Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleinen keskustelu

+9
Luminora
Mayui
offline
Mayachi
Reina-chan
Lilie
Juunigatsu
Sintti
Chim
13 posters

Sivu 1 / 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Yleinen keskustelu

Viesti  Chim Ti Kesä 10, 2008 8:48 pm

Taas yksi foorumin henkiinherättämis topikki, valitan tätä ._.

Heräsitkö tänään kenties aikaisemmin kuin pitäisi, vaikka uni pukkasi päälle? Kärsitkö tänään pahimman luokan angstista, ja suunnittelit itsemurhaa? Häiritsikö sinua jokin sukulaisesi tekeminen, jonka olisit voinut tehdä itse paremmin? Rasittivatko foorumimme hymiöt jo normaalisti migreenistä kärsivää päätäsi?

Tunteiden ja asioiden tiedostaminen julkisuuteen-topikki, tutummin vain 'yleinen keskustelu' sisältää kaiken asian planktoneista kuurakettiin. Moni varmaan ymmärtää jo nimestäkin, että täällä voit puhua vain asioista, mitkä olisivat esimerkiksi vain tavallisia arkitoimiasi. Tietenkään erillisistä wc-käynneistä, tai "katoin teeveetä jee"-viestejä ei tarvitse ilmoittaa, mutta ihan yleisesti ottaen juttelua kaikesta mitä mieleen tulee, ja mille ei olennaisesti omaa topikkia tarvitse tehdä. Kerro päivän tapahtumistasi, tulevista suunnitelmistasi, ota kantaa muiden tekemisiin... arkipäivän pölötystä parhaimmillaan, ja tällä kertaa juttukaverinasi on muutkin kuin ihana isoäitisi.

Itselläni ei ole nyt oikein mitään kerrottavaa. Annan siis estradin iki-ihanien, pienten ja suurten foorumilaistemme (vielä pienen)yhteisön käsiin. Valaiskaa meitä, ja kertokaa kaikkea mitä päähän tulee, tai kysy vaikkapa jotain mieltäsi painavaa kysymystä. Kaikki on sallittua, rajoja ei niinkään ole. Enjoy! 8D
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Ti Kesä 17, 2008 7:26 pm

Pitäisi saada kirjoitettua tuolle Ficilleni jatkoa... Mutta kun jostain kumman syystä väsyttää jälleen niin pirusti että ei vaan luonnistu >w< Ärsyttävää kun se junnaa nyt JUURI tuossa 2.osan lopussa... AgH- MiyavixGackt kuullosti niin hyvältä idealta, mutta kirjoittaessa se tuottaa pirusti päänvaivaa... En vaan keksi mitään enää...scratch
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Chim Ke Kesä 18, 2008 12:28 pm

MiyavixGackt kuullosti niin hyvältä idealta, mutta kirjoittaessa se tuottaa pirusti päänvaivaa... En vaan keksi mitään enää...
Sama ongelma. Itselläkin miljoona hyvää paritusta ja ficciä kesken mutta ne ei etene sitten 1-3 osista lausettakaan pidemmälle.

Itse tässä pitäisi jaksaa vielä ommellakin paljon kaikkia projekteja ompelukoneella, mutta nekään ei sittn inspiroi millään. 1 cosplay puku ja miljoona muuta projektia jurraa paikallaan, ja itse vaan nukun täällä. Ehkä sitä joku päivä pitäisi vaivautuakin, varsinkin ensimmäisen kanssa kun animeconkin on tulossa, ja siellä olisi nyt kiva näyttää edes hiukan uskolliselta cosplay-fanaatikolta.
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti La Kesä 21, 2008 6:39 pm

Itseltäni jää animecon väliin tänä vuonna, sillä lähdemme perheen kanssa koko Heinäkuun ajaksi sukulaistemme luokse Kreikkaan >__<
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu La Kesä 28, 2008 3:43 pm

Mmmmmmm~~~~ Rrrrakastan tätä uutta Mikazuki no Kisekiä. : )) Aivan ihana. Tekisi niin mieli laulaa mukana, mutta ei ole sanoja XDD Pitää googlettaa ja silleen. ^^

Huomenna on __taas näytelmäharkat. Alkaen jo kaheltatoista, saa nähä ollaanko me taas kahdeksaan asti. Eilenkin olin kolmesta kaheksaan harkoissa. On tää vähän rasittavaa mutta kuitenkin hauskaa. Kaikki saa tulla katsomaan Loviisan kesäteatterin näytelmää Pinokkio eiks jeh? Mainosmainos... <3 Juuh. Tuon kesäteatterin takia en pääse Animeconiinkaan. T^T Ensi vuonna en kyllä taida mennä mihinkään kesäteatteriin kun sattuis omakin elämä olemaan. :'D

Sitäpaitsi iPodi teki tenän ja akku loppu. Nyt se pitäis ladata niin ei tarttis kuunnella musaa kannettavan CD-soittimen kautta. Se on vähän tylsää, mutta kelpanee kuitenkin. Ja sitten on ainakin koko ajan levyjä hipelöitävänä! 8D

Pitäisi siivota, mutten jaksa. Siivoaminen on hanurista. XDD

Nää Aoin kuiskaukset = <33
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti La Kesä 28, 2008 4:22 pm

Mun iPodista loppui tila TT____TT Vaikka postinkin sieltä jo kaikki MM'n kappallet ja suurimman osan LM.C'n biiseistä myös- niin tää Himeyurin levy ei mahdu tänne >___< Ärsyttävää- tahtoo isomman iPodin ! Isomman !
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Chim Su Kesä 29, 2008 4:41 pm

Yllätitte minut taas vain positiivisesti! Kiva kun foorumin puolelle on nyt sadellut paljon viestejä, ja uusia topikkeja on noussut pystyyn. Kiitän teitä suuresti aktiivisuudesta =)

Näin on sitten viikonloppu loma mummolassa takana päin. Täytyy sanoa, että jo alkumatkasta tuota tampere-kokkola ajomatkaa olin täysin kuollut, kun rakas isoveljeni tuli ja meni kotona juuri ennen lähtöä hajottamaan mp3'seni. Nyt se soitti enää Gackton Vanillaa, ja arvatkaahan vain että ei sitä pitkään tullut renkattua samaa biisiä -.- No, toivon että saisin ton tosta vielä korjailtua, kun ei ihan uuttakaan viitsisi ostaa.
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Su Kesä 29, 2008 7:42 pm

... Ei pitäisi olla näin musiikki-riippuvainen :'D
Huomasin muuten äsken, että Tiketin tämän vuoden TOP-5 MYYDYT KEIKAT kolmen kärki koostui Miyavista ja Ayabiestä- jiirurök vei voiton jälleen- hahahah ! =^___^=
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu Su Kesä 29, 2008 10:13 pm

^Miks mä en oo yhtään ihmettyny? XDD Jiirokkifanit vaan iskee kiinni lippuihin kuin..... hai..... lihaan. XDD Ja sitten tiketti on jumissa jo 10 minuuttia ennen lippujen myyntiä. Näin se menee. Ja puhelinlinjoille pääsee vasta jos roikkuu jonossa tunnin, mutta se nyt ei hyödytä mitään kun liput myytiin jo 57 minuuttia sitten loppuun. <345 Näin se vaan menee. ^^ Ai miten niin katkera sävy mukana? XDD'

Ja minunkin mielestäni on kiva, kun fooru aktiovoituu 8DD
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Su Kesä 29, 2008 10:42 pm

Niinpä- hyvänä esimerkkinä toimi varmastikin se viimevuoden Gazetten keikka. 6- minuutissa loppu, voitte vaan kuvitella mikä operaatio oli saada ne liput --- Kagrra, ei ole näköjään vieläkään loppuunmyyty... Hmh.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Lilie Su Heinä 06, 2008 8:49 pm

Nii ei oo. Miksköhän? Mää ainakin oon menossa sinne ihan innoissani <3 Sori vaan, mut täytyy sanoo, et ootan sitä enemmän kun Miyavia Razz Vaikka Miyavikin oli <3
Onkohan jotenkin huono aika? Kun Miyavi oli just ja kaikki meni varmaan sinne. Ja sit se on vielä koulujen alkamisen jälkeen keskellä viikkoo. Niin ihmisten voi olla hankala päästä sinne tai sit rahapulaa jne.
Onkos kukaan muuten tulossa kattoon Kagrraa?
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Su Heinä 06, 2008 10:50 pm

Haha. Ihanaa/ olemme juuri talla hetkella Kreikassa/ paiva lampotila oli tanaan +42 astetta... En ole onneksi viela palanut, lihonut tosin senkin puolesta x3
En varmaan paase kovin usein nyt taalla koneella sitten kaymaan (kamalan kallista tama puhelinsurffailu...) mutta tulin ilmoittamaan etta olen yha hengissa ja muutenkin tsekkaamaan mita tanne kuulu Very Happy
Virallisesti tulen takaisin 29.pv joten siihen asti kuulumisiin ja terveisia taalta ihanasta ihanasta lammosta :3
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Chim Su Heinä 06, 2008 11:15 pm

Olisi kyllä todella kiva saada ne Kagrra,nkin pojat Suomeen rantautumaan, etteivät vaikka peruisi keikkaansa jos ei ole lippuja tarpeeksi myyty. Mutta kyllähän sen ymmärtää: Suomessa ehkä suuri osa ihmisistä on kumminkin sen raskaamman musiikin puolella.

Tahtoisin itse tulla mutta koska koulut alkavat, ei mitään mahdollisuutta löydy. Opettajat tuppaavat laittamaan meidät ekasta päivästä lähtien normaaliin päiväjärjestykseen D:

//Toivottavasti Sintti viettää hyvää lomaa, itse olen täällä kämäsessä kotisuomessa koko kesäni =)
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu Ma Heinä 07, 2008 1:12 pm

Naaa~~~

Mulla on vapaapäivä ekaa kertaan 8 päivään. <3 Nautin nyt siitä, ettei tarvi tehdä __mitään. Mä vaan lojun. Ahahahahahahahaha 8DDD Ja kuuntelen Mikazuki no Kisekiä koooooooko päivän.

Mä arvasin, että Sintti on jossain ulkomailla kun ei åikein ääkköset tähdå töimiä. Siellä on ihan kivan lämmintä. ^^ Pidä hauskaa. Minäkin olen kotosuomessa koko kesän. Ei se kyllä haittaakaan. 8DD

Kuin musta tuntuu, että Takehito ja Kenzo on aika valitettavan usein juomassa....? .__. Joka toinen blogimerkintä (joita saa oikein odottamalla odottaa) kertoo jostain juomajutusta. :'D No, miehet on miehiä.......
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Lilie Ma Heinä 07, 2008 10:16 pm

No ne juomingit taitaa olla ainoita aiheita, joista ne jaksaa kirjottaa. Very Happy Ja siis siinä JaMen haastattelussahan Yume sano, et harrastaa juomista vai miten se nyt menikään. Very Happy Voi olla, et aasiassa on muutenkin vähän sellanen kulttuuri. Emt... Very Happy

Vähän oot siellä Kreikassa pitkään Sintti. Määkin voisin tulla, mut kai tää suomikin menettelee, vaikka lämmöt sais kyllä vähän nousta. Tänäänkin jotain +14 C koko päivän. Jäädyin aika pahasti, kun jouduin ulkona seisoskeleen ja olin unohtanut takin.
Mut pidä hauska siellä lämmössä ja muista uida! Very Happy

Ja Kagrrasta vielä, et mää pelkään ,että ne ei halua tulla tänne enää uusiks, jos kukaan ei jaksa ostaa lippuja. Sad Harmi tosiaan kun toi on koulujen alkamisen jälkeen niin kaikki ei pääse sinne ja Kagrra ei muutenkaan oo varmaan niin kauheen nuorisoonvetoava(?)
toisin kun just esim. Miyavi.
Mutta musta Kagrra on kyllä paras. Isshin ääni on niin ihana. <3
Mutta en kyllä uskois, et ne sitä keikkaa peruu... Ei tollasia saa edes puhua! Mää en kestä jos en nää niitä.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Chim Ma Heinä 14, 2008 10:37 pm

Aah, vihdoin mullakin vähän rentoutumisen varaa kiireisten päivien jälkeen. Kämppään vaihdettiin tapetteja, onneksi itse en joutunut töihin. En olis jaksanut edes D: Oman huoneen tilaustapetit tuli tosin vasta tänään, että ne sitten lätätään huomisella seinään. Kiehtovaa nähdä miltä tää huone näyttää vaaleenvihreenä, poiketen siitä aikaisemmasta pinkihtävästä :3

KKY'n uudet sivutkin on saatu nut julkaisukelpoisiksi, vaikka tietty niitä ongelmia siellä satunnaisesti ilmenee. Eiköhän ne puutteet tässä parin päivän sisään kumminkin korjaannu. Ja palaute on enemmän kuin tervetullutta. Ja jos poppoo ihmettelee, miksi sivut siirtyivät, niin syynä tähän oli tuon sivupalvelimemme huono toiminta kun sivuja yrittelin päivitellä.

Kaiken tämän päälle päiviäni on vielä piristänyt japanilainen meiliystäväni, että nyt ei voi ainakaan sanoa, että en olisi jostakin iloinen. Sivut valmiina, ja olen saanut lukea suloista, huonolla englanninkielellä kirjoitettua sähköpostia. Voi tätä elämää.
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Reina-chan Ti Heinä 15, 2008 2:12 am

Whiiiii~!

Vihdoinkin pääsen tänne kirjottelemaan o(^-^)o
Ja Juuni on ylennetty oikeen modeksi, onneks olkoon! 8D

Kuolen kohta kun on ollu niin huono loma :C Joku surkein ikinä! On niiiiin tylsää ku kaikki kaveritki on ulkomailla ://
Oon vaan kattonu Bratzia niinku joka ikinen päivä 8DD Mut ne on hyvä!

Ja aion kohta ostaa pari Bratz-soundtrackia (^~^) Mut mua vähän hämää se et siinä Genie Magic-levyllä on kappaleita, jotka oikeesti on Bratz Rock Angels-leffassa. Eli eiks niiden kappaleiden pitäis olla sit niinku siinä Rock Angels-soundtrackissa, eikä Genie Magicissä??? Täytyy ostaa molemmat varmuuden vuoks, sillä rakastan Bratz Rock Angelsin musiikkeja 8DD

En oo nähny M:ää koko lomana viel kertaakaan, paitti ihan sinä ekana päivänä 8( Ekaks se lähti kesätöihin johonki hukkaan ja sit ko se tuli sieltä ni heti se meni kielikurssille Englantiin ja ku se tuli sieltä ni se joutu lähtee isoseks leirille >:C Mut huomen M on back! XD

Tiettekste et mitä se Madagaskarin pinviini sanoo ku ne pingut seisoo siel lumimyrskyssä sen laivan kans? Ku mä en millään muista, se oli kyl joku ihan sika hauska 8DD Ni et kertokaa pliis!

BUH-BYE~
Reina-chan
Reina-chan
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 22.04.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Taken luona

http://www.freewebs.com/aitakatta

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Synttärit eilen,lalalaa...

Viesti  Mayachi Ke Heinä 16, 2008 3:34 pm

Huh. Nyt sitä ollaan taas vuoden vanhempia. Eilen Kamppiin kaverin kanssa,melkeen ajattelin että turha reissu,kun ei levykauppaa meinannu löytyä. (Eikä kyllä kunnon vaatekauppaakaan,kaikki on liian isoa,kun olen tämmöinen pikkuinen...)
Kun oltiin koko Kamppi kahlattu läpi eikä mitään muuta ollu kun muovikassit Blibosta,(eikä sieltäkään paljoa,oli kallista...> . <) Päätettiin sitten lähteä käymään Forumilla. Eikä sieltäkään mitään muuta kun kaks huivia,mutta parempi sekin kun ei mitään. Eikä levykauppaa. Blaah. Olinko vaan sokee vai eikö siellä todellakaan ollu?!?!? Sitten äiti (joka oli ystävällisesti meidät Helsinkiin kuskannut ja jäänyt keskustaan pyörimään,luoja kiitos ei tunkenu meijän mukaan) soitti:-Täällä Stockmannin (?) levyosastolla on tätä "Aijjabiitä". (Noku se sano sen silleen! ^__^) Lopetin puhelun ja viidessä minuutissa sitte oltiinkin jo siellä. Rikkaboshia olin tullu metsästämään,mutta lähdinkin kaupasta onnelisena hihitellen Euro Bestin ja Virgin snow colorin kanssa. Ei voi mitään,kun muuta ei ollut. (Ja siellä Kampin Anttilassakin oli vaan An Cafen Gokutama rock cafe-Heavy Metal-osastolla[!]^___^)
Luojan kiitos siinä vaiheessa lähettiin jo kotiin,jalat oli tuusannuuskana ja lämpöhalvaus lähellä.
Autossa hihittelin edelleen sekä onnesta että sen takia,koska olin kuolemanväsynyt ja siellä oli oikeesti kamalan kuuma.(Näyttelin myös "Nyappy-käsimerkkejä ohikulkijoille,eikä kukaan huomannu). Eikä asiaa (saati mun rauhottumista) auttanu se että "Kiss me snow" oli levyn takakannessa "Kisumiisunou". Muitakin kummallisuuksia oli,pyysin illalla Sinttiä tarkistamaan kaikki,ja ainakin 4 muuta kappaletta oli jotenkin oudosti kokenu nimenmuutoksen...


Illalla kattelin Euro bestin mukana tullutta dvd:tä,mm. "Japanese Rourezo Caramel Town"-videoa. Kaikilla aivan ihanat vaatteet,Kenzolla ja Intetsulla jumalaiset hiukset,Aoi laulaa niinku enkeli,(kuten aina),Takehiton ja Intetsun ihanat,erilaiset soittotyylit riemastutti jälleen ja sain kauheen kohtauksen kun Ryohei näytti kieltä. ^___^

Nyt lopetan,tuli aikas pitkä raportti mun päivästä...koittakaa jaksaa mua,ja siirtäkää tää jos tuli väärään paikkaan,oon edelleenki aika väsyny ku valvoin jälleen yhteen...-.-" Kiitus...ja anteeks.
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Ma Heinä 21, 2008 3:34 pm

Onko mitenkaan mahdollista etta mulla on jo hirvia ikava suomeen.. Taalla on LIIAN kuuma. IhAN LIIAN KUUMMA. Ainoa kiva kauppakin mita tanne on tullut sitten viime vuoden on sellainen ihana Hello Kitt liike. Se on taynna kaikkea Sanrio kraasaa/ paa asiassa Hello Kittya... Mukavaa :3
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs. Yleinen keskustelu

Viesti  Mayachi La Heinä 26, 2008 8:24 pm

"Sanrio kraasaa"... ^___^ Waah,Sintti cam houm! Ootahan vaan,kohta sulla on ikävä sinne Kreikkaan takasin,koska siellä ei ole tämmöstä pupukorvaista kääpiötä pyörimässä jaloissa... -___-" Hihii.
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Ti Heinä 29, 2008 8:52 am

Hei ihmiset- mitä jos aloitettaan näiden fanisvujen ja foorumin mainostus kampanja. Että saataisiin tänne LISÄÄ eloa...
Jokainen foorumilainen on niin kiltti ja linkittää tämän sivun osoitetta kaikille netti sivuille joilla tietää J-ihmisten viihtyvän.
(esim. JaME'n foorumi, muiden j-rock bändien foorumit, chatit jne.)
Kuitenkin kun näin hienot sivut on kasattu, niin olisihan se nyt hienoa jos saisime myös foorumille lisää kävijöitä teidän ihanien aktiivisten käyttäjiemme rinnalle !
EIköhän siis nosteta KKY uuten nousuun !
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu Ti Heinä 29, 2008 9:26 pm

^KUULOSTAA HYVÄLTÄ!

Mä voisin levittää ja mainostaa oikeen kunnolla kantakodissani BBT:ssä tätä sivustoa ja foorumia. Siellä meinaan on montakin Ayabie-fania. 8DD Pitäisi vaan saada porukat aktiiviseksi myös. ^^
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Ke Heinä 30, 2008 11:49 am

Uhkailu, kiristys, lahjonta- siitä se kaikki lähtee x3
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Lilie Ti Elo 05, 2008 12:00 am

Täytyy tänne tulla vielä hehkuttaan, kun tänään meni cdjapaniin D:n cd 'Neo Culture ~Beyond the World~' tilaukseen. <3
Tulispa se nopeesti! Eikä ees ollu kauheen kallis kun kokonaishinnaks kuljetuskulujenkin jälkeen tuli 21 euroo ja siinä on vielä ekstramateriaalia dvd:llä.
D vaan on niiin rakkaus. Suosittelen kaikille lämpimästi niiden kuuntelemista, jos ette jo kuuntele. :)
Tulispa ne joskus Suomeen...
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  offline Ti Elo 05, 2008 11:01 am

Naah, mä tuunkin tänne ekaa kertaa raapustamaan ^^

Outoa. Mä käyn BBT'ssä tyyliin joka päivä, mutta täällä... Emmä osaa käydä täällä. Ei tässä foorumissa mitään vikaa ole, täällä on kivan oloisia tyyppejä jii än ee, siinä vaan on jokin häikkä enkä mä tiedä mikä. Nice nice nine 8I

Diddladaddladurlumdei! Mä oon ollut nyt sen sovitun kuukauden syömättä suklaata cheers Hahaa, eka suklaapäällystetty jäätelö oli enemmän ku hyvää Smile Mutsi on vaan sen viiskymppiä auki, sitte ku se on kourassa tää likka lähteen shoppaa jotain ihanaa ja vähemmän fiksua xD

Tätä tänään. TSAU!
offline
offline
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.05.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Herushinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa