Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleinen keskustelu

+9
Luminora
Mayui
offline
Mayachi
Reina-chan
Lilie
Juunigatsu
Sintti
Chim
13 posters

Sivu 2 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Chim Pe Elo 08, 2008 1:43 pm

Jeejee, itsekin sain nyt raahattua itseni perheen kanssa ruotsiin ja kiva siellä tukholmassa oli pyöriä. Aasialaisia pilvin pimein kuolattavana ja paljon krääsää naurettavana niin mikäs siinä hei, elämän huippu hetkiä kaikki!^^

Jäi vähän kyrmimään, kun vanhasta kaupungista bongasin ensimmäistä kertaa sen liikkeen(kenties alunperin kirjakauppa? ._.) joka myi japanilaisia elokuvia, mangaa varmaan 10-20 hyllyä, animea, oheistuotteita ja lehtiä... miksei suomessakin ole sellaista oikein kunnollista japani liikettä <D Niin ja en sitten muistanut vielä katsoa myytiinkö siellä levyjäkin...no ehkä ensi kerralla sitten. Uusin shoxx sieltä sitten tarttui mukaan, tuossa on näppärästi nuo Ayabien japanin kiertueen keikkapäivätkin vielä tiedossa niin ei nekään unohdu.

Tänään herroilla loppuunmyyty keikka Yokkaichissa Club CHAOSilla, onnea pojille että konsertti menee hyvin =)
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu To Elo 14, 2008 4:22 pm

Aaaaaaaaaa. Onpa ollut vilkasta kun koulu taas alkoi. Vaikka ihan hyvinhän siellä on mennyt, on saanut totutella sekä opettajat että oppilaat uuteen aikataulusysteemiin (nykyään sama kuin lukiolla), koulun sairaala-makeoveriin ja uusin opettajiin. Ja uusiin seiskoihin.

Jo kolmas päivä koulussa. Iiih yyh. Ihan hauskaahan siellä on ollut mutta mä olen jo nyt ihan raato XDD No ylihuomenna on viikonloppu. Yay 8DD

Taidanpa tästä lähteä väkertämään Intetsu-videota nyt kun biisinkin löysin. : DD
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti To Elo 14, 2008 5:08 pm

Koulut alkoi- ihanaa. Siis oikeesti- odotin v´hirmu pitkään niiden alkua... Haha.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu La Elo 16, 2008 1:09 pm

Mäkin odotin koulun alkua paljon, mutta vähän se väsyttääkin jo XDD Ehkä se johtuu siitä, että ei vaan jaksa herätä niin aikaisin eikä ole tottunut siihen, ettei voi napsia välipaloja milloin sattuu. On se tympiää :''''DD

Mutta toisaalta koulussa on tosi kivaakin 8DD
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Ma Elo 18, 2008 5:41 pm

On koulussa juu kivaa- Paitsi jos ei ole liikuntaa, Matikkaa, Kemiaa, Terveystietoa, OP'tä taiEnglantia niin silloin se on ihan siedettävää... Ynh.
Haha- tilasin äsken HIRVIÄN kasan eri bändien flyereita, ihan vaan sen takia että ne oli halpoja :'3
Miksiköhän rahapussini on melko usein tyhjänä... *a mystery*
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Chim Ti Loka 28, 2008 5:32 pm

Eloa tännekin jee.

Vihaan piirtämistä. Koko ajan sitä tekee mieli piirtää jotain mutta kun inspiraation saa, sitä ei osaa toteuttaa. Kuinkahan monta kertaa tänäänkin oon turhautunut jonkin pienen, vaivaisen piirroksen kanssa D: ei jaksa edes laskea.

Pitäisi tässä nyt alkaa miettiä cosplay pukuakin. Traconiin on juu aikaa vielä mutta jos aloitan puvun tekemisen kuukauden päästä, voin olla varma ettei se ole vielä edes traconissa valmis >:D hidasta.

Koulussa on tylsää, siitä ei pääse yli millään. Ainoana piristävänä plussana historiantunnit- siellä ei sentään tarvitse nukkua.
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu Ti Loka 28, 2008 6:22 pm

Hahaa mä jumitan toista päivää Muumibiisejä, etenkin tätä. Mutta minkäs teet kun nämä on niin hyviä <33

Meillä oli tänään kaksi tuntia kuvista muuten. 8DD Väkersin sitä Takehitoani taas kaksi tuntia ja se on vieläkin kesken. Nyt olen tehnyt sitä kymmenen tuntia yhteensä. Mutta kyllä se vielä onnistuu!! XDD Ja hiilellä kun piirtää niin kaikki vaatteet ja kädet on aina kyyneerpäähän asti hiilessä. :'D Toisaalta on se kyllä ihan kivaa.

Ungh. Mörkö on pelottava DDD: Musta tuntuu että koska mä pienenä pelkäsin sitä niin mielettömästi niin pelkään vieläkin. Huh huh. Tämä saa vieläkin minut kauhistumaan. DD: Hui kauhea. Ainakin toi yksi ääni, mikä tulee kaksi kertaa vain, kohdissa 0:33 ja 1:08. Se on karmiva DDD:

.......Ja tänään vanhempainiltaan lukemaan runo. Tsih. Ihan hirveesti hommaa huomiseksi mutta mä vaan dataan. XD
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs. Yleinen keskustelu

Viesti  Mayachi Ti Marras 18, 2008 5:18 pm

Eikö täällä enää käy ketään? Eikää...
Yh mäkään en oikeen oo moneen päivään saanu piirtämisen saralla mitään aikaseks, paitsi jos äikänvihkoa reunustavia lyijytäytekynällä tehtyjä tuhruja voi sanoa kunnon piirtämiseks... Nyyh.
Ah muumibiisit on hyviä. <3
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu Su Marras 23, 2008 8:47 pm

Yaaayhh! 8D Meikäpoika Meikätyttö lähtee huomenna Venäjälle, Pietariin. Ja torstaina tullaan bäkii 8 )) Vähän jännittää, mutta odotan myös innoissani.

Että mua ei oiken tulla täällä näkemään kuin vasta torstaina aikaisitaan. Mutta en kyllä varmaan ajska tehdä silloin mitään XDD Perjantaina voisi tulla aamudatikselle, koska juuri tuon Pietarireissun takia meillä on 2 ekaa tuntia vapaana<3 Saan nukkua ahh~~

Tuo mun Takehitoni on muuten valmis. 8 ) Sain pari viikkoa sitten sen valmiiksi. Itse asiassa vissiin juuri tasan kaksi viikkoa sitten tiistaina. Kjihihi. Se laitetaan jonnekin seinälle :0 Mutta saatte sitten nähdä siitä toki kuvan. 8 ) <33

Mutta mitäs tässä, ajattelin nyt ilmoittaa poissaoloni XD Vaikka tämä foorumi muutenkin hyvin eläväisessä kunnossa. <33 Kyllä se vielä tästä kasvaa. 8DD
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Chim Su Marras 30, 2008 4:03 pm

Postaan mäkin tänne viestejä vielä vaikka ilmotinkin tauosta :'D

Ylihuomenna on matikankoe, ja sitten torstaina kemian koe. Lukenut en oo yhtään, mutta njaa kai sitä vois kohta alotella sitäkin puolta.

Pitkästä aikaa aloin kuunnella DaizyStripperiä ja ei jestas tuo bändi *-* niin mahtava tuo uusinkin sinkku. Ayabieta en ole nyt kuunnellut näinä parina viikkona melkein ollenkaan, syyttää siitä voin vain itseäni. Mutta asiaan tulee korjaus, sen lupaan!

Kun kokeet on saatu altaa pois uskon taas pääseväni elävöittämään KKY'tä pystyyn. Ainakin toivon mukaan :) Siihen asti pidän vielä hiukan taukoa täältä.
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti La Joulu 06, 2008 7:29 pm

Joooo... Sitten kun sivusto nousee jälleen pystyyn niin lupaa että olen vihdoinkin aktiivinen ylläpitäjä ja jaksan laittaa jotain päivityksiä kerran vuodessa < 5574
Hei muuten... BWAHAHAHA MixSpeaker's,Inc. TULEE SUOMEEN ! (Onko kukaan tulossa kattomaan ? : 3)
Sain hirviän kohtauksen kuin luin tuosta silloin jokin aika sitten ja sitte kun sain lipun ja ja < 3----< 3
PAhoittelen.
Niin että siis mukavaahan se. Pitäisi alkaa kohta puolin matikan kokeeseen kertailemaan mutta ei huvita ; < Joulu voisi tulla nopeammin lalalalal- millaisia suunitelmia teillä muuten on joulun varalle ? Itse homehdun täällä sateisessa ja kauniin jouluisessa etelässä, todennäköisesti (jos isä päästää siis) lähden sitten uutena vuotena Kemiin Chiyuun luo ;---)) Ehhhee. Tykkään joulusta. KOska len ahne ja itsekäs ja tahdon saada lah-lah-lah-lahjoja <3
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu Ma Joulu 08, 2008 8:36 pm

^No arvatkaa kuka on täysin kikseissä Miksujen takia 8DD *nostaa käden pystyyn* Yksi lempibändeistäni. Jammm. <3

Mun joulu........ varmaan mummolassa, koska iskä on töissä. 8/ En osaa sanoa vielä. XD

No uuh en saa puristettuu itsestäni enempää tekstiä, ajattelin kirjottaa kun Sintti niin ystävällisesti herätteli foorumia eloon. XD
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Ti Joulu 09, 2008 9:11 pm

omg- EN OO AINOO EN OO AINOO !! * W * Yleensä kun kysyn tykkääkö joku Mixeistä niin kaikki o nvaan ihan että 0==0'' Llllloistavaa < 3
Ihan sika upeeta että ne tulee. Ja siis. Oikeesti wau.
Näin taas unta Intetsusta. Inhooan näitä mun intetsu unia 8 <<
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu Ke Joulu 10, 2008 6:19 pm

^Jos mä näkisin unta Intetsusta useamminkin kuin vain kerran kahessa kuukaudessa niin mä kehräisin onnesta. ^^ <3 Mutta en enää ikinä halua nähdä sellaista unta, että se eroaisi Ayabiestä, mä vaan itkin yöllä ku heräsin sen jälkeen. DDD:

........Jostain syystä mun kaikki unet on aika pimeitä. :0

Mä en oikeen tiiä mistä syystä Mix Speaker's, Inc. ei ole niin suosittu ku kuitenki miettii Seek ja Aya oli molemmat Psycho le Cémussa. Ja sitten vaikkapa LM.C on tosi suosittu Aijin edellisen uran takii.... No, ehkä ku Suomella on Lordi nii ne ei tarvi Miksui. XDD Paitsi että Mikkusut on ____huomattavasti laadukkaampia. <3 Long life to Mix Speaker's, Inc. <33

Ja hei Sintti muutes, kuka on sun lemppari Mixeistä? Mulla on Miki. Se vaan on niin pahis. <3
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti To Joulu 11, 2008 4:25 pm

Ei ne intetsu unet nyt NIIN kivoja ole- se aina juoksee [jostain kumman syystä] mua karkuun x--DD
Miksuista (ok sanon nyt sitten miksuista myöskin :--Dd) varmaankin... oh niin viakea sanoa- MIKI ja s luultavasti, kaikki ovat kyllä omalla tavallaan niin ihania ja sellasia =3=
Cossisat puheen ollen... Oispa jännää tehdäkin joskus ayabie foorumin ayabie cosplay ! x--D Eioikeesti...
Pippurin kanssa ajateltiin tehdä vistlip pari cossaus desu-jaa-coniin [Tohya ja Yuh] :---))
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Mayui To Joulu 11, 2008 7:38 pm

^ Jos mä tulisin sinne, saattaisin jopa vahingossa halata teitä! :< Tai siis... jos kans a-coniin ootte tulos/menos ni siel ainaki! (Tohya+Yuh=mun lempikaksikko Vistlipist *---*)

...Öö. Mulla on vakavassa harkinnassa toi Speaker'sin keikka. (no mä nyt sanon niit Speaker'siks~) Mut toisaalta ku pitäs säästää rahaa ihan johonki muuhun niin öö... ja sitku joku vamo CLJ yrittää saada mut säästämään monii satoi euroi ku se lupailee Krata, Arisuu, Gazettoo, Versaillesii ja MOta takas suomeen, mutku ne on niin hatarat ja epäluotettavat jutut et... mä oon pulas. : )) Koska... stressaaminen on mulle harvinaisen helppoo! (Oonks mä ainoo joka stressaa, saako lippua Gazen joskus vuonna XXXX tulevalle suomen keikalle? ;___; )
Mul on kaukaisena tavotteena cossaa a-conis joko Vistlipin Tohyaa, arisun Naoo wiz NUMBER SIX da movie -vaatteet, Gazen Kaita tai peräti Matenroun Ayamee. Tai ihan peräti Ayabien Kenzoo tai Takehitoo. (mist mä haban hankin... .__.) :''''D Uhuhu~

Ja Ayabiefoorumin Ayabie-cosplay ois... Aik jees! X''D <3
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Pe Joulu 12, 2008 5:53 pm

Mayui- ''mitä'' Tohyaa meinasit cossia (siis jos meinasitxD) ?
Itelläni oli ihan tuo EDY PV suunnitelmissa koska en_jaksa_/osaa_tehdä mitään kovin vaikeaa ;---;
Siivosin muuten huoneen. Siis oikeasti SIIVOSIN enkä tunkenut tavaroita vaan sängyn alle- olen ylpeä itsestäni .--DD
Seuraavaksi ohjelmassa olisi kokeisiin lukua mutta... taidan lukea huomenna.... =w=
Ja juuri nyt tuo mixien keikka ei näytä omalta kannalta kovin lupaavalta, syy on lähinnä sama kuin Mayuilla- niin moni (katsomisen arvoinen) bändi on luvannut tulla suomeen, ja rahat ei riitä kaikkiin... Justiinsa arisut, dautto, sincrea, gazettoakin voisin vaikka raahautua katsomaan... Vaikeaa. EN kyllä haluais mixejäkään väliin jättää mutta ; <<< Oi jumala, jos todella olet olemassa- niin taio minulle vihdoin ne rahat ja aika joita tarvitsen- kiitos < 3
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu Pe Joulu 12, 2008 6:47 pm

Mayui kirjoitti:Tai ihan peräti Ayabien Kenzoo tai Takehitoo. (mist mä haban hankin... .__.) :''''D Uhuhu~

Mie tahtosin cossaa joskus Intee mut mistäs mä sen haban, vatsan ja pituuden hankin? XD Ähää nyt tosta sai semmosen kuvan että mä oon pien läskipallo vaik oon ihan normaalikokonen. :'D Yay. <3 Btg, Mayui, ootkossä BBT:n Mayui? 8D

Mä oon oikeesti niiiiiin ilonen ku mul menee taas hyvin. <33 Jumitan Eppu Normaalin ihanaa biisiä "Tahdon Sut" nyt varmaan... seittemännettä kertaa peräkkäin. Tää vaan on niin ihana. Kuvailee hyvin mun fiiliksiä nyt. XD

Ja mulla oli hieno aamunavaus Sumio Shiratorin muumimusiikista. <3 Iih. Ylikäytän teinisydämiä just nyt. XD

Sintti hei, nyt mä ymmärrän miks ne Inte-unet ei oo niin kivoi. XDD En mäkään haluais nähä unta jossa oma idoli juoksee karkuun..... vaikka tervejärkisenä ihmisenä se kyllä niin oikeasti tekisi, jos törmäisi muhun. <3

Yay. Tunnen itseni erittäin, erittäin randomiksi ja onnelliseksi. POKS~~ ja BUMM~~
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Mayui Pe Joulu 12, 2008 9:26 pm

Sintti kirjoitti:Mayui- ''mitä'' Tohyaa meinasit cossia (siis jos meinasitxD) ?
Emmä sillee viel tiiä... 8''D Kallistuu varmaan Saran ja drop note.n puolelle. Vaik Alo[n]eki vois olla iha jännä... *--* Mut kuitenki~ Tai sit teen sellasen tempun et värjään hiukset vaaleiks ja cossaan Yuhii tai drop note. -Ruita. >8''DDD (toinen vaihtoehto ois et pidennykset kutsuu ja hiippailisin a-conis Edy-, Sara- tai Alo[n]e-Ruina. 8'))
Yhyy, jos Edy-Tohyaa oikeesti cossit ni varaudu ihan oikeesti siihen et saatan jättää hyvästit ujoudelleni ja halaan sua! (Koska suunnittelen stalkkaavani koko paikan läpi<3) X''D

Juunigatsu kirjoitti:
Mayui kirjoitti:Tai ihan peräti Ayabien Kenzoo tai Takehitoo. (mist mä haban hankin... .__.) :''''D Uhuhu~

Mie tahtosin cossaa joskus Intee mut mistäs mä sen haban, vatsan ja pituuden hankin? XD Ähää nyt tosta sai semmosen kuvan että mä oon pien läskipallo vaik oon ihan normaalikokonen. :'D Yay. <3 Btg, Mayui, ootkossä BBT:n Mayui? 8D
: DDD ...Intee... *Liian levee hymy ollakseen totta* Aww! Saahan sua sit joskus ehkä mahdollisesti halata jos sattuu bongaamaan? ;< ...älä nyt, mistä mä hoikkuuden ja pituuden hankin. >DD <3 (Kasvaisinpa puolessa vuodessa 159cm:stä 172cm:n. *---*)
...Oon, oon BBT:n Mayui. 8'''''D *Busteeed*

Aah, tänään on tullu kuunneltuu Matenrou Operaa ihan olan takaa. ^__^ Me likes too much~ Ainoo vaa et vois... niinku vaihtaa DaizyStripperiin. 8'''O Mut ehk alan laiskaks enkä jaksa.

Ja nyt ku täällä on ollu pientä keskustelua unista ni pakko sanoo, et miksen mä nää koskaan tuommosii unii? ;__; Viimekski jotaa et liityin Matenroun faniklubiin ja sainki lahjaks Gazetavaraa ja kaikki Matenroun sinkut+muit härpäkkeit, ja Kran mainoksii. Öö, tahtoisin oikein kovasti nähdä joko Inte/Take-fluffii tai jotaan... korkeemman ikärajan juttui. Kelpais mulle kyl sellanenki mis esim. vaik Uruha juoksee mua pakoon liiallisen fanityttöilyn takii. Mut ei sit. >D

PS. Juunigatsu, mitä ny BBT:ssä luin ni se aamunavaus tuntu tosiaan menneen aika hyvin. : DD Aplodit~!


Viimeinen muokkaaja, Mayui pvm Pe Joulu 12, 2008 9:29 pm, muokattu 1 kertaa
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Pe Joulu 12, 2008 9:28 pm

Ja pahinta niissä unissa on, että vaikka oikeesti juoksen kovempaa kun Intetsu, en silti koskaan saa sitä kiinni 8'(

Kävin kaupungissa ja ostin uuden vyön kun vanha hajosi- ja ostin joululahjoja ja uuden Japanpopin ja uudet syömäpuikot ja söin omenapiirakkaa ja haahaa on kerrankin hyvä fiilis < 3
(Siirsin siis täten kokeisiin luvun huomiselle aamen. >----DDDD)
Tosin vasen silmä on kai tulehtunut ; <
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs. yleinen keskustelu

Viesti  Mayachi La Joulu 13, 2008 5:44 pm

Aa ja arvatkaa kuka puolipakotti Mayuin tänne... Hohohooo. 8"D
Puolipakottamisesta puheen ollen... Sintti tällä mainitulla tavalla sai minut paricossaamaan vistlipiä. ;"3 Mutta kuuntelin eilen sitä vähäisen määrän ja se olikin jo tarpeeksi. Ihana bändi, miksen ole löytänyt tätä aiemmin??? Eli en valita. Sintti, silmäsi parantukoon pian. :----: <3 Ja hei muakin saa halata a-conissaaaaw. ^--^
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti La Joulu 13, 2008 8:07 pm

Jooo- toki mua saa siis tulla halaamaan- halaaminen on kivaa :----DD Sain piirettyä nyt ne mun pippurin asut nyt paperi luonnoksiin, niin ne näke eparemmin ja tälleen- tarviin mitat ! MITAT ! X---DD
AH- katottiin joku leffa jossa oli näyttelijä nimeltään Kouki .' >>
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs. yleinen keskustelu

Viesti  Mayachi La Joulu 13, 2008 8:09 pm

Mitat, mitat, Sintti oot paras. <333 Jee saat tehä mulle perhostuksen kaulaan. ;---; Ja mä vaihan nimeni Koukiksi mahd. pian.
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti La Joulu 13, 2008 8:11 pm

Tuun mittanauhan kanssa kouluun < 3
Mä voin ryhtyä Viivi Ibukiksi, ensin ootan vaa pari vuotta että tuun täysikäseks ja sitten me mennään naimisiin ja saadaan nolla lasta koska lapset on kamalia ! 8----))
Joku kasvomaalaaja saa tehä sen sun perhoses, en mä osaa >---DD
Kuka siellä muuten nyt laulaa ? : >>
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu La Joulu 13, 2008 8:51 pm

Mayui: Kylhän se aamunavaus ihan hyvin meni XDD Mut joulukalenteri sit ei. "Kahdennennennenen.... kahdennennentoista... Mikä se on?" Ja saa tulla halaamaan jos jostain löydät. :'D Ollaan muutes yhtä pitkii vissii 8DD Paitsi et mä olin 159 viel kevättalvel ja oon ihan varma et oon kasvanu siitä!! (En sit kuitenkaan oo. XD)

Mä siivosin tänään mun huoneeni. <3 Nyt siellä mahtuu taas istumaan sohvalla ja kirjoittamaan kirjotusopöydällä. :'''DD Ennen se ei ollut mahdollista. Mutta siellä ei kyllä vieläkään mahdu kulkemaan kaapin ja pöydän välistä ilman että jotain putoaa, mutta se on ihan vaan sen huoneen syytä ko se on niin pien. 8< Mutta onneksi saan yläkertaan iiihanan prinsessahuoneen, jossa on lebensraumia oikeen olan takaa. 8DD

Ja hei bileet pystyyn tuntuu ihan sunnuntailta vaikka on lauantai 8DD Huomenna saa vielä nukkua niin pitkään ku huvittaa.

Maanantaina voisi vähän mennä ostamaan joululahjoja kun tuo joulu lähestyy niin uhkaavasti. Tiistaina on pakko jäädä matikan tukiopetukseen ellen tahdo reputtaa koko kurssia ja kerrata kasiluokkaa. 8/ Mutta kyllä mä siitä läpi pääsen, sen tukiopetuksen avulla. XDD

Mullapa taitaa tulla korvatulehdus. Kunhan en vaan sairastuisi niin kovasti, että joutuisin olemaan koulusta pois ensi viikolla. Mulla ei ole varaa enää yhteenkään poissaoloon tai putoan kärryiltä kokonaan. DD: Uuh maanantaina on toimintapäivä! Ei tarvi ottaa mitään mukaan 8DD Ja me saadaan kertoa meidän Pietarinmatkasta. <3 Tulikin sinne vähän ikävä kun katoin kaikkia tuliaisia siivotessa. Ja luin päiväkirjasta kirjotukset Venäjältä. Mutta on Suomi silti paras!!

Sintti, nyt mun on ihan pakko leijuu että oon nähny yhen kerran unta että Intetsu halas mua. <33 Mä vaan porasin siinä sen edessä ja se halas. Olin vähän nirvanassa ku heräsin. XD

Naaaaaa~~~~ Mulla rullaa hyvin. 8 ) <3
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 2 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa