Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ayabie pulinaa

+8
Dew
Yoosei
offline
Mayachi
Chim
Juunigatsu
Sintti
Lilie
12 posters

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs. Ayabie pulinaa

Viesti  Mayachi Ti Syys 23, 2008 4:43 pm

Onnea sylintäydeltä Yumelle! *pyyhkii kyyneleen* iso poika jo. Laughing
(jälleen synttärionnittelut myöhässä...)
Intetsusta olisi varmaan tullut leipuri ellei Ayabieta olisi.
Ihana ava Liliellä... <3____<3
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie La Syys 27, 2008 8:42 pm

Jep, mustakin toi kuva Yumesta on niiiin hieno! :)

Mut ootteks lukenut noita Ayabien blogien käännöksiä *linkki*

Just now, I got a pamphlet for European holidays from [the travel agency] in front of the station. There was an aurora tour ☆Apparently you can see it if you take an express train towards the Northern towns from Finland's capital, Helsinki, which is in the south of the country. One third of the country is within the Arctic Circle which is roughly above a latitude of N66°. Helsinki is a place with memories for Ayabie, and I want to go on a personal trip there as well. Maron-kun is cute as well, but the white rabbits in the zoo were really cute.
Onks Itetsu käynyt täällä lomailemassa? Tiiätteks? On ainakin suomi-tiedot hallinnassa herralla. :)
Muutenkin täytyy mainita, että Intellä on niin söpöt jutut! Kiva kun sivulla on nyt toinenkin kääntäjä Intelle niin saa Intetsun aivoituksia vähän enemmän lukee.
Ja Aoinkin jutut on välillä niin sulosia, kun se puhuu perheestään ja sellasta. <3
Ja muidenkin jutut on tietty kans kivoi. :P
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ti Syys 30, 2008 3:39 pm

Ayabie siis siirtyyvirallisesti nyt majoriksi ensi vuoden alussa ! hiiienoa ! :---DDS
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs. Ayabie pulinaa

Viesti  Mayachi Ti Syys 30, 2008 3:50 pm

Jeeehoooow. Major, mahtavaa. *pomppii ympäriinsä* bounce
Enää ei täydy odottaa 10 000 vuotta, vain 50 vuotta seuraavaan keikkaan. *tapu tapu* ...Ja koko päivä alkoin näyttää huomattavsti valoisammalta... Ooh, kauniita puita ulkona!
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Chim Ti Syys 30, 2008 6:18 pm

Itsekin olin kyllä aivan sienissä kun aamusella luin ennen kouluun lähtöä tuon major-vahvistuksen - parempaa ilouutista ei olisi voinut edes odottaakaan piristämään ankeaa päivää! *taptap* Onnittelut vaan pojille hyvästä saavutuksesta ja onnea tästedeskin niitä suurempia lavoja valloittamaan :) (Kunhan vain sitten muistatte poiketa täällä Suomessakin aina jossain välissä :))
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Pe Loka 03, 2008 7:44 pm

Minä olin koiran kanssa lenkillä kun Yoosei soitti ja hihkui luuriin, että Ayabiestä tulee major. Minä kyllä arvasin sen jo 8DD Tai noh noh, pojathan olivat kyllä puhuneet siitä blogeistaan.

Toivottavasti major-asteelle siirtyminen kutsuu enemmän yleisöä suomen keikoille tulevaisuudessa.

//NOH NOHH!! Niistä uusista biiseistä kun on puhuttu, pojat ovat __salaa XDD julkaisseet kaksi biisiä, Electric Moonlightin ja Twilightin. Tunnen itseni kolmannen asteen tomppeliksi kun en tiennyt näistä yhtään mitään. DD: Mutt käykää nyt kuitenkin kuuntelemassa ja rakastumassa:
Electric Moonlight
Twilight

Menetin sydämeni Electric Moonlightille heti ensi kuulemalta. Se kuulostaa vaan niin järisyttävän kauniilta ja suloiselta. Tämä on Ayabietä, johon ihastuin.


Viimeinen muokkaaja, Juunigatsu pvm La Loka 04, 2008 7:14 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Uusia biisejä 8DD)
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Su Loka 12, 2008 10:43 am

Jep, onnea herroille Majoriks siirtymisestä. Smile

En oo kuunnellu Ayabietä nyt johonkin hieman päälle viikkoon ja sitä huomaa taas kuinka Aoi:n ääntä oli ikävä. <3

Itse ihastuin noista uusista kappaleista tohon Twilightiin Smile mutta täytyy kuunnella noita nyt enemmän, niin saa paremman käsityksen.
Hyvältä silti kuulostaa molemmat <3

Noiden kappaleiden takana oleva kuva on kyllä maailman sulosin! Pakko oli mainita.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Chim Su Loka 12, 2008 11:54 am

#!"(=¤(#"¤/"#!=?!

Miksen minä ole tietänyt mitään uusista kappaleista ;_; nähtävästi tietolähteeni sukkaa ja pahasti. No, jaa. Kiittäkäämme nyt kumminkin juunigatsua informoinnista--iso kiitos♥

Electric Moonlight kuulosta aivan mahtavasti sovitetulta kappaleelta- vokaalit osuu täydellisesti nuoteille ja pidän sävellyksestä. Twilight, no, en sorra tätä biisiä koska vasta ensimmäisen kerran kuulin sen, mutta ehkä se iskee minunkin korvaan useamman kuuntelukerran jälkeen. Näin aluksi en osaa kyseisestä biisistä mitään järkevää sanoa.


Lopuksi vielä ylistys juunigatsulle uudestaan tärkeästä infosta uusista kappaleista joista en olisi ikinä tiennyt mitään ilman hänen apuaan kiitos.
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ti Loka 14, 2008 4:42 pm

^kröhöm, Chim, olisitpa nähnyt naamani kun ensimmäisen kerran löysin nämä biisit XDD Olin ihan "0____0 mun maineeni Ayabie-fanina on mennyt.... missä mä oikein olen ollut??"

Ihmeen hiljaa ovat pojat nämä kappaleet julkaisseet, kun virallisella sivulla ei ole oikein mitään mainintaa (tai olen sokea). Itse asiassa olen kyllä huomannut, että Intetsu kirjoitti blogimerkinnän "electric moonlight" mutta enhän minä niistä neliöistä mitään ymmärtänyt XDD

Voisivat julkaista lisää. Naaaa~~

Tässä lisää hauskaa. Osa on varmaan sen jo löytänyt, mutta tuosta sai kyllä kunnon naurut (Yume vaan on niin... dorka XDD) ja fanitytön mieleni sai lisää potkua kuvitelmilleen. Jiih~~
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ma Marras 03, 2008 8:30 pm

No yhyy sori tuplapostaus, mutta musta tuntuu, että kukaan ei huomaa tätä, jos vaan editoisin edelliseen viestiini DD:

Aoin äiti on kuollut. D: Luin ton jutun äsken. Aika... pysäyttävää. Toivottavasti Aoi ei ole täysin murtunut.

Huh huh.
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ma Marras 03, 2008 9:24 pm

*---* En oikein osaa sanoa mitään.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Ma Marras 03, 2008 10:18 pm

Joo luin kans ton tänää...

Toivottavasti Aoi pärjäilee... :S
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ke Marras 05, 2008 7:33 pm

"Sorry for causing everyone to worry
2008-11-02 20:07:06

Writing something like this
in my blog
is probably quite imprudent
but being unable to update my blog
I received many messages of worry from many people.

But I think I can't go on like this without updating.


And it would make everyone worry.


The truth is that yesterday, my mother passed on to the next world.

Although I'm a hopeless son
who couldn't do anything to show my filial piety

I want to see her off right to the end.

Until then, for a short period of time

please allow my absence from my blog.

Although I'm still unable to respond to the peta fest from the other day,
I will definitely do it sometime.

I'm sorry.

I will get better and come back immediately.

Although it's said that in this industry it's common for one to be unable to be present at one's parents' moment of death,

nevertheless, even in the midst of work

the members, and everyone at the office
willingly sent me out
and I'm very thankful to them for that.

When I return, I'll continue on, many, many times more aggressively than before."


Elikkä kuten tuosta voi päätellä ja lukea, Aoi pitää ilmeiseti nyt pienen tauon [puhutaan siis ehkäpä n.kukauden tai korkeintaan parin tauosta ?]- mikä on erinomainen juttu kaikinpuolin.
Jos voisin niin rutistaisin Aoita ja kertoisin et kyllä se jaksaa. Mutta nyt on ehkä parmepi fanienkin vaan antaa sen olla rauhassa kaikilta viesteiltä ja kirjeilta vaikka hyväähän ne vaan tarkottavat. Mutta olen surullinen Aoin puolesta.
keep holding on ;--; ♥
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu To Marras 06, 2008 3:52 pm

Huoh.

Tuntuu jotenkin typerältä. 8/ Kauhean itsekkäästi odotin ja odotin uutta materiaalia, mutta nyt on parempi vaan antaa Aoin levätä rauhassa. Aoin aika uusi blogimerkintä on nyt käännetty ja aika kauniisti mies siinä puhelee. Huomattavan avoimesti myös.

Toivottavasti se pärjäilee. Mutta miksikäs ei, kai sitä kaikki tukevat. Toisaalta en voi sanoa kun en Aoita tai sen omaisia tunne. 8/
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie To Marras 06, 2008 5:15 pm

Juunigatsu kirjoitti:Aoin aika uusi blogimerkintä on nyt käännetty ja aika kauniisti mies siinä puhelee. Huomattavan avoimesti myös.
joo luin ton kanssa ja oon samaa mieltä...

Äh, kaikki kommentit, jotka mulla on mielessä tuntuu niin typeriltä...
Mutta ihailen kyllä Aoia, kuinka se tuntuu ajattelevan vaan muita tälläselläkin hetkellä.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti To Marras 06, 2008 6:16 pm

Kyyneleitä ei voi pidätelä kun lukee tota. Aoi on uskomaton... En osaa sanoa muuta juuri nyt. Voi luoja ;--[[
Tuntuu väärältä että noin kävi mutta... Joo en kirjota mitään. enää. kun ei tule mitään. järkevää.

EDIT 10.11// JaME'n ayabie haastattelu :--D Ehhehe enkä edes nauranut tai mitään.. Hauskoja poikia ovat juu :'--->>
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs. Ayabie pulinaa

Viesti  Mayachi Ti Marras 18, 2008 5:37 pm

En mäkään oikein osaa muuta kun (jälleen kerran) olla samaa mieltä kuin Juunigatsu.
Enkä osaa sanoa mitään mikä ei kuulosta idiootilta tai tekopyhältä, joten ehkä parempi etten sano enää tästä aiheesta mitään. Aoi, koeta jaksaa. ;__;
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ke Marras 19, 2008 5:34 pm

..............Kröhöm, kröhöm, arvatkaa kuka tulee ja rikkoo hartaan tunnelman fanityttöilyllä? XDD <3

Uusia kuvia<33 Intetsu on aika jumalattoman ihanan näköinen. Iiiih <33 Ja Yumekin on aika söpis. Aww. :3 Vähän harmittaa, että Takehiton yliseksikkäät blondit raidat on taas hävinneet, mutta... tuo mies nyt näyttää hyvältä miten vaan. XD Mutta Kenzo silmälaseissa taitaa olla mun kuolema. *__* Kaikki rillipäät on aina niin ihania <33 Ja Aoi on tapansa mukaan oikein herttainen. Ihana. XD <3

.....Mainitsin sanan "ihana" yhteensä... 3 kertaa. Aika hyvin :'D
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ke Marras 19, 2008 5:51 pm

joo noi kuvat *--* mulla onki julisteensa toi ryhmis ähhähählolz.
Aoi palvon sua vielä jos olet noin suloinen hawt o--o tollaset kuvat pitäis jossain määrin kieltää lailla.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie La Marras 22, 2008 10:13 am

Vähänkö ihanii kuvii!

Siis Intetsu on ihan todella todella upeen näkönen! Tollaset hiukset sopii sille niin hyvin! <3 Kaikki noi sen kuvat on ylisulosia!

Ja kattokaa Kenzoo! :D Toi ikkunan luona otettu kuva on musta niin hieno! Kenzo on niin ihana <3

<3 Yume. Sen vaatteet on tosi kivat. Varsinkin se huivi ja villapaita. :) Ja kattokaa sen silmiä tossa pinkissä yksityiskuvassa. 0.0 Kauniit!

Jotenkin tykkäsin Taken vanhoista hiuksista enemmän, mut on noikin ihan hienot. :D Take näyttää jotenkin nuoremmalta musta. <3

Ja Aoi on aina ihana! :D <3
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti Ke Joulu 10, 2008 5:32 pm

Nonniiin- ffaniklubi kiertuettahan se sitten pukkaa pojillla ( :

FC TOUR'

6.1.2009 @ LOQUID ROOM
12.1.2009 @ Elwectric Lady Land
13.1.2009 @ CLUB QUATRO


Ainiin- ja onnea Kenzolle- vanhus täytti 26v ! < 3
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ke Joulu 10, 2008 6:13 pm

Tosiaan, onneksi olkoon Kenzo 8DDD

Vitsi. Ayabie saisi laajentaa faniklubinsa eurooppaan. Mä tiedän täällä yhen, joka niin ois liittymässä siihen, hinnalla millä hyvänsä. XD
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Mayui Ke Joulu 10, 2008 6:33 pm

Ekaks, en joo siis itkeny yhtään ku luin et tost Aoin hommast.. .__. Sillee... jotenki sitä aina toivo, ettei noin kävis kellekään, mut oishan toiki ajan mittaan tapahtunu, mut kuitenki. Toivotaan et Aoi kestää...

..ja pakko osallistuu fanityttöilyyn tällee pikasesti. *----* Ne kuvat... ne kuvat... MÄ HEI SULIN PITKÄSTÄ AIKAA YUMEHITOLLEKKI!!

Mut... Takehito... *qq* Yhyy, se on ihan liian hyvännäkönen! ..Ei sil etteikö Kenzoki ois... Intetsusta ja Aoista puhumattakaan... *--* Ja ne Kenzon silmälasit... on jotain niin ihanaa. Ne sopii sille, ja saa ennestään hotin jätkän tooosi hotiks, ja sellaseks suloseks... Ja sit Intetsu. Ah, Intetsu. Mä muistan ku näin sen nois uusis vaatteis ekaa kertaa.
"Aaw, onksiit tullu prinssi. ;----;" <- eli öö, se näyttää tosi... herralta. Semmoselt ihanalta. Öö, halattavalta ja palvottavalta kenties. 8D
Aoi oli muuten vaan hyvännäkönen. <3 Sellanen... ihana? Vähän pikkupoika mut... awwww. Ja voin oikeesti sanoo Yumehitoo, pitkäst aikaa, varsin hemasevaks. :< Siit kuoriutu sulosuuden perikuva! ..melkein. Ja Takehito... oli jotain niin käsittämättömän hiljaseks vetävää ettei sitä voi sanoin kuvailla. : DD <3

Toi FC-kiertue kuulostaa iha jännält... mut sit toisaalt, en osaa kiinnostuu siitä, oon julma. :<

Ja kyllä, onnea Kenzolle~! <3 *Halaa Kenzoks nimettyy tyynyy* : D numerot senkus suurenee. Vastahan se oli pieni taapero! Öh... 8'D

Juunigatsu kirjoitti:Ayabie saisi laajentaa faniklubinsa eurooppaan. Mä tiedän täällä yhen, joka niin ois liittymässä siihen, hinnalla millä hyvänsä. XD
Mä tiiän toisenki! ..ja ehk kolmannenki. Mut ainaki sen toisen! 8'D
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sintti To Joulu 11, 2008 4:33 pm

Jooooo- euroopassa on varmasti monta innokasta faniklubilaista ! * 3 *
Tekis hirveästi mieli tilata tuo uusi live DVD- mutta juuri tällä hetkellä no money no honey joten taidan sitten joulun jälkeen katsoa jos vaikka uhraisin rahojani jälleen tämän bändin hyväksi 8 )))) [Ihan kun sitä ei olisi jo mennyt näillekin pojille tarpeeksi]]]
Aoi... Iskä toi ruotsista taas yhden julisteen- Aoi tällä kertaa damn i love sweden =3=
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu To Joulu 11, 2008 5:39 pm

^Joskus musta tuntuu et Suomi on hyvin, hyvin kämäinen paikka. XD

Sitten kun Ayabie julkaisee taas jotain, niin mä päätin että mä ostan sen. 8D Ei mulla oo ku vasta kolme levyy ja yks DVD ja miettii silleen kuin paljon musaa mulla on Ayabieltä iPodissa... Kyl siitä vähän huono omatunto tulee. Ja kuiteski lempibändi, kylhän sitä pitää tukee! 8D

Intetsu on prinssi, se todella on. <3
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 3 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa