Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ayabie pulinaa

+8
Dew
Yoosei
offline
Mayachi
Chim
Juunigatsu
Sintti
Lilie
12 posters

Sivu 5 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ke Tammi 28, 2009 6:19 pm

^Joo mulla tulee välil kans ihan hillittömii keikka-ikävöinti-kohtauksia. :'''DD Aika lähellä itkuakin menee.

Ja vähän täs Mayuita komppaillen, Aoi kuulostaa jumalaiselta. Oikeesti. Sen ääni on niin upea. Kun herra pääsee matalalle ja korkealle ja sen äänessä on jokin erittäin miellyttävä sävy, joka lähes huumaa kuuntelijan. Tai sitten Ayabie on mulle muuten vaan huumetta. :'D

Ayabie oli mulle muutes eka j-bändi, jonka näin livenä. Ja itse asiassa se oli ensimmäinen mun löytö, jonka oivalsin itse ilman, että kukaan mulle siitä kertoi. Ayabiellä on tunnearvoo, mutta onhan se mun lempibändini. <3
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  saphire Ke Tammi 28, 2009 6:35 pm

Mä löysin j-rockin iha alusta asti ite :'D Eka bändi oli Dirut. Sitä kuuntelin varmaa jonku vuoden ja myöhemmin tuli vast Ayabie ja muut~
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Mayui Ke Tammi 28, 2009 8:35 pm

Mä löysin kans Ayabien ite. : < Ja mä taidan tavallaan kompata Juunia siinä, että Ayabiella on tunnearvoa mullekki, koska mäki bongasin sen ihan ite. XD Mut niin. Itellä niiden keikka ei ollu ihan eka, mut toka. Eka sellanen tosin, jota odotin sen... reilu kolme kuukautta? :'o

Mut Aoin ääni... *--* Se on kehittyny niin valtavasti Ryohein ajoilta! Sillon se oli aika tasapaksu, mut nyt se on oppinu käyttämään sitä, laulamaan todella nätisti. :'o ...ja näin. Mut jos totta puhutaan niin mua pelottaa, että tapahtuu jotain järkyttävää, kuten esim. et Yumehito lähtee tai nää hajoo, tai sit vaan kuvittelen sen kireen tunnelman kaikis kommenteis ku Yume leikkii linssiludee ja muut kattoo sitä suht kyrpiintyneinä. Mut ei se kai mitää hälyttävää oo. XD Oon vaan niin outo. Ja ylireagoin. D:
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Pe Tammi 30, 2009 5:04 pm

^Minä olettaisin Ayabien olevan juuri nyt niin kiinteässä muodossa, että mitään kovin traagista ei tulisi tapahtumaan, mutta toisaalta kappas vaan, juuri silloinhan kaikista kamalimmat jutut tapahtuu. XD Mutta toivoisin kovin, että Ayabie jatkaa menestyksekästä uraansa vielä vanhoina miehinäkin, niin pääsen minä terveyssandaaleissa ja omakutomassa villatakissa kuusikymppisilläni niitä katsomaan. XD <3

Ayabie on mielestäni kehittynyt kaikin puolin, vaikkakin suurin kehitys tosiaan on Aoin upeassa äänessä.
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie La Tammi 31, 2009 11:20 pm

Very Happy

Tänään Japanin aikaa/Huomenna Suomen aikaa on Intetsu herran synttärit!
Onnea onnea onnea <3 Very Happy

お誕生日おめでとうございます!
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Su Helmi 01, 2009 5:44 pm

Awwww Intetsulle hyvää syntymäpäivää <3

On se kumma kuin nää kaikki vanhenee. :´)
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  saphire Su Helmi 01, 2009 7:49 pm

Ooh Intetsullaki on synttärit.

Ko Ruksullaki on *--* <3


mut onnee vaa molemmille !
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Mayui Ma Helmi 02, 2009 6:58 pm

Myöhästyneet synttärionnittelut Intetsulle~ Ellei toi yks paikka taannoin väärässä ollu ni voisin heittää, ettei se 27 ole paha ikä ei. :__D Ei herra kyllä siltä näytä... ;__;

Mut jos totta puhutaan ni mun käämit palo eilen ku Ayabien sivuil ei ollu minkäänlaist fanmailhommelii. DD:

Mutta toivoisin kovin, että Ayabie jatkaa menestyksekästä uraansa vielä vanhoina miehinäkin, niin pääsen minä terveyssandaaleissa ja omakutomassa villatakissa kuusikymppisilläni niitä katsomaan. XD <3
Aww~ XD <3 Mun mielikuvitus on jännä, ja sen takia pystyin kuvittelemaan ton todella hyvin. :'''D ...Mut oiskoha ne heilahtanu enemmän iskelmän puolelle siihen mennessä. :__D Mitä lie siitäkin tulisi~
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  saphire Ma Helmi 02, 2009 11:32 pm

Itse en haluu kyl nähä mitää 80-vuotiast Yumee pomppimas laval jossai röyhelömekossa.....

hyi kauhee mikä mielikuva XDDDDD
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu To Helmi 05, 2009 4:23 pm

^Katos ei niiden tarvi kuuskymppisinä missään röyhelömekoissa heilua 8DD Vetää smokit päälle tai keksii jotaan jänskää. :3

Vanhenee arvokkaasti. 8D
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Pe Helmi 06, 2009 4:32 pm

Gah, suomensin just Mikazukino kisekin (englannin kielisen käännöksen avustuksella, mut kyl aika paljon itekin osasin! Smile) ja vähän se on ihana kappale! Aoin sanotukset on niin kauniita!

Ayabie on kyllä ihanin bändi maailmassa! (Siis niiden muiden maailman ihanimpien bändien kanssa) Razz

/// Ayabie julkasee uuden sinkun 2009年5月27日, jos oikein ymmärsin... Kivaa Very Happy mut siihen on vielä niiiiin pitkä aika.
Alan epäillä, et ymmärsinkö oikein Razz Aoin blogia siis lueskelin.
Jaa jaa, siellähän se jamessa lukikin eli joo...
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu Ti Helmi 17, 2009 9:58 pm

Yayyyy uusia kuvia !! 8D Tässäpä näin. Henkilökohtaisesti ihastuin aivan mielettömästi tuohon Intetsun yksinkuvaan, se on vaan jotenkin tunnelmaltaan ja yleisilmeeltään hyvin suloinen je herkkä. :3

Kenzon hiukset on vaan paremmat, kun ne on saanut pikkuisen lisää pituutta. Ja herra on taas kerran erittäin hyvän näköinen, mutta mitäpä sitä toistelemaan, herra tietää sen itsekin. Jos ette usko, kattokaa sen ilmettä sen yksinkuvassa. XD

Ja Aoi on, of course, upean näköinen. XD Aoi kelpaisi hyvin mainosmalliksi, koska sen katse kaikissa kuvissa on niin syvä. Sen ilme oikein sanoo "katso minua!" ja jos tuossakin kuvassa, missä se istuu maassa tuollai kivasti, olis vaikka hajuvesi tai ihan vaan vaikka lakritsijäätelö vieressä niin ostaisin ihan varmaan. :'D

Yume on söötti. Se on niin poikamainen ja veikeä. 8D

Ja herra musta-kitaristi-Takehito on kyllä nams. Taksu on kiva, kun se on niin vaatimaton ja sitä kautta vastustamaton. >D

Jeee~~

//Härregyyd kuin mä oon typoillu täällä. XD Korjaillaan~~


Viimeinen muokkaaja, Juunigatsu pvm Ke Helmi 18, 2009 6:13 pm, muokattu 1 kertaa
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Mayui Ke Helmi 18, 2009 5:59 pm

...Aaaaaa noi uudet kuvat... ;;_______;; Hymyilin, melkein itkin ja totesin, että mun Ayabie-fani herää kohta totaalisesti. : < <3 Jotain... parhautta. Ne näyttää niin hyviltä, vaikka edelleen yritänkin totutella tuon näköiseen Aoihin. :''D Mutta yhyy~

Kenzon hiukset... *---* Ne todellakin on paremmat, kun pituutta tuli lisää. : < Ja toi väri jonka miellän melko... kultaseks, sopii niihin aika hyvin! Ja toi ilme. :'''DD Se todellakin tietää näyttävänsä hyvältä. XDD Ja silti sille vois tokasta miljoona kertaa "sä näytät uskomattoman hyvältä!". : <<

Sittenhitten Aoi... ;__; Myönnän paikoin kaipaavani ns. entistä Aoita, mutta hyvältähän se nykyäänkin näyttää! Jotenkin koiranpentumaiselta...
Sen ilme oikein sanoo "katso minua!" ja jos tuossakin kuvassa, missä se istuu maassa tuollai kivasti, olis vaikka hajuvesi tai ihan vaan vaikka lakritsijäätelö vieressä niin ostaisin ihan varmaan. :'D
^ Nyyh, niin mäkin. D: Aoilla on lahjoja. Jotenki toi seeprakuvioinen paita vähän... hymyilyttää mua. : D En tiedä miksi, ihan kivahan se on, mutta... Yhyy. XD

Yumehito da childish guitarist. Ensinnäkin, tykkään sen hiuksista! : OO Ja vaatteista, hmmhmm. *3* Mut toi... asento, toi... ilme... ;www; <33 Yumehitokin osaa, kyllä vain. : >>

Ja sit Inte. Ja Take. Mut Inte. Herraisä mikä kuva. Sanalla sanoen upea. : < Tykkään tosi paljon siitä, miten sen silmä on melkein kiinni. Se tuo jotenkin sitä Juunigatsun mainitsemaa herkkyyttä ja tietynlaista kauneutta ja uneliaisuutta pintaan. Hyvin ihastuttava ja onnistunut, yhyy.
Ja Takehito. ;----; Juuni, sä btw keksit sen sanan, jolla sitä voi kuvailla! XD Vaatimaton, todellakin. <3 Tulee ihan mieleen se ku se oli muistaakseni joskus luvannu itelleen olla ostamatta oliko se nyt mm. vaatteita kahteen vuoteen... :'O Mutta niin, ihana mies, ihana kuva. Tykkään sen huulista... Ja silmistä. Ja näin.

Ei mul kai muuta. XD ...Haluun vaan sanoo et noi kuvat on ihanat.
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  saphire Ke Helmi 18, 2009 9:02 pm

Pitää kyllä sanoo että Ayabie menee koko ajan vaan parempaan ja parempaan suuntaan. Noi uudet kuvat on ihan törken ihania. Tavallisemmat vaatteet sopii mun mielestä niille paremmin.
Mutta vähäsen ihastuin rakastuin tohon Aoin uuteen lookkiin *---* vaatteet ja hiukset ja kaikki. Aa se mies (tai pikemminki pikemminki söpsö nappisilmäinen pikkupoika) on niin täydellinen.

Yumelle myös sopii enemmän tollannen jätkämäisempi tyyli 8) Vaikka tulee siitäkin mieleen ihan pikkulapsi. Ehkä se tulee tosta asennosta tms, mut toi on ihan tollanen "eka päivä koulussa"-look XD

Kenzo on kans just hottis, mutta tummemmat hiukset sopi sille paremmin. En tykkää noista blondeista niin paljoa 8(

Takehito on nyt aina ihan samanlainen rottanaama, joten ei siitä sen enempää.

Intetsun uus tucca on shika kiva *---* Ja vaatteeeet~ tykkään noista, koska ne on niin arkiset. Vähän vaihtelua : )
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie To Helmi 19, 2009 12:07 am

Musta tuntuu, että herrat vaan nuortuu koko ajan Very Happy

Takehito erityisesti näyttää tosi nuorelta noissa sen nykyisissä hiuksissa. <3

Vähänkö kanssa tykkään tosta Intetsun yksityiskuvasta! Hirmu ihana!
Noi sen hiukset on just niin hienot!

Ja Kenzo <3 Kattokaa tota kuvaa, missä ne on kaikki yhdessä! Niin sulosen näkönen!
Tykkään Kenzonkin hiuksista just tollasina.

Toi Aoin yksityiskuva kans on tosi sulonen! Katoin sitä jo sillon kun se postas sen blogiinsa. <3

Tykkään Yumen vaatteista, noita vois olla ittekin kiva pitää Smile Ja sen ilmeet on niin aww Very Happy

Ja Take on just vaan sulosin!
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Juunigatsu To Helmi 19, 2009 12:17 pm

Lilie kirjoitti:Musta tuntuu, että herrat vaan nuortuu koko ajan Very Happy

No hyvä että ne on nyt vähän kasvanut, koska silloin ku Kenzot hiukset oli vuoden alussa ihan lyhyimmillään, se oli just semmone "Kenzo kymmenen wee alakoulusta päivää". 8DD

Mun mielestä Ayabien nykyiset kuvat on vaan niin ihania. Kun vertaa niitä just vuosien 2004-2006 sotamaalauksiin ja mitä mielenkiintoisimpiin rimpsumekkoviritelmiin, mä kyllä huokaisen helpotuksesta, että ne on riisunu kaiken ylimääräisen. (........Kuulosti pervolta. >D) No mut joo, on silleen ihana huomata, kuinka herrat on kasvanut noin. Joissain vanhemmissa kuvissa on vähän kömpelöt poset, mut se on ihan ymmärrettävää. Ja ihan suloistakin. Nyt on vaan ihanaa, kun ne on ammattimaisempia. Kun ne kaikki tietää oman viehätysvoimansa, ne on vielä vastustamattomampia. Vielä puoltoista vuotta sitten mä aattelin et "eeeii yhyy niistä tulee tylsiä DD:", mutta nyt mä voin myöntää olleeni väärässä. XD Ei nää oo tylsiä. Näitä jää kattomaan. :3

Ja oi vitsi mä odottelen sitä uutta sinkkua~~
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Lilie Ke Huhti 15, 2009 10:00 am

Aoin synttärit on unohdettu kokonaan Sad
Ainakin mää oon unohtanut. Hyi mua. Sad

Mut näin jälkikäteen onnittelut Aoi herralle! <3

Niillähän oli konsertti sillon ensimmäinen päivä huhtikuuta muiden hyvien bändien kaa. Olisin niin halunnut olla siellä!

http://8.5.2009 Very Happy
Yay, tänään on ayabie perustamisen vuosipäivä! Onnea onnea onnea!
Ilman herroja mun maailma olis paljon harmaampi paikka eli on kyllä hyvä juttu, että joskus keksivät ayabien perustaa. Smile

//Joopa joo, lueskelen tota Aoin blogia vähän taaksepäin ja hmh hmh herra painaa vaan 49kiloo! Sehän on kevyenpi kuin minä ja mää oon laiha!
Nykyään Aoi onkin kyllä aika hoikka poika. Sais mun mielestä kyllä hieman lihoo, mut joo omapa on asiansa ja ei mulle kuulu, mut joo.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Ayabie pulinaa - Sivu 5 Empty Vs: Ayabie pulinaa

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 5 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa