Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleinen keskustelu

+9
Luminora
Mayui
offline
Mayachi
Reina-chan
Lilie
Juunigatsu
Sintti
Chim
13 posters

Sivu 4 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Luminora Ke Joulu 17, 2008 4:49 pm

Jeah! Huomenna vimppa koulu päivä! Sitten lomalle! <3

Luminora
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 89
Join date : 16.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Ke Joulu 17, 2008 4:59 pm

No just joo meillä on vielä Lauantainakin koulua 8 (( Mutta voiton puolella ollaan jo kuitenkin...
Ei hitto häpesin silmät päästäni kun oltiin musan tunnilla taas vaihteeksi... Se... oli aika kamalaa 8--DD
Soinu koko päivän muuten päässä little star 8 ((


Viimeinen muokkaaja, Sintti pvm Ke Joulu 17, 2008 5:15 pm, muokattu 1 kertaa
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu Ke Joulu 17, 2008 5:04 pm

Sintti kirjoitti:Soinu koko päivän muuten päässä little star 8 ((

Mä oon kuunnellu sitä koko päivän. XD Plus ROBOHOHHOa, Hoshikuzu Stationia ja YOU Ai Messagea. <3

Pitääkö meidän nyt pitää bileet kun tällä foorumilla on enemmän kuin yksi ihmistä samaan aikaan kirjautuneena? XDD

Huomenna on vaan musaa, sitten kaks tuntia TT:tä kun tehdään himmeleitä (XDD) ja sitten on ilmaisutaitoa ja mein luokan pikkujoulut. <3 Saadaan vetää mässyä. 8DD

Minäpä tästä menenkin muualle.
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Ke Joulu 17, 2008 5:12 pm

Juuni hyvä eilen illalla oli jopa VIISI ihmistä samaan aikaan paikalla 8---D
Ja joo Hoshikuxu station myös tänään kuuntelussa, mutta seon inhottava, alku jää jotenkin tuonne pää koppaan pyörimään niin ärsyttävästi 8DD YOU ai message-- aa rakastan sitä (>//////<)
Meillä ei edes ole pikkujouluja eikä mitään muutakaan kivaa. </3 OK No oli joku diso mut.. X---DD
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Luminora Ke Joulu 17, 2008 6:45 pm

^^Sitä bilestystä vois harrastaa monellakin foorumilla että on enemmän yks paikalla;)

>< Mun luokkani teki tänään IHMEELLISEN teon mulle...

Luminora
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 89
Join date : 16.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu To Joulu 18, 2008 5:33 pm

Mitäs ihmeellistä Swifty? Mut yllätettiin tänään sillä lailla, että kun mä soitin girugameshin shining-biisiä ja ope kävi laittamassa hiljemmalle, niin Joni sano että älä pilaa mein tunnelmaa ja Kim kävi laittaa takas kovemmalle. Ah mein luokka <3

Kyllä väsyttää. Onneksi tulee joululoma. <3

Vähän inhottaa kun toi vähäinen lumi, joka yön aikan oli tullut, suli ennen puoltapäivää. 8< Inhottavaa. Tulis nyt pikkasen lunta ees jouluks!

Nyt sitten pitääkin mennä syömään. D:
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Luminora To Joulu 18, 2008 5:53 pm

Juunigatsu kirjoitti:Mitäs ihmeellistä Swifty?

Ne pyysi oikeen kunnolla anteeksi että ovat kiusanneet mua meneen puolen vuoden aikana mitä me ollaan oltu samalla luokalla, vuoden -08 Ammattistarttilaiset.XDDD

Ja lauvantaina meen ehkä Raisioon yhden luokkalaisen luokse niin muut oikeen pyysi. O_o ><

Luminora
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 89
Join date : 16.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti To Joulu 18, 2008 8:44 pm

Varmaan muuten hienoa kun uskaltaa pyytä anteekis jotain tollasta typerää...
Mun luokka on nin sellanen tuttu ja turvallinen- tyylin ollaan oltu yhdessä since 3.luokka joten aika hyvin on jo kaikki tullut tutuiksi ''muutaman'' vuoden aikana 8--DD Ööö niin ja kaikki opettajat vihaa meitä, koska ollaan aivan järjettömän villi ja äänekäs luokka o/ x----DD E oikeesti- Meillä on ihan weirdo luokka.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Mayui To Joulu 18, 2008 10:18 pm

XD Me ollaan oltu yhessä nyt neljä ja puol vuotta, mitä ny elokuus tuli yks Iida jota kukaan ei oo vielkää sillee hyväksyny. :'''D Tullaan hyvin toimeen, ollaan kaikki pervoi (miinus se Iida), ja kuten Sintillä, opettajat vihaa meitä. :'''D Etenki enkunope, ja saksanope vihaa _mua, ja sillee. SIJASET JOS KETKÄ VIHAA MEITÄ. : OOO Meidän luokka ku heittäytyy villiks ku niit ilmaantuu.

Öö. Tänään mä ensin 'pelastin' kaiken, ja sit __TUHOSIN kaiken. : OO Oon paras ihmissuhteis!

// >: DD miten voi olla näin hauskaa yrittää tunnistaa tyyppejä Kenzon ottamasta kuvasta sen johtolangan perusteella että kaikki on rumpaleita. (No öö toi blondi on ihan selkeesti Yasuno ja toi sen vieres oleva vois olla arisun Nao. ^__^)
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty vs. Yleinen keskustelu

Viesti  Mayachi Pe Joulu 19, 2008 9:15 pm

Eieiei älkää kuunnelko Sinttiä se antaa meidän luokasta väärän kuvan ainakin siinä asiassa että ollaan.. outoja ja... OKEI ME OLLAAN OUTOJA MUAKI SANOTAAN PAHVIKS! ;---; Muttaa- sama ku Mayuilla, meillekki tuli nyt syksyllä yks uus, se on semmonen kääpiöeinstein, joka SÄVELTÄÄ. *tässä kohtaa kaikki taputtaa*
Hohhoijaa. Tunnen itseni kamalan ilkeäksi ja kiittämättömäksi pihiksi, kun sain Niiniltä kalliin-Hello-Kitty-kellon-uww.. ja itse annoin hänelle surkean taitetun A4-kartongin, johon olen kirjottanut ja vielä tuhertanut Miyavin. ;---; <'3 Yhyy oon ihan kamala. Inhotkaa mua kaikki. Oon aina trio jäätelöpaketista se suklaa, jota kukaan ei huoli. Kaikki ottaa vaan lautaset täyteen väreiltään kauniita ja makeita vaniljaa ja mansikkaa ja suklaa jää siihen pakettiin, koska siinä on niitä kökköjä, eikä kukaan tykkää niistä. ;--; Ja oon jo kauan yrittäny ettiä sellaista ihmistä, joka kelpuuttaa myös suklaan kökköineen ja-ja-... EI HEMMETTI selitän JÄÄTELÖSTÄ. ;---; (Sintti sä oot se vanilja. <3)
..hei antakaa anteeks kuuntelen drop notea... ;--;
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Pe Joulu 19, 2008 9:28 pm

oon vaniljavaniljaa<3 X--DD
Aaaa joo meijän luokka on vihatuinrakastetuinpeläytyinhaukutuinja OUDOIN luokka koko tässä pahasessa pikku kylässä. Niin se vaan on-aamen.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Mayui Pe Joulu 19, 2008 9:49 pm

Yyy Pippuri hei, mä syön niist trioist nimenomaan ___vaan sen suklaan. XD Eli jos sä oot suklaa niin ei ihme että me ollaan tutustuttu tällee jännästi suht hyvin! : O

Hoo, mä oon kuolemanväsyny... ja kuudeks herään et jes. *---* Kirottu joulujuhla, kirottu suihku, kirottu hiustenlaitto ja ihan kaikki. En kyl jaksa oottaa et saan sen todistuksen käteeni, koska nään sen oikeesti niiiin selvästi. XD
"Saksa ................. 6
Liikunta ................. 7
Käsityö ................. 8
Englanti ................. 9"
Mut lollaan niille esityksille, sori nyt vaan. :<

Ja aaaah Pippuri et uskokkaan miten järkytyin sillo välkäl. XD "2 puheluu tullu, wtf... *klik* Mit-- O__O *tekstaamaan*" Ja sit seuraaval välkäl olin just kattomas et vastasko mutsi yhteen tekstariin ni sit sä soitit. X'''D ...ja on oikeesti taas pakko sanoo et ei elämä että sä puhut nopeesti. :''''D <3

Ja nyt kattomaan Leijonakuningasta~ ^3^ Ah on se kivaa kattoo lapsuuden lempileffoi pitkäst aikaa.
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Mayui La Joulu 20, 2008 2:04 pm

...yy en saanukkaa katottuu Leijonakuningast! ;_; No katon sen sit tänää loman alkamisen kunniaks. KATON KOKO TRILOGIAN<33
Ja lol, mul meni _kaikki oletukset paitsi Saksa, oikein. XD Se oliki laskenu vaa seiskaan..... nyyh. Mä oikeesti ootin kutost!
Mut aa.
"Sori, en voi puhuu, oon joulujuhlas. Eiku esiintymäs. No laval. Joo moikka." <- 6C:n esitys oli jotain parasta. :'''D Ja oon varma et yks 6B:lt sano niiden esitykses Japaniaasi ja yks vaa et Homo. Mut voi olla et se yks sano "Japani; Ai" tai jotaa ku niiden piti sanoo "rakkaus" tai "rakas" eri kielil. : O
Mut vähäks tää täytetty ohukainen on oudon makust.
Ja munki pitäis taas alkaa laihduttaan, koska sain laihduttaessani huomata et mun itsekuri tai -hillintä on aik vahva. : O Ikävää sillee ettei siul, Sintti, oo, vaikka kerran haluaisit. :'< Ja nyyh, oon väsyny ja tällei, eli voisin sanoo antisosiaalisuudelle moimoi ja lisätä sut meseenki! Sori hei. X'D

Muaki ärsyttäis tollane matkiminen. : <

Piste. <3
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu La Joulu 20, 2008 3:37 pm

Me katottiin tänään Yoosein kanssa Leijonakuningas kolmonen. 8DD

Mä syön triosta aina kaiken KAIKKEA. XDD Paitsi vaniljasta en mitenkään erityisemmin tykkää. : PP

Meil oli just tänään todistustenjako ja joulukirkko etcetera etcetera. Sain ihan hyvän todistuksen juu~~ 8D Nyt en näe meidän luokkaa vähään aikaan. Ehkä parempi vaan, saan lomaa noista naamoista. XD

Mutta en näe mun ihanaistakaan. ;___; Tulee ainaki riemukas jälleennäkeminen loman jälkeen. :'D

WUHUU yleltä tulee Aarreplaneetta joulupäivänä. 8DD Uuh se on hyvä leffa. <3
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty vs. Yleinen keskustelu

Viesti  Mayachi Su Joulu 21, 2008 2:42 pm

Uwww Mayui love you. *--* - Anteeksi kun puhun nopeasti... :""3
Hehee selitin tätä mun jäätelöteoriaa Sintille ja se lähti tän "sä oot se vanilja ja Niini mansikka"-kohdan jälkeen painelee jonnekki huitsii tyyliin "en tunne noita ja jos ne seuraa ampukaa ne". *--* <3 Laav juu tuu. Kuka matkii mitä häh täh ja usko jo et oo läski. ;--;
Mun todistus...oli aika hyvä. Tässä numerot jotka saatiin. *kumarrus*
Käyttäytyminen - 9 (mitääää mitäää mitääää-äää??)
Äidinkieli - 8 (oli odotettavissa)
Englanti - 9 (ooohooo *--*)
Matematiikka - 8 (enkä ees arvannu tätä tai mitään...)
Maantieto - 9 (*ylpeä*)
Terveystieto - 9 (*hyvin ylpeä*)
Musiikki - 9 (yllätys)
Kotitalous - 8 (eeeheeeheee...)
Käsityö - 8 (TT__TT)

...Että näin. Yritän tässä jo kolmatta (?) tuntia piirtää Mayuille Tohyaa... Ehkä saat sen vielä tän vuoden puolella, se meinaan junnaa kasvojen muodossa/hiuksissa... ;--;
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Reita-San Su Joulu 21, 2008 3:46 pm

EILEN MÄ SAIN URUHAN!! (eli suomeks mä sain mustan sähkökitaran ja vahvarin. ^^) Hah.. ja meillä oli eilen ns. "jouluaatto" täällä.. sitte uudet lahjat keskiviikkona! XD

Oli kivaa juu..
Uruha oli äsken kiltti ja soitti sugar painin intron! XD
Okei.. En oo mitenkää tohkeissani tosta kitarasta tai mitää..
Reita-San
Reita-San
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 16
Join date : 22.05.2008
Paikkakunta : Lahti

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Su Joulu 21, 2008 8:57 pm

Tohya on muuten hyvin vaikea pirettävä, sillon kun ite yritin piirtää niin kesti about puoli tuntia että sain sen hiukset tehtyä 8'--DD
Reita-san... Tuun moikkaa Uruhaa joku päivä kun tuut takasin sieltä jostain missä lie oletkin >--DD
Mun kitaran nimi voi olla... voi olla... *hhähähähähäh* se voi olla Sakai 8---33 Oikeesti en yleensä nimeä esineitä. En suinkaan. Mitä nyt mace ja yuusuke. nii ja toki suga. Mut ne on ainoot mitä oon nimennyt. Oikeesti : >>
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Mayui Su Joulu 21, 2008 11:29 pm

X''D Yhyy, miltä Sakai näyttää? 8---D Ja uah mä jotenki hymyilin Sugalle ja Yuusukelle. :''D Ichi ni vaikuttajana, vai oonksmä iha vääräs? <3

Mä en oo esineitä nimenny kauheesti... mitä ny mun unilelutyyny on nimeltään Kenzo, läppärin epävirallinen nimi on Anzi ja semmost. .__. Ja jos sit joskus hamaassa tulevaisuudessa saan ne kauan odotetut sähkörummut tai rummut ylipäätään, ne on sit Naot. <3

Ite en oo ees yrittäny Tohyaa piirtää... vielä! Ainoo jiiru jonka oon piirtäny epäläpi on arisun Tora, mallist kyl mut. : DDD Onnistu muuten kehuttavasti, heehee. (jos ny itteeni vähän kehun. :< Mutku oon ylpee siitä~) Sit läpi on tullu piirrettyä Touya ja Takane from Charlotte. ^__^

Tänään me leivottiin... Taas. Eikä ollu ku kolmas sunnuntai putkeen hei!! </3 Löysin sisäisen pulla-, korvapuusti- ja pipariaddiktioni uudelleen. ,__,
...enkä saanu katottuu vielkää sitä Leijonakuningastrilogiaa. Mutku en osaa päättää et pitäskö kattoo ne vai Shrekit vai peräti Tähtien Sodat ekasta kutoseen. >8DDD Mul on ikävä valomiekkoi ja jedei, mut niin myös vihreit olentoi (ja sen kaukaisen maan Idolsii~), ja leijonii... Timon ja Pumba, ah. <33

Mä alan koht Anakin Skywalkeriks! : OO

Mut... pitäs varmaa koittaa saada Bouhun yhteyttä ja kysyy siltä et haluisko se vaihtaa sukupuolta mun kaa. :''''<<< Epätoivosta on joo.
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Ma Joulu 22, 2008 11:43 am

Sakai on sellanen ihan perus vaahterasta tehty kitara, eikä se meinaa millään pysyä vireessä koska ne kielet on huonossa kunnossa ja se löysää itseään koko ajan </3 Jaja... Joo noi nimet todellakin tulee icheiltä- mistäköhän lie johtuen ? x--D <3

Mä piirrän aina mallista. En osaa pirtä ilman mallia, tai no... sitten siitä tulee sellanen mutantti olio joka ei näytä alkuperäiseltä hahmolta yhtään. Ja toinen heikkous on, että piirrän ainoastaan navasta ylöspäin, koska en osaa piirtää jalkoja enkä vaatteitakaan kunnolla niin keskityn enemmin kasvoihin ja tälläseen 8'---DDD

Starwars... siitäkään ei oo tullut itkiin aikoihin katottua.. Jojobabba on söpö 8--3
Tänään pitäis tehdä joulusiivous, olin muka menny lupaamaan että pesen saunan ja molemmat vessat :---:
On se niin väärin kun mun huonomuistisuutta käytetään törkeästi hyväksi </3 (oon ihan 100% varma että lupasin siivota ainoastaan saunan ja omanhuoneen)
Ja sitten vielä huomenna pitäisi tehdä piparkakku talo ja taateli kakku ja lanttulaatikko... Ja aatto aamuna koristellaan kuusi, ja raahaudutaan kirkkoon, sitten pitää mennä joulu saunaan ja sitten istua sohvalla odottamassa pukkia hahahaa. Ja torstaina tulee mummot ja vaarit kylään...
Joulu on just tällästä sähläystä vuodesta toiseen... Että mä sitten rakastankaan tätä aikaa.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Mayui Ma Joulu 22, 2008 3:06 pm

Sintti kirjoitti:Mä piirrän aina mallista. En osaa pirtä ilman mallia, tai no... sitten siitä tulee sellanen mutantti olio joka ei näytä alkuperäiseltä hahmolta yhtään.
:''D Sama juttu ku mul! *Piirs Naoo joskus ilman mallii ja se näytti joltaa peikolt* Mä kyl ajattelin et pitäis piirtää kerranki sillee hennol kädel jotain tarkkaa ja nättiä. :< Et... mä voisin koht häippästä sellaselle monenkymmenen tunnin piirtoreissulle! Mut en mä taida niin pitkää... tauot! : D En tuu onnistuun mut yritys hyvä kymmenen. (kenet mä piirrän? XDD)
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Mayachi To Tammi 01, 2009 1:38 am

~Suuri Kiitos kuluneesta vuodesta 2008 ja onnellista ja ihanaa uutta vuotta 2009 teille kaikille KKY:ssä. <3 ~
*iso hali jokaiselle*
...ja nyt meen nuqqumaan. :""D

Ja ONNELLISTA UUTTA VUOTTA AYABIELLE MYÖS ME RAKASTAMME TEITÄ! <33

..nukkumatti koputtaa jo ovella...moih. <3
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu Pe Tammi 16, 2009 4:48 pm

*Herätys, Ruusunen* 8DD

Tänään oli kyllä niiiiin ihana päivä. Ahh~~ Tiesittekö, ett __yks __vaivanen __hymy voi tehä mun päivän aika vitsin ihanaksi? Voi että, kun se yksi hymyilee mulle, niin poskia alkaa kuumottaa ja tuntuu siltä kun koko maailma ois ihana paikka. <3

Mä en pidä mantsasta sitten alkuunkaan. D: Ja sekin itse asiassa johtuu ihan vaan meidän opettajasta, joka piikittelee just silloin kun vähiten oot kuunnellut tunnilla. Se ei oo kivaa. Ja ne sen pistarit on aika nopeatemposia, vauhdikkaasti pitäis paperille vuodattaa kaikki tietonsa maapallon maanosista, lämpövyöhykkeistä ja Saksasta vielä erikseen. Ei kiva. Mut parempi se ku piiiiitkä selitys jostain.... ihan sama mistä ja sitten muistiinpanojen tekemistä kirjan kanssa. Hah. XD

Onneksi oon jo tullut taas koulu-unirytmin kanssa suht koht tutuksi, ei enää väsytä joka ainoa aamu. 8 ))
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Chim La Tammi 17, 2009 8:56 pm

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Tää on oikeesti kamalaa kun oon nykyään ihan ulkona täältä foorumilta vaikka oon perustanu tän D;;

Mut sit tää on tällanen ilmotusluontonen asia myös, että mä en varmaan tulevaisuudessa pidä ayabien fanisivustoa. Foorumilla alan taas aktivoitua mutta koulu painaa päälle, en yhtyeen perässä enää jokapäivä juoksentele ja näi nii toi sivusto ei oo mulle enää mikään elämän jokapäiväinen juttu 8<<

Mut foorumi ei kuole! Se luvattakoon. :3 Eikä toi sivujen lopetuskaan oo vielä varmaa, ja ylläpitäjät/moderaattorit ihan ketkä vaan saa tulla valittaan mulle jos se on maailmanloppu että sivusto ei enää aktivoituis <8 mä en vaan ehdi/jaksa/inspiroidu niiden pitoo enää kunnolla ;-; kattoo ny vielä, mietin asiaa kumminkin.
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Su Tammi 18, 2009 12:58 pm

;----; No, ei voi mitään kyllä mä ainakin ymmärrän sua, sillä en ole itsekään ollut mikään aktiivsin auttaja sivujen kanssa [anteeksi siitä] 8 (
Mutta kunhan foorumia ei suljeta niin kaikki on hyvin- ja bändiä tuetaan loppuun asti vaikka sivu ei enää aukeaisikaan !
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Mayachi Ma Tammi 26, 2009 7:53 pm

Atatatatatatata hyvä ettette sulkenut tätä foorumia, lupaan...ryhdistäytyä ja kirjottaa ja silleen. *promise*
Woaaaah ei tule nyt järkevää tekstiä, mutta ymmärrätte kai kun sanoin että katsoin-tänään-LM.C:nuudenvuodentoivotuskommenttivideon ja aaaaaaaaaaaaaaa sain siitä ihan järkyttävän fanityttökohtauksen ja äitin piti tulla kaks kertaa kysymään mikä mulla on. Inisin ja nauroin, pompin ympäri huonetta kiljuen Mayuille puhelimeen.
"Kuolet aww-kohtauksiin" Joooh, niin kävi. <3

Anteeks kun koko ajan vaahtoan enkä puhu mistään muusta mutta herranjumala enää alle kaks viikkoa. *QQ*

Jajoo; huah tänään enkunkoe. Meni se ihan hyvin, läpi pääsen ainakin. :"))

Wazazazazazazaaa Mayui, nouda se lippu! ;----; <3
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 4 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 4 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa