi kuva on kiva, missä Kenzolla on käsi Yumen ympärillä ja Yume on melkeen sen sylissä<57589 Juuh.
Ei se ehkä ole kyllästymistä- vaan... Miten sen sanoisi... [hmh]

Ooh- juujuu, mäkin olen nähnyt sen kuvan- aivan ihana... <3 [HITTO MITEN JÄRKEVÄ KOMMENTTI...]
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Ma Elo 04, 2008 11:47 pm

Ootteks muuten kattonut ton videon missä Yume puhuu kisulleen? Very Happy
Ei ton sulosempaa voi olla <3 *linkki*
Joku oli kääntänyt sen:
Y: Oo~i. Hey.
N: Hi.
Y: You're Nekojirou yeah.
N: -ignores-
Y: Hey.
N: Hm?
Y: How're you?
N: Fine.
Y: You sure?
N: Of course!!
Y: Is that so. Alright I get it.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ti Elo 05, 2008 10:54 am

Yumen katto on kyllä suloinen...
Hei- olettekos te kuulleet sellaisesta huhusta, että Ayabiestä tulisi major joskus helmikuun puolella ? Hienoa jos niin on! :3
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  offline Ti Elo 05, 2008 11:07 am

Yumen kissatalkit... <3356
Ayabiesta Major? Waahaa, hyvä hyvä... vaikka mä en vieläkään ymmärrä mitä eroo on olla indies tai major :3
offline
offline
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.05.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Herushinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ti Elo 05, 2008 6:27 pm

Aahh~~ minä olen kuullut tuollaista major-huhua jo MELT AWAYn julkaisemisen maissa, että se olisi heidän viimeinen "indies"-sinkkunsa. Mutta yhä ne on Speed-Diskillä, joten olisikohan tämä nyt oikeasti heidän läpimurtonsa...

Muuten ihanaa offline, että säkin oot aktivoitunu täällä <3 Ja oot varmaan kuullu tän major-indies-selityksen noin 34697 kertaa, mutta mä voin silti kerrata sen! (Kertaus on opintojen äiti!! 8D) Elikkä indiesbändi on pienempi ja suurelle yleisölle tuntemattomampi, jolla on pienempi levytyssopimus (mutta sitä kautta myös suurempi oikeus päättää tuotannonsa sisällöstä, julkaisunopeudesta ja siitä ja tästä ja tuosta). Majorbändi taas on suurelle yleisölle tunnetumpi ja voi hyvinkin myödä kiertueita loppuun kolmessa minuutissa. (en yhtään vittaa the GazettEen, en vaineskaan...) Majorbändeillä on isompi levytyssopimus ja ne takovat enemmän rahaa tuotannollaan. Ja loppuun vielä konkreettinen esimerkki. Indies -> BLACK:LIST Major -> the GazettE. Näin 8DD Eli jos Ayabiestä tulee major, se meinaa mahdollisesti isompia esiintymislavoja, lisää yleisöä ja enemmän rahaa pojille 8DD Olisi se kyllä aikakin kasvaa indiesbändin saappaista pois, kun Ayabie kuitenkin sattuu olemaan aika tunnettu bändi. Anteeksi että poikkesin aiheesta.

Yume on kyllä aika hölmö, mutta ihan hyvällä tavalla vaan. 8DD Repeilin aika railakkaasti tuolle(kin) videolle. :'D

Mutta Intetsu on kyllä aikamoinen Kokki Kolmonen kun se kuvailee blogiinsa joskus oikein semmoisia sarjoja, että "tässä on ainekset" ja "tässä on taikina" ja "tässä on valmis ruoka!!!!111" <33 On se kyllä ihana.
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Ke Elo 06, 2008 10:09 pm

Muutenkin Intetsun blogi on ihana kun siel on niin sievii kuvii. Musta tuntuu, et oon maininnu ton joskus, mut ihan sama. Very Happy

Mulle käy Aoi:n blogin kaa aina silleen, et jumitun sanakirjan kaa suomenteleen sitä ja sit loppujen lopuks en ymmärrä mitään, Very Happy mut pakko koittaa kun se vaikuttaa niin mielenkiintoselta ja siitä joskus saankin jotain selvää.

Tänään perehdyin tohon Rikkaboshi:n sanoihin ja sen sellasta ja huomasin tälläsen jutun, et:
Toi "Rikkaboshi"han on kanjeina :六花星 eli jos oon oikein tajunnut niin 'rikka' eli 'lumi' ja sit tähden merkki, mut tähtihän on hoshi, niin miks tossa se on boshi? Ei oo loogista Crying or Very sad, joten jos joku pystyy valaiseen mua siitä logiigasta niin olisin tosi onnellinen, koska tykkään kielistä ihan hirveesti ja muutenkin. Smile
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu To Elo 07, 2008 9:03 am

^Tietääkseni myös boshi käy tähtenä, Ainakin Moroboshissa (Moroboshi Yumehito!!) viimeinen kanji meinaa tähteä. Tai jotain sinne päin, en itse osaa kyseisiä kanjeja mutta olen lukenut netistä ihan luotettavilta sivuilta, että asia näin on 8 )))

Mmmhh, voi kun täälläkin olisi jossain japaninkielen kurssi niin opettelisi kunnolla japania ja voisi alkaa kääntelemään itsekseen. Varsinkin Intetsun blogia, Ayabie diaries translationissa ne kun jummaavat nyt tammikuussa XDD Ja niitä uusia olisi kiva lukea.

Yumehito kyllä oikein spämmää blogiansa o___o
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie To Elo 07, 2008 10:59 pm

Mjoo, tänään kun selasin kans jotain sivuja niin päädyin samaan tulokseen, mut tarkottaaks toi nyt sit lumitähteä? Jotenkin olis järkevää, et se tarkottais lumihiutaletta, mut mun käyttämä sanakirja ei ainakaan tollasta sanaa tunne...

Juunigatsu kirjoitti:Mmmhh, voi kun täälläkin olisi jossain japaninkielen kurssi niin opettelisi kunnolla japania ja voisi alkaa kääntelemään itsekseen.
Joo, samasta määkin haaveilen. Aoi:n blogia olis kiva suomentaa, mut sekin kyl kirjottaa melko paljon. :)
Intetsu on mun mielestä kaikkein järkevin blogaaja. Kirjottaa jokapäivä melkein jotain, mut ei spämmi silleen. :D Vaikka ei se mua yhtään haittaa, et Yume kirjottaa niin paljon, mut kiva olis kääntäjällä pysyä perässä varsinkin jos ei mikään ihan fluentti oo.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Yoosei Pe Elo 08, 2008 9:42 pm

^Nojoo, vaikka ei mun mielestä Aoikaan pahemmin spämmäile blogiaan. En kauheasti lue Ayabien blogeja, mutta sen verran, mitä olen lukenut, Aoi vaikuttaisi kirjoittavan ihan mielenkiintoisia asioita.
Intetsun blogia selaillessa tulee nälkä tai vähintäänkin makeanhimo. Juunigatsuhan taisikin jo sanoa, että Imppa on herkkuperse sanan jokaisessa merkityksessä?
Ensiapua blogikäännösten suomentamiseen saa sillä Googlen kääntimellä, mutta se suomen kieli todellakin on alkukantaista ("löysin jäätelö shop", "olen nälkää" jne.)

Minusta olisi hienoa, jos Ayabie todellakin tulisi major -bändiksi. Täytyykin tässä alkaa pikkuhiljaa keräilemään hätävararahoja Japaniin ja Ayabien keikoille.... Nimenomaan niille suurille lavoille, jos ne niille sitten pääsee (Lue: Budokan) 8D
Yoosei
Yoosei
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 02.05.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Loviisa

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Chim La Elo 09, 2008 2:10 pm

Ayabie - major? kyllä se hyvinkin niin saattaa olla ensi vuoden alkupuoliskoilla ennusteiden ja kuulemien juorujen perusteella, kun japanin kiertue on käyty loppuun ja jotain uutta suunniteltu. Sen verran suosiollinen yhtye on ollut japanissa viimeisten vuosien aikana, että tätä on aina voinut odottaa. Ennen pitkää se kumminkin tulee eteen, jos ei ensi alkuvuodesta, niin sitten myöhemmin. Ayabie vetää keikkoja loppuun kotimaassaan ja levyjä menee kuumille kiville, ei se indiesbändin titteli kovin pitkään heillä voi keikkua bändin nimen alapuolella : D(*ennustusta*)
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti To Elo 14, 2008 8:03 am

Major nyt kuitenkin on melko iso harppaus eteenpäin- toivotaan että huhu on totta :]
Luin aamulla KATU Lehteä, ja siinä oli kuva jostain likasta Ayabie paita päällä, näin sen ja kävin hakemassa sakset <'DD
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 5 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa