Yleinen keskustelu
+9
Luminora
Mayui
Mayachi
Reina-chan
Lilie
Juunigatsu
Sintti
Chim
13 posters
Sivu 6 / 8
Sivu 6 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Vs: Yleinen keskustelu
VOI MÄTÄ
en sitten pääsekkää hesaa huomenna:(
en sitten pääsekkää hesaa huomenna:(
Luminora- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 89
Mä itseasias oon menos stadiin huomenna :D
Kaveril on synttärit nii meen sitä ennen pyörii keskustaa ja sitten niille~
: ))
Piirtelin tässä just kortin XD krokotiilin. yey.
Kaveril on synttärit nii meen sitä ennen pyörii keskustaa ja sitten niille~
: ))
Piirtelin tässä just kortin XD krokotiilin. yey.
saphire- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 97
JOOOOOO-OOO! Epistä, mä saan hemmetti oottaa VIELLÄ viikon että pääsen sinne!!!! *murr*
Luminora- Pyrkijä
Mä meen millon haluun mulla on rahaa, kosk meiltä ei oo hirveen pitkä matka Helsinkiin, eikä tässä ole lähellä mitään muutakaan kaupunkia :D Lisäks suurin osa mun kavereista asuu siellä, niin en kestä olla niistä erossa XD Kouluunki menen sinne ens vuonna. jee. i can't wait.
saphire- Pyrkijä
^
mullakin asuu yksi kaveri siellä ja toinen ihan lähellä Hesaa ja mä ite jossain 160KM päässä.
mullakin asuu yksi kaveri siellä ja toinen ihan lähellä Hesaa ja mä ite jossain 160KM päässä.
Luminora- Pyrkijä
Öww pöww naww uww. Tylsää. Tulen teidän kiusaksi offaamaan tänne jotain 8<
Ööö... hei tiiätteks mitä, An cafeen on enää 26 päivää 8) Ihan kohta lalallal~ Sitten mä nään cafet, ja yy kaikkia kivoja kavereita *u* <3 Laura ja Kiiakin sai liput <3
Ummmn, mä näin ihan ufoo unta äsken, ennenku heräsin. Se oli puoliks jotaa painajaista. Kuitenki joku enne-uni 8DD Mä en ees muista siit unest puoliakaa -.-
Noeiku Viivi sano mulle eilen et se saattaa muuttaa ens vuonna Los Angelesii ni näin siitä unta XD
No siin unes Viivi oli asunu losissa jo jotain päälle kolme vuotta. Se oli täyttäny just 18 vuotta 8D Mä, ja mun sisko oltiin matkattu kesällä losiin kahen viikon lomalle. Me oltiin oltu ihan vähän aikaa siellä, kun joku heebo tuli raiskaamaan mun siskoa XDD Minä fiksu tyttö otin kiven ja hakkasin sen raiskaajan tajuttomaksi <3 XD Sit poliisit tuli siihen ja sain tittidii jonkun palkinnon mitä en muista mikä se oli XD Sitten mä menin tapaamaan Viiviä, sen mukana oli joku sen losilainen kaveri :'D Mä siinä yritin sönköttää enkkua niille mutta enhän mä osanut puhua enkkua tietenkään, mutt onneks Viiville pysty puhuu ihan suomea, mut sille sen kaverille piti yrittää puhuu enkkuu XD Nolasin itteni sata ja yksi kertaa mun enkunkielen taitojen kanssa.
Sitten me mentiin Viivin kans kahestaa johki puistoo, se halas mua ja me itkettiin. Ja sit mä heräsin XDDDD
EIKUAINII, ennenku heräsin, mä olin antanu Viiville jonkun sinisen kaulakorun, mulla oli samanlainen. Olin sanonu sille että sen pitää pitää sitä korua aina kun sillä on mua ikävä, tai ylipäätään aina kun se muistelee mua :'D
Ihan outo uni 8)) Jeejee.
Mulla on tylsäääää. Voisin mennä syömään aamupalaa XD
Ööö... hei tiiätteks mitä, An cafeen on enää 26 päivää 8) Ihan kohta lalallal~ Sitten mä nään cafet, ja yy kaikkia kivoja kavereita *u* <3 Laura ja Kiiakin sai liput <3
Ummmn, mä näin ihan ufoo unta äsken, ennenku heräsin. Se oli puoliks jotaa painajaista. Kuitenki joku enne-uni 8DD Mä en ees muista siit unest puoliakaa -.-
Noeiku Viivi sano mulle eilen et se saattaa muuttaa ens vuonna Los Angelesii ni näin siitä unta XD
No siin unes Viivi oli asunu losissa jo jotain päälle kolme vuotta. Se oli täyttäny just 18 vuotta 8D Mä, ja mun sisko oltiin matkattu kesällä losiin kahen viikon lomalle. Me oltiin oltu ihan vähän aikaa siellä, kun joku heebo tuli raiskaamaan mun siskoa XDD Minä fiksu tyttö otin kiven ja hakkasin sen raiskaajan tajuttomaksi <3 XD Sit poliisit tuli siihen ja sain tittidii jonkun palkinnon mitä en muista mikä se oli XD Sitten mä menin tapaamaan Viiviä, sen mukana oli joku sen losilainen kaveri :'D Mä siinä yritin sönköttää enkkua niille mutta enhän mä osanut puhua enkkua tietenkään, mutt onneks Viiville pysty puhuu ihan suomea, mut sille sen kaverille piti yrittää puhuu enkkuu XD Nolasin itteni sata ja yksi kertaa mun enkunkielen taitojen kanssa.
Sitten me mentiin Viivin kans kahestaa johki puistoo, se halas mua ja me itkettiin. Ja sit mä heräsin XDDDD
EIKUAINII, ennenku heräsin, mä olin antanu Viiville jonkun sinisen kaulakorun, mulla oli samanlainen. Olin sanonu sille että sen pitää pitää sitä korua aina kun sillä on mua ikävä, tai ylipäätään aina kun se muistelee mua :'D
Ihan outo uni 8)) Jeejee.
Mulla on tylsäääää. Voisin mennä syömään aamupalaa XD
Antikku- sieni
- Viestien lukumäärä : 37
Tänää olis hesan reissu, jos se olis vaan onnistunut, mutku ei:( Ja sitten saan sietää, mun veljee. O_O
Luminora- Pyrkijä
ishdhskbhjsck mä varmaa raahaudun stadii joskus.... tunnin pääst.
tai joskus en jaksa vielää.
pitää mennä moikkaamaan villee ja tonii 8) sitte jeminan synttärit.
pistin just äsken tekokynnet. näiden kaa on tajuttoman vaikee kirjottaa ........ ja laittaa sukkikset. se oli aik mielenkiintosen näköst.
tai joskus en jaksa vielää.
pitää mennä moikkaamaan villee ja tonii 8) sitte jeminan synttärit.
pistin just äsken tekokynnet. näiden kaa on tajuttoman vaikee kirjottaa ........ ja laittaa sukkikset. se oli aik mielenkiintosen näköst.
saphire- Pyrkijä
^Mulla oli kerran sellaiset oikeen noidankynnet, ei niiden kaa voinu ees kirjoittaa. O_o
Luminora- Pyrkijä
ah joo oisitte vaan nähny kun laitoin yhelle kaverille hotelilassa tekokynnet, ja sitte se ei saanu enää mitään tehtyä ite niin mun piti auttaa sitä pukeutumaan etc. haha se oli kyllä huvittavan näköstä joo x---D
Äää iPod temppuilee taas se heittää koko ajan noi jotku videot pihalle sielt en tykkää 8--(
Äää iPod temppuilee taas se heittää koko ajan noi jotku videot pihalle sielt en tykkää 8--(
Sintti- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 212
ARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGH!
Hemmetin CB:n foorumi, kun sekoileee!!!!! En voi kirjoittaa tarinaani sinne
Hemmetin CB:n foorumi, kun sekoileee!!!!! En voi kirjoittaa tarinaani sinne
Luminora- Pyrkijä
Jjoop mun pikkusisko sai kiskoo mulle housut jalkaa ja tälläst yleist XDD mut kyl niihi sitte tottuu päivän mittaa.
paitsi vessas käyminen on .... hankalaa XDDDD
ja jööö olin stadis ja sitte jeminal, tulin just vähä aika sitte himaa 8) oli hauskaa.
laulettii singstaria ja katottii yks vähän... kyseenalanen leffa.
paitsi vessas käyminen on .... hankalaa XDDDD
ja jööö olin stadis ja sitte jeminal, tulin just vähä aika sitte himaa 8) oli hauskaa.
laulettii singstaria ja katottii yks vähän... kyseenalanen leffa.
saphire- Pyrkijä
Ääääääh! Tylsää, yli huomenna kouluun:(
Luminora- Pyrkijä
Onnea meilläpä alkoikin loma vasta Perjantaina.aaa Tiistaina stadiin Eetulle ja sitte Torstaina Ruotsiiin 8--)
Sintti- Moderaattori
^Kyllä kandee, mun loma oli muuten jostain hemmetin syvältä, kaikki suunitelmat kaatusi.
Luminora- Pyrkijä
noää kyllä mun oikesti pitäis tehä muutaki kun vaa lennellä ympäriinsä suomen ja ruotsin maata- esim. Historian kokeisiin luku 8--D
Sintti- Moderaattori
Mulla loppuupi loma huomenna : <<< saad.
muttaaaaa sillee nyt ollaa taas lähempänä kesälomaa XD
ja oon täs yrittäny lukee bilsaa mut ei vois vähempää kiinnostaa mitä hormonii jotku kehonosat erittää.
ja puhun jonku random hollantilaisen kaa. se on vähä weirdo.
muttaaaaa sillee nyt ollaa taas lähempänä kesälomaa XD
ja oon täs yrittäny lukee bilsaa mut ei vois vähempää kiinnostaa mitä hormonii jotku kehonosat erittää.
ja puhun jonku random hollantilaisen kaa. se on vähä weirdo.
saphire- Pyrkijä
*3*♥
awwsss, mä oon menettänyt sydämmeni Kuutille, Varissuon kitaristille♥ On se vaan lutuinen<3
awwsss, mä oon menettänyt sydämmeni Kuutille, Varissuon kitaristille♥ On se vaan lutuinen<3
Luminora- Pyrkijä
Määää tulin takas! Pitäs mennä nukkuu ku huomenna taas kouluun. Loma loppu lyhyeen. :'D Mut mä en nyt nuku, en oo datannu torstaiaamun jälkeen.... ja se on pitkä aika se. :0
Edes BBT:ssä ei oo tapahtunut mitään järisyttävää.
Hooh ostin muuten Joensuusta kaks Apulannan levyä, kun ne oli sopivasti alennuksessa. Plastik + Eikä vielä ole edes ilta oli yhteensä vaan 16 euroo. 8 )) Nyt mua kyllä jäi vähän harmittaa, että miksen ostanu Hiekkaa ja Kiilaa kans. XD Mut sit se ois tehny.... 24 euroo. Nojoo. >D
Joensuu on muutes veikee paikka. Siellä on kauppakeskus, jonka nimi on Iso Myy. Aika jännä. Ja nyt mun on ihan pakko kertoo teillekin mun hieno huomio Isost Myyst, ku me mentiin mun parhaan kaverin kaa jonku pikapesulan ohi, nii jonkun lehmökigurumi oli siellä! XDDD Mä vaan aluks kävelin ohi ja sit hihkasin oikeen isoon ääneen "MITÄ?! KIGURUMI??" ja peruutin siihen ikkunalle. Sitä työntekijää vissiin vähän huvitti mun ilme ku tuijotin sitä lehmäkiguu. :'D
Njoo. 8D
Edes BBT:ssä ei oo tapahtunut mitään järisyttävää.
Hooh ostin muuten Joensuusta kaks Apulannan levyä, kun ne oli sopivasti alennuksessa. Plastik + Eikä vielä ole edes ilta oli yhteensä vaan 16 euroo. 8 )) Nyt mua kyllä jäi vähän harmittaa, että miksen ostanu Hiekkaa ja Kiilaa kans. XD Mut sit se ois tehny.... 24 euroo. Nojoo. >D
Joensuu on muutes veikee paikka. Siellä on kauppakeskus, jonka nimi on Iso Myy. Aika jännä. Ja nyt mun on ihan pakko kertoo teillekin mun hieno huomio Isost Myyst, ku me mentiin mun parhaan kaverin kaa jonku pikapesulan ohi, nii jonkun lehmökigurumi oli siellä! XDDD Mä vaan aluks kävelin ohi ja sit hihkasin oikeen isoon ääneen "MITÄ?! KIGURUMI??" ja peruutin siihen ikkunalle. Sitä työntekijää vissiin vähän huvitti mun ilme ku tuijotin sitä lehmäkiguu. :'D
Njoo. 8D
Juunigatsu- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 29
PERKELE LEHMÄKIGU
mun lehmäkigu oli varmaa eka lehmäkigu suomes 8(((( ___MUN____
ja nyt kaikil on lehmäkigu yhyy. me is saad.
Mul oli se jo 2 vuotta sitte jollon melki kukaa ei ees käyttäny kiguja. ja nyt. >8(((((( MUN.
no joooo teen koht sellassen hihihii kigun millast kellää ei viel oo (en ainakaa öö nähny) mut en nyt paljasta ettei joku heti juokse tekee sellast.
mun lehmäkigu oli varmaa eka lehmäkigu suomes 8(((( ___MUN____
ja nyt kaikil on lehmäkigu yhyy. me is saad.
Mul oli se jo 2 vuotta sitte jollon melki kukaa ei ees käyttäny kiguja. ja nyt. >8(((((( MUN.
no joooo teen koht sellassen hihihii kigun millast kellää ei viel oo (en ainakaa öö nähny) mut en nyt paljasta ettei joku heti juokse tekee sellast.
saphire- Pyrkijä
Yyhyy joudun olemaan ilman huulilävistystäni, kun siitä hajos lukko. Enkä mä osaa elää ilman sitä. BWT mä lintsaan TAAS koulusta. O_O Ei hyvä.
Luminora- Pyrkijä
mä hommailen mulle huulilävärin tosssaaaa kesälomal ~ en kyl viel tiiä että mihin. 8) pitää katella.
ja öööööö mul on bilsan koee ;---; enkä vaa pysty nyt lukee mistää hermoimpulsseist, kosk.... evvk, seriously.
ja öööööö mul on bilsan koee ;---; enkä vaa pysty nyt lukee mistää hermoimpulsseist, kosk.... evvk, seriously.
saphire- Pyrkijä
Mun oli tarkotus hommailla myäs mutta livistin sitte ku päästiin sinne lävistämöön x---D
Sintti- Moderaattori
Mua väsyttää, huomenna kouluun, ei kiinosta mennä. Ootan vaan lauvantainta että pääsen Helsinkiin♥♥
Luminora- Pyrkijä
Mul on vähä zombiemainen olo... .__. Ja mua harmittaa tää popin kulutuksen määrä. DD: K-poppii ja J-poppii... Miks? No okei joo must on kivaa tietää kaikenlaista Johnny'sist ja sen bändeist mutku... Haluisin vaa kuunnella RESii jne. mut en jaksa. :--<
Mun kynnet kasvaa vähitellen... ja tykkään näistä. *---* Koulu menee taas vähän penkin alle ku O päätti musertaa mut lopullisesti siihen tilaan, et kouluunmenokammo on ihan hirveen suuri. Itsetunto mm. -100000. Öö mut. Kaks koetta tekemättä. D: Ja mä niin vaadin tehä äikänkokeen omas luokas, enkun sanakokeen saan vissii tehä välkäl... Which is good! Mut joo. :__O En ikinä saa mitään valmiiks käsityötunneil. Puoltoist lukukautta käyty ja mul on keskeneränen huppari ja jonku harjotustyön huono alku... Sitä ne poissaolot teettää. : c
Mut meen jatkamaan Shokuran kattomista. *---* Liian pop-huuruissa. DD: (no hei sain tänään mm. piilodissata Akamee yhen tuttavan kaa ja sit heitin et miksei kukaa kirjota saman tien Ueguchii ni sit hää sano et pystyy kuvittelemaan Junnosuken Samurai*Love*Attack-kuteissa ahdistelemaan Tatsuyaa. :: DD <33)
Mun kynnet kasvaa vähitellen... ja tykkään näistä. *---* Koulu menee taas vähän penkin alle ku O päätti musertaa mut lopullisesti siihen tilaan, et kouluunmenokammo on ihan hirveen suuri. Itsetunto mm. -100000. Öö mut. Kaks koetta tekemättä. D: Ja mä niin vaadin tehä äikänkokeen omas luokas, enkun sanakokeen saan vissii tehä välkäl... Which is good! Mut joo. :__O En ikinä saa mitään valmiiks käsityötunneil. Puoltoist lukukautta käyty ja mul on keskeneränen huppari ja jonku harjotustyön huono alku... Sitä ne poissaolot teettää. : c
Mut meen jatkamaan Shokuran kattomista. *---* Liian pop-huuruissa. DD: (no hei sain tänään mm. piilodissata Akamee yhen tuttavan kaa ja sit heitin et miksei kukaa kirjota saman tien Ueguchii ni sit hää sano et pystyy kuvittelemaan Junnosuken Samurai*Love*Attack-kuteissa ahdistelemaan Tatsuyaa. :: DD <33)
Mayui- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 78
Sivu 6 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sivu 6 / 8
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|