Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

+9
nyanko-
Shidori
Yoosei
Reina-chan
Sintti
offline
Juunigatsu
Chim
Kimie
13 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Kimie Ma Huhti 21, 2008 8:02 pm

Päätimpä nyt tehdä tälläisen topicin, tulevasta keikasta siis.
Eli, Ayabie saapuu Suomeen 28 päivä toukokuuta, keskiviikko. Keikka on Tavastialla, ovet avautuvat klo 18.00, showtime 19.30. Jonottamaan saa tulla vasta 3 h ennen ovien avautumista. Ei ikärajaa ei anniskelua jns. :D
Tuskin on nimmaritilaisuus, arkipäivä kun on, mutta ainahan voi toivoa... n_n

Itse olen keikalle menossa, kaksi lippua on kuolattavissani *virn*
Elikkäs, kyllähän tästäkin jonkinlaisen keskustelun voi kehittää ;D
Kimie
Kimie
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 21.04.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Chim La Toukokuu 03, 2008 3:21 pm

Keikalle olen tulossa, kaksi lippua on kädessä ^w^ On jo aivan mahtavaa, että pääsen sinne, ja vielä mahtavempaa olisi vielä se, että keikka onnistuisi aivan täydellisesti. (tietenkit pienet lavalta putoamiset fanien sekaan ei ole pahitteeksi, *peace*)
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Juunigatsu Ma Toukokuu 05, 2008 6:03 pm

Toki olen tulossa, olen viime vuoden 28.5 asti tämän vuoden samaa päivää odottanut. 8D Mä toivoisin että herrat nimmaritilaisuuden järkkäisivät, ei kiinnostaisi mennä kouluun tuolloin. XD Mutta eikös viimeksikin ollut maanantai ja oli nimmaritilaisuus?

Mua muuten kiinnostaa kovasti tuo jonotuksen hoitaminen, kuinka jamelaiset meinaavat suitsia juoksukilpailuun varautuvat nuoret aisoihin. Toivottavasti jotain muuta toimivampaa keksittäisiin. Mutta keikkaa odotan innolla, toivottavasti tänä vuonna fanit eivät huuda jatkuvasti biisien päälle. ^__^
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  offline La Toukokuu 10, 2008 10:08 am

Menisin jos voisin. Tai siis luin jostain, ett liput olis jo loppuunmyyty, eli ei toivoakaan saada lippuja.. Maholliseen nimmaritilaisuuteen kyllä menisin.
offline
offline
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.05.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Herushinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Juunigatsu La Toukokuu 10, 2008 10:29 am

^Juu ne liput oli yhdessä vaiheessa loppuunmyytyjä, mutta nyt niitä saa taas. Ajattelin vain ilmoittaa koska toivoisin tuon pallukan metamorfoivan itsensä tomaatin väriseksi. 8D Yleensäkin toivon oman lippuni saatuani, että kaikki muutkin ostaisivat mahdollisimman pian liput loppuun.

Taisi tuo Meevin toinen keikka vähän pistää pasmat seikaisin ihmisillä. ^__^
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  offline Su Toukokuu 11, 2008 12:25 pm

Jep, kävin tsekkaa tiketistä lippujen tilan. Nyt vaan pitää toivoo, ett nää vanhemmat suostuu. Iskä kyllä näytti jo vihreetä valoo. Äiti on hankalampi, se ei tykkää j-rockista ollenkaan...

//Kuka on tulossa, kuka on tulossa! joo, mä oonki jo hehkuttanu antikkuje foorumissa ihan tarpeeksi...


Viimeinen muokkaaja, offline pvm Su Toukokuu 18, 2008 2:19 pm, muokattu 1 kertaa
offline
offline
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.05.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Herushinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Sintti Ti Toukokuu 13, 2008 3:48 pm

^^ Tällä yksi ilmoittautunut myöskin tulossa- Se olisi sitten vasta toinen Aaybien keikka- eikä malttaisi yhtään odottaa =33
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Reina-chan To Toukokuu 15, 2008 7:04 pm

Olisin halunnut tulla, mutta äiti ei antanut lupaa :'''C
Joten mulle tuli viikon angsti ja äiti osti lipun Meevin keikalle... PÖH! Olisin miljoona kertaa enemmän halunnu mennä kattoo Takee ku Meeviä >:/
Reina-chan
Reina-chan
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 22.04.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Taken luona

http://www.freewebs.com/aitakatta

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Sintti Ti Toukokuu 20, 2008 5:56 pm

Sintti kirjoitti:^^ Tällä yksi ilmoittautunut myöskin tulossa- Se olisi sitten vasta toinen Aaybien keikka- eikä malttaisi yhtään odottaa =33
Ei... Elämä on sitten virallisesti epäreilua. Mä en pääse. En tule. En näe niitä. Kuolen ja se siitä. 8((
Ja syyhän on nyt tietenkin niiinkin ihana, että mun Isäni näki pari juttua ja... Se siitä sitten, MIyavin, Ayabien ja CB'n keikat kaikki peruttu. Se repi mun keikka liput >________< Se R E P I mun lippuni Inten ja Miivin ja Kiron luo ;_________;
Ei ole totta. Eikä oikeasti. Ei.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Reina-chan Ke Toukokuu 21, 2008 7:13 pm

Sintti kirjoitti:
Se repi mun keikka liput >________< Se R E P I mun lippuni Inten ja Miivin ja Kiron luo ;_________;
Eikä! Ei niin saa tehdä ;-;
Mut ehdit vielä hankkimaan uuden lipun ja voit sit vaiks karata sinne keikalle <3
Mulla ei oo mahdollisuutta siihen ku en pääse ostamaan lippua Tiketistä eikä mulla oo rahaakaan -.-"
Reina-chan
Reina-chan
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 22.04.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Taken luona

http://www.freewebs.com/aitakatta

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Sintti To Toukokuu 22, 2008 2:46 pm

Reina-chan kirjoitti:
Eikä! Ei niin saa tehdä ;-;
Mut ehdit vielä hankkimaan uuden lipun ja voit sit vaiks karata sinne keikalle <3
Mulla ei oo mahdollisuutta siihen ku en pääse ostamaan lippua Tiketistä eikä mulla oo rahaakaan -.-"
Joo... Mä ajattelinkin että tuskin ne huomaa jos karkaan koko yöksi Helsinkiin ^_________^ Olisi vaa nrahaa toisiin lippuihin ;_;
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Chim To Toukokuu 22, 2008 8:28 pm

Tuo JaMEn ilmoitus uudesta jonotus-systeemistä sai minut kyllä ensin vähän kauhistumaan, mutta yrittänyttä ei laiteta ei. Kivahan se on vaan kokeilla, että jotain saadaan jutun kehittämiseksi(JaME selvästi huolehtii meistä faneista kuin äiti lastaan hoitaisi.). Ja me iloiset fanithan mielellämme otamme tämän haasteen vastaan ns. JaMEn 'testiryhmänä' kyseiselle järjestelylle, nee~? ^^

Mutta siis, jos nyt jotkut tämän foorumin vielä pienoisesta käyttäjäporukasta innostuvat, olisi kiva kuulla teidän mielipiteitänne systeemistä. Minua se ainakin kiinnostaa nähdä, miten tuo nyt käytännössä toimii, toivottavasti hyvin tongue
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Sintti Pe Toukokuu 23, 2008 5:11 pm

Vaikuttaa kieltämättä aika milenkiintoiselta tuo JaME'n ehdotus... Aikoinaan Venäjällä TH'n keikalla käydessä toimi sama jonotus numero perjaate, ja toimi erittäin hyvin [kyseessä oli kuitenkin monta tuhatta- ihmistä silloin]
Se estää ohittelijat aika tehokkaasti pilaamatta kuitenkin tunnelmaa Wink Uskon siis että se toimii
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Yoosei La Toukokuu 24, 2008 11:11 am

Mun mielestä toi jonotusnumerosysteemi on hyvä. Se ryntäys nimittäin näytti aika vaaralliselta (ite en oo joutunu ryntäämään). Kyllähän siinä varmaan itku tai joku ohimenevä angstikohtaus tulee, jos saan lempibändini Ayabien keikalle numeron 683, mutta kyllä se sitten siitä. Eikä se suurikaan numero haittaa, jos edessä on vain sellaiset 15 tyyppiä. No, toivotaan parasta ja että homma toimii käytännössä. Toivottavasti kaikki viitsivät noudattaa sääntöjä.
Yoosei
Yoosei
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 02.05.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Loviisa

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Shidori Su Toukokuu 25, 2008 1:47 pm

Eli siis miten tuo jonotussysteemi menee? Kun en ole oikein ymmärtänyt.. Ja voiko sinne vielä ostaa lippuja, ja mistä? Kun äiti saattaa minut jopa päästää sinne, jos saan liput etukäteen.. Neutral

Shidori
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 25.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Reina-chan Su Toukokuu 25, 2008 8:51 pm

Reina-chan
Reina-chan
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 22.04.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Taken luona

http://www.freewebs.com/aitakatta

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  offline Ma Toukokuu 26, 2008 7:28 am

Se vois jopa toimiakin. Mua aluks pelotti vähän, ett miten se jonotus oikeen hoituu, tuleeks ruumiita jne. Toi järjestysnumerojuttu on vaan hyvä juttu. ja mehän ollaan hyvä testiryhmä Laughing
offline
offline
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.05.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Herushinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Shidori Ti Toukokuu 27, 2008 3:12 pm

Onko kellään tietoa monelta keikka loppuu? Kun pitäs vähän kattoo pääseeks junalla tai bussilla kotiin.. =)

Shidori
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 25.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Sintti Ti Toukokuu 27, 2008 3:14 pm

No, pitäkäähän sitten hauskaa keikalla- itse ne siis nyt ikävä kyllä tule paikalla >______< Mutta miten se nyt sanotaan- hengessä mukana ! =))
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Chim Ti Toukokuu 27, 2008 7:31 pm

Shidori kirjoitti:Onko kellään tietoa monelta keikka loppuu? Kun pitäs vähän kattoo pääseeks junalla tai bussilla kotiin.. =)

Keikka alkaa siis joskus puoli kahdeksan maissa(19:30), joten uskoisin tämän sen normaalin puoli toista tuntia ainakin kestävän. Elikkä jos junalippuja esimerkiksi halajaa, niin esimerkiksi asemalta pitäisi ehtiä kymmenen junaan vähintäänkin ^^ en kuitenkaan menisi takaamaan että keikan aika olisi tuon näköinen, toki se voi olla hiukkasen pidempikin.
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Sintti Ke Toukokuu 28, 2008 7:34 pm

*murrrrr* Olen nyt niin pahalla tuuella- ett äjos joku yrittää sanoa sanakin jostai nkeikasta niin puren >________<
Ette voi uskoa kuinka paljon harmittaa juuri nyt... *snif* ='[
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  nyanko- Ti Kesä 03, 2008 12:20 pm

uu, oli ihana keikka <3_____>#´W

nyanko-
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 03.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  mimiko~ Ke Kesä 04, 2008 9:41 pm

Olisin todellakin halunnut olla kyseisellä keikalla..mutta..minkäs teet kun en päässyt.Luultavasti Ayabie tulee vielä Suomeen..ja silloin tämä tyttö menee sinne vaikka mikä ois! Laughing
mimiko~
mimiko~
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 04.06.2008
Paikkakunta : Kokkola 8D

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  mimiko~ Su Kesä 08, 2008 7:03 pm

No mä olen päättänyt,että mun on pakko nähä Ayabie edes kerran >w<
mimiko~
mimiko~
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 04.06.2008
Paikkakunta : Kokkola 8D

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Lilie Ke Kesä 25, 2008 9:49 pm

Toi JaMEn:n keikka raportti oli ihana! Ja kiva, että siinä oli setlistaa ja vähän niitä välispiikkejä suomennettu ja kans ne kuvat oli ihania.
Se keikka oli vaan niin mahtava <3
Haluuun uudestaan! Vähän Aoi oli sulonen, jos sano, että on suomessa kotonaan <3 Ymmärtäisinpä japania...
Sit kun ne tulee seuraavan kerran tänne niin meen kyllä taas kattoon niitä, vaikka mikä olis. Ja asetan tavotteeks, että ymmärtäisin ees yhden japaninkielisen sanan jostain. Very Happy
Muistanko ihan väärin vai eiks Intetsu selittänyt pitkän sepustuksen englanniks? En kyllä muista siitä mitään enää.
Eiks tännekin ihmiset vois kirjottaa jonkinlaisia keikkaraportteja, jos viitsisi? Ja siis vanhatkin keikkaraportit olis ihania.
Lukisin niitä raportteja niiin mielelläni. Ehkä voisin jotain kans itse sepustaa, jos uskallan. Very Happy
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki Empty Vs: Ayabie 28.5.08 @ Tavastia, Helsinki

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa