Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleinen keskustelu

+9
Luminora
Mayui
Mayachi
Reina-chan
Lilie
Juunigatsu
Sintti
Chim
13 posters

Sivu 5 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 5 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  saphire Ti Tammi 27, 2009 5:28 pm

Yepaaa LM.C on vajaa 2 viikon pääst :')

Mut paniikki ei oo viel iskeny. Must tuntuu et ei iskekää.
Vaik mul normaalisti on kauhee paniikki ennen keikkoi.
Mut nyt eeeei. kosk LM.C ei oo mikää lempibändi enkä ees kuuntele niitä paljoo. Keikkafiilis on vaa nii suuri, et
pakko päästä jollekki keikalle :D ja jonottamaan! kosk se on hauskaa.

Mullon harkat iha 5 minsan pääst. Eiku 2. Mut en oo viel saanu aikaseks lähtee. Vielä kerkii.

Ja öö. öö. öö. öö.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Sintti Ti Tammi 27, 2009 6:29 pm

Vähän sama, feilaan ton LM.Cn kanssa ku ei___yhtään___ kiinnostaisi eikä huvittaisi lähteä sinne yms. Mut kyll ätää fiilis kohta nousee0/
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212

Viesti  saphire Ti Tammi 27, 2009 10:57 pm

Mua kyl huvittaa kosk en oo ollu pitkää aikaa keikoil, viimeks Diossa ja siitäki on koht 2 kk ;---;

Ja jonottaminen on aina kivaa <3 Paitsi viimeks. Kosk sato 24/7. Täytyy vaa toivoo, ettei sada lunta ja ettei olis hirveesti pakkast, kosk haluun selvitä hengis sinne keikalle :----)
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  Mayui Ke Tammi 28, 2009 5:04 pm

...mä huusin sen lipun LM.C:hen. Mikä on aika parsa homma koska kutkuttaa nähä Aiji sillee livenä, ja _etenki kuulla kappaleita. : c ...Mut nii. Ongelmana mul on vaan jonotus, koska joudun aika suurella todennäkösyydellä jonottaan yksin. ;___; Jotenki peppu homma mut no can do.

Olin tänään hallijärkkä (hallijärjestäjä, kuus tuntii koulun aulassa parin kaa, hoitaa juoksevii asioita jne., esim. hakee oppilaita terveydenhoitajalle, vastaa puhelimeen ja näin)... Ja mein luokal oli sijanen... eikä se kestä huomista jos se joutuu sillonki oleen meidän sijane. XD

Hmm'm. : O
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78

Viesti  saphire Ke Tammi 28, 2009 6:13 pm

mm. mä en kyl jonottais yksin vaik maksettais. kosk 13 tuntii vaa yksin siel kökkimäs ei kuulosta hirveen hyvält.

8') meil on se hyvä, et vaik olis sijaine, nii se on vaa yhessä aineessa.
Ja sijaiset on just kivoi, kosk medän muut opettajat on iha hirveit.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  Mayui Ke Tammi 28, 2009 8:16 pm

13 tuntia yksin - no way. DD: Et ehk mä hiippailen äidin saattamana (kuulen kyl kuinka repeette mutku en osaa glorialle yksin metroasemalt etc. XD) joskus... päivällä. :__D (ja bongaan... eräät. *ww*) Ja kun mulla muutenkin on Gloriasta traumoja niin jes. : < Alan halimasiinaks paikan päällä.

Meidän sijaset ei oo. XDXD Mut se johtuu varmaan vaan siitä, ettei meidän luokkalaiset käyttäydy mitenkään sillonku meil on niitä. D: Mä en älyä sitä.

//Mul taas on keikkafiilis, vaik viime keikast onki nyt tasan tänään sellanen... 8kk? XDD Ois vaa pitäny mennä jonnekki. : <
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  saphire Ke Tammi 28, 2009 11:50 pm

Mullaki on keikkafiilis, mut.... ei LM.C-fiilis :'D Enemmänki.... Gaze-fiilis XDDD
Mutjoo.

Ite meen jonottelee aina niin aikasin ko saa, kosk eturivi <3 enkä oo mitenkää hirveen pitkä, että näkisin kauempaa + murkautuisin varmaa sinne keskelle.

Ei meilläkään käyttäydytä, jos on sijaisii, mut .... se on vaa hauskaa XDDDD kosk ei kukaa jaksa opiskella (keskiarvo 9,3 lolll).

ää. panikoittaaaa. koska ____yksi ihminen____ tulee kaupunkiin and i've missed her so much <3

Ja päätin tänää et meenki Traconii, vaik mun ei pitänyt. Nyt pitäis vaan keksiä et mitä laitan päälle :DDD ja se on the serious problem.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  Mayachi Ti Helmi 03, 2009 9:50 pm

Ei. Tää ei oo mahdollista.
No on jos, niin kertokaa miks en hypi innosta? Tää on ihan outoa. Siis herranjumala neljä päivää. Ens viikonlopusta tulee mun elämäni paras. Ehkä mä taas kohta tajuan sen. <3
Aaa Mayui, ihana kun nähään, mulla on hirveä ikävä. ;---; Ja oli tosi kiva jutella taas pitkästä aikaa. Saadaanko tulla teille lauantaina? :"3 Siinttiii, meennääään? *pomps pomps*

Niin ja; tänään mulla oli kampaaja. Pääsin siitä sojottavasta heinäkasasta eroon. Nämä on nyt sitten melkein olkapäille ulottuvat, kevyesti kerrostetut, hirmu tummat eli lähes mustat. Juu ja otsis säilyi tottakai, alla mustaa ja sivussa musta raita. :--3 Kivat, sanoisin. Tahtoisin vaan pari pinkkiä tai sinistä tai molempia irtoraitaa. Eeeheehee. Mmm-m ja sitten... No kouluun ei mitään ihmeellistä, paaaitsiii että kuviksessa tehdään sarjakuvaa. *---* <3

Juu. Silleen.

Viikonloppua odotellessa...
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54

Viesti  saphire Ti Helmi 03, 2009 11:31 pm

Jeps. 4 päivää.
Jonotuksest tulee varmaa Diooki hirveempi, mut täytyy kattoo miten me se selvitää.
Ei panikoita. Enemmän panikoittaa Tracon, kosk nään siel luultavasti yhen ihan saatanan hotin ihmisen XDDD jos se nyt tulee.
Ainaki se sano mulle et se tulee tididiii.
Ja LM.C:ssä oon varmaa vaa iha spurgun näkösen, kosk jonotuksee en voi laittaa mitää hienoo kosk on nii kylmä. Pukeudun eskimoks.
Mut siis tämän näkösenä pyörin sielä. Saa sanoo moi.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  Sintti Ke Helmi 04, 2009 5:25 pm

Hyi jäädyn ihan varmasti ja saatan sit llähteä pois jonosta kokonaan jos en tajua laittaa tarpeeksi päälle 8--( Mutta eikös se ollu luvannu jotain -2 tai vastaavaa ?
Jaja... Joo, tämännäköistä ihmistä saa myös tulla moikkaamaan sitten :--))
Wuhuu.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viesti  saphire Ke Helmi 04, 2009 10:56 pm

öö itseasiassa luvattii -15..... et tulee paras jonotus tähä mennes. pitää ottaa joku kannettava sauna mukaa tms.

-2 ei oo ees viel paha.

mut -.... -15
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  Sintti To Helmi 05, 2009 5:21 pm

-15 !? ö---O ? Kävin kait maanantaina kattoo, et nii teitty ne sit päätti mennä muuttumaan ei stna. Voihan apina...
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viesti  saphire To Helmi 05, 2009 5:50 pm

no siis en oo 100% varma mut tosi monet sanoo et olis -15.

Tai sit ne vaan pelottelee.
Taidanpa ite käydä kattomassa.....

...ilmatieteenlaitoksel lukis et Helsingissä olis sillon sunnuntaina 2 astetta lämmintä o: toivon tosiaa et toi pitää paikkaansa.
Mut siellä lukee kanssa, että sataa.... revanssi Diosta.

Sateessa jonottaminen on perseest.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  Mayui Pe Helmi 06, 2009 10:48 am

Iih. Ylihuomenna lol en usko tätä eheeee. D: Alan koht näkee jotaa unii. : D Tai sit en~
Mäki katoin et sää ois ollu se kaks astetta lämmintä. : o ...Mutta sade, ah sade. <3x3545 Mun suunnitelma on kyl... kiva. : c Kahen-kolmen mais Glorialle, kierteleen jonoo ja sit jossain vaiheessa päivää sinne perälle. Okei, häntäpaikka _ei innosta mua mutten voi oikeen muutakaa. XDDXD

Kerkesin jo angstata etten saa myyntipöydält mitää mut sit pikkuveli sano lainaavansa rahaa. : O Joskus seki osaa piristää~

Hmm. ...Oon ny ollu kaks päivää poissa koulusta. Eilisen puhtaasti ahdistuksesta ja tänään almost lintsaamisen varjolla. : ( Mutku mul _on alkava korvatulehdus taas, mut hetiku äiti tilas lääkärille ajan ni se katos. :: D Huomatkaamme, miten kaikki on taas mun puolel. Mut... öö. En sais olla koneel. XD Ja sen, et oon ollu, huomaa kyl siit et akku on tippunu puolel... DD:

Mut mä voisin täst mennä kirjottamaan jotain vihkoon ja kattomaan Millennium Actressii! 8''))

+ Atatataaa ylihuomenna tosiaan nähdään, Mayachi~ ;o; Ja ilmeisesti jotkut muutkin. :'D Yhyy mua pelottaa jo.
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  saphire Pe Helmi 06, 2009 6:25 pm

Jejee ylihuomenna. Ei kyl oo sillee yhtään keikkafiilis nyt XD
Tuun ole niin vittuuntunu ja väsyny siel jonossa et voi saatana XDDD
Kosk mulla on herätys huomenna klo 03:00 aamulla 8)) ja siit traconii---->
Ja sitte sunnuntaina herätys vissii 04:00 ja jonoon.
Energiajuomaa ja tupakkaa nii luulen et kestän.

Nyt oon vaa pakkaillu. Jouduin valitsee mitkä meikit otan ja mitkä jätän. Soli vaikeeta. Mut en voi raahata niitä kaikkia, kosk
muuten laukkuun ei mahdu mitään muuta XDDD

oh jesus.

jos menisin nyt nukkumaa nii saisin nukkuu vissii 9,5 tuntia. jos laskin oikein. mut en kyl taida mennä vielä.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  saphire La Helmi 07, 2009 5:43 am

Tänääään traconnnn~!

oon nukkunu tasan 20 minuuttii kosk en saanu unta XDDDD ~

ja tosiaan kello on 20 vailla viis. lol.

lähen koht junal stadiiiin ja sieltä junal treelle~
jee. näytän vähä katuhuoralt. Kiva mennä yksin hihhuloimaa rauttikselle puolekstuntii enne ko se toine juna lähtee, ko noi yhet ei jaksa
tulla sinne kuudeks eikä täält oikee mee muit junii mitkä olis ajoissa helsingissä..

jooo moi. oon huomen jonotukses varmaa nii pirtee, että aaaaahhahahah.
nyt lagaa. syön batteryporetabui. tulee vaahtoo suuhun. ja tuola menee lumiauroja.

heipapapa
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  Antikku La Helmi 07, 2009 8:56 pm

Huomenna.
SIIS JUMANKAUTA HUOMENNA.
Huomenna me nähdään LM.C.

... ja Mayui <3 Ja Mayachi <3 Ja paaaljon BBT'läisiä <333333

Llalall, Mayui oot ihana ;___; <3 On ikävä sua~

Tänää oon vaa panikoinu huomista. Ja pakannu laukkua valmiiks. Oon miettiny et monelt pitäis herää viimeistää huomen. Ehkä... kymmeneltä. Tai puol kympilt. Kattoo ny. Pitäis nimittäin ehtii pesee hiukset aamul, laittaa ne, pukee ja tms. tehä kaikki tarpeelliset ja epätarpeelliset jutut. Mayui muuten, meinasin ihan sen takia et pistän huomen ripsaria, et ku jos satun pillittää ku nähään ni sit mun poskille valuu mustaa väriä XDD

Ehee en oo ees viel kuunnellu eruemsiin uusimpii biisei.. xDD Nytkin vaan luukutan UVERworldia ja tekis mieli itkee. Ku täst koko helvetin bändistä tulee mieleen se yks ihana. Ku hitot sen ansiosta löysin tän bändin. Täs niinku taas yks asia mistä muistan sinut. Sä tuut oikeestaan mieleen kaikesta. Anteeks.
Antikku
Antikku
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 37

Viesti  Luminora Su Helmi 15, 2009 6:12 pm

BÖÖ!

huoh mulla on viikko lomaa, joka just parasta tällä hetkellä. Pieni tauko koulusta, kun olen taas vältellyt sitä lintsaamalla. No Ei voi mitään vaan. O_o

Mutta nyt musta tuntuu oudolle yhden kaverini suhteen, en tiedä miks....

Luminora
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 89

Viesti  saphire Ma Helmi 16, 2009 3:26 pm

Lomaa mullakin : )) Oon vaa dataillu ja tehny vaihteeks yhtä kigurumii kaverille.
Huomen stadii ko on yhet partyt ~
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  Luminora Ma Helmi 16, 2009 4:24 pm

^
Kandee! Mä lusin himassa puolet lomastani, mutta perjantain Helsinkiin, kun tapaan kaverini ja sitten EHKÄ torstaina Naantaliin, jos toinen kaveri tulee kaverilleni ja me oltaisiin kolmestaan varmaan, mutta just tosta mun paha oloni johtuu affraid No

Luminora
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  Mayui Ma Helmi 16, 2009 7:11 pm

Yh hokasin mm. ton Antikun viestin ehkä myöhässä. ;__; </3

Säkin oot ihana~ <3

Mutta mutta, hiihtoloma... Viikko äidin kaa kahelleen. *---* Ehkä vähän nannaa~ Saan nukkuu sen vieressä. ;_; Ja lukee jotaa... aikusten kirjoi. XDD Kannatti vasta nyt hokata äidinki kirjavalikoima. : DD Okei huono puoli tässäkin päivässä on tää:
Yksin: 06:50-13:05, 14:15-17:35, 18:30-23:50 = oikeesti mua pelottaa ku tääl on hiljasta ja oon ihan yksin!! ;;O;; Tosi kivaa on joo...

Uu. Öö.... Joo mätänen hesas koko loman. XDD Iskä, pikkuveli ja koirat lähti maalle. 8---(( Sinne meni sekin yli-ihana tietokone... ;__; Tää mun oma kone aka pöytäkone on tosi syvältä, PAITSI et täl voi pelaa simssii. :__D Eikä se nyt ees lagaa pahasti. <3 Viisas päätös olla asentamatta muita kuin peruspaketti. Ja noi perheet...... ahahaha. Ja löysin luovuuteni talojen rakentamisen ja sisustamisen suhteen!! ;www; Aah. No okei mua ärsyttää ku en uskalla asentaa Kaupunkikämppä-lisärii sen hitonmoisen lagauksen takii joten ei oo niit vaatekomeroit jois pysty _vaikka harrastaan syrjähyppyi. 8'''( Koska niit ei huomattu. <3 Eilenki sain yhen avoliiton (niiku ne ei ollu kihlois tai mitää) melkee tuhottuu ku vähä vaakamamboo huushollin naisen ja Amatius Simolan kanssa ni eiköhä se Benjamin ottanu itteensä ja jätti maalaamisen kesken. ::: DDD ....miks hölötän simssist.

Uww mutta mutta. >___< .....mullon kamala halipula. Siis oikeesti kamala. ;__; Haluun taas käpertyy jonkun syliin... kenen syliin pääsis? *Itkun vääntöä*
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  saphire Ke Helmi 18, 2009 9:14 pm

Olipas eilen hauskaa 8)!
Oli pirskeet @ käpsylii <3
Kaaduin aika lahjakkaasti matkalla sinne, niin mun pullo hajosi : <<< ja sitten kaikki mun tavarat oli ihan shitissä.
Mutta eipä se menoa haitannut 8)
Koko yön sitte vaa haastattelin ihmisä ja tein jotain random uutislähetyst Marit Salinista, joo en tiedä.
Ja söin tajuttomasti nuudelii, pastaa ja makaronia.

Nyt lagaan ja lagaan ja jumitan ja lagaan.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  Luminora Ke Helmi 18, 2009 9:20 pm

Perjantaista tulee PARAS!♥♥
Nään kaksi kaverii Hesassa<3

Luminora
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  Juunigatsu To Helmi 19, 2009 12:56 pm

Ajattelin tulla ilmoittamaan, että olen netin ulottumattomissa tästä päivästä sunnuntaihin asti. Menen moikkaamaan parasta ystävääni Pohjois-Karjalaan. 8DD Toki siellä netti on, mutta en ajatellut käyttää yhdessäolaikaamme dataamiseen. XD

Jiih~~ Tänään tulee yhteensä reilu neljä tuntia istumista. Ensin bussissa, sitten junassa. Mä tykkään siitä. 8 ))) On kiva katella kun maisemat sujahtaa ohi, kuunnella musaa ja olla itsensä kanssa. Se on erittäin mukavaa. Ja sitten näen Tian. <33 Ihanaa ihanaa ihanaa. 8D

Että näkemisiin KKY! 8D <3 Tulen takasin jahka kerkiän. :'D

//Niin että pitäkäähän foorumia pystyssä, huligaanit : PP
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 29

Viesti  saphire To Helmi 19, 2009 6:47 pm

MInä lähden Pohjois-Karjalaaan~ vaihdan farkut verkkarihousuun~

jjöö.
Mun mielest bussis on kiva istuu ja junasaki, kunhan se matka ei oo enempää ko jonku 2 tuntia.
Tulin joululomal Oulusta yöjunalla 9 tuntia. Se oli ihan kamalaaa. En nukkunut ollenkaan ja kuuntelin sen 9 tuntia vaan musiikkii. Hyi.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 5 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun