Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleinen keskustelu

+9
Luminora
Mayui
offline
Mayachi
Reina-chan
Lilie
Juunigatsu
Sintti
Chim
13 posters

Sivu 7 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  saphire La Helmi 28, 2009 10:04 am

Mullaki nous nyt kouluunmenemis kammo, kosk .. jooo enpä selitäkää.
Mut ei oo kiva nyt : <<<
Ja hirvee kasa kokeitaa.

Mut tänää stadii ----> 8) näkee kaikkii ihania. ää.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti La Helmi 28, 2009 10:52 am

eääää mäki haluun hesaa tänää mut ei sitte 8----((( Unohin käydä sillon keskiviikkona ostamassa sen uuden piilarin nimittäin ja oisin halulnnu sen koulujen alkuu... Noenigeis--> Mutta jotain hyvääkin ! Sain mun koneen nyt korjauksesta ja se toimii kerrankin kuin unelma jeejeejeee :---D Ja ne vielä puhdisti tän ihanan puhtaaks silleen että vihdoinki tästä erottaa minkä värinen tää on ja sain uuden kovalevyn ja lisä tallenus tilaa ;^;<3 wuhuuu.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Mayachi La Helmi 28, 2009 6:32 pm

Nyt rupes todella ärsyttämään toi An cafen nimmaritilaisuus. Siis mistä hitosta mä oikeesti repäsen jonkun Harajuku Dance Rockin, johon ne jakaa niitä nimmareitaan?? Kertokaa mulle ja ostakaa se vaikka samalla, koska tää maya cossi kirjaimellisesti nielee mun kaikki rahat. : <<

Ei sillä ettei se edistyis, tänään löysin t-paidan, joka on kyllä aavistuksen väärän värinen. Enkä oo varma voiko siihen niin täydelliseltä vaikuttaneeseen toppiin painaa, koska se kangas on sellanen "raidallinen" tosin värit mulla jo on. Ja ne housut, jos ne kelpaa. <3

PALATAAN ANTIKKUUN XD. En oo siis menossa sinne jonottamaan nimmaritilaisuuteen, koska tullaan muutenkin sinne siinä yhentoista aikaan, tai myöhemmin. Ja koska suurin osa tod. näk. jonottaa sinne jo ah aamusta, niin ei meillä oo mitään mahiksia saada nimmareita yheltä alkavasta tilaisuudesta. T^T
Mun sydän itkee verta, mutta pakko tää on sit kai jättää väliin. ;---;

...

ELLEI joku tahdo tilata mulle sitä levyä ja jonottaa siinä mulle paikkaa varatessa että pääsisin edes vilaukselta näkemään Takuyan, mikä olis mulle todella iso asia? ;---; Ei sitte. <'3
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti La Helmi 28, 2009 6:56 pm

Mayachi- huomio, että on mahdollista että niitä singlejä mitä ne signeeraa saatetaan myydä siellä paikanpäällä. Ja sitten otinen tyhmä kysymys- että eikö ne oikeesti suostu signeeraamaan esim. Gokutama Rockcafeja tms ? 8---D Voi hyvä jumala mistä moinen temppuilu, eikö ne vaan voi tehdä samaa paperiin nimmari tekniikkaa kuin viimeksi ? Ainii, ja Mayachille vielä sen verran että sun kannattaa (in my option) mennä ehdottomasti jonottamaan niitä, tai ainakin menää sinne city anttilaan paikan päälle, jolloin sä näet Takuyan vaikka et sitä kättelemään pääsekään :--)
Good luck for u, itse tulen Helsinkiin vasta 16:20, ja sitte päästään Kain ja MP'n kanssa sisään siinä 15min ennen teitä muita (hohohohohoh lesoooooon ähähäh x----D) tai sitten jos Elina on pahalla tuulella, niin päästään vasta jonon jälkeen.... Kunhan ei tarvitse maksaa lippua, An Cafe on viimeinen bändi johon rahojani enää tuhlaan.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  saphire Su Maalis 01, 2009 7:43 pm

Mä ostin Antikkuun mulle lipun eilen :D kosk mul on nii hirvee keikkafiilis et pakko päästä jonnekki~
en kyl kyseistä bändii kuuntele, mut pakko ne on kerran nähdä ja yuuki on nii symppis et jejee~
Ilman lippuuhan pääsee loppujen lopuks aika helposti.... mut ei vaa pääse eteen ja mun kaverit haluu eteen, nii piti ostaa lipppuuu.

Ja nimmaritilaisuutee en jaksa raahautuu, kosk mulla on jo nimmarit ja viimeks siel oli nii pitkä jono jo yhdeksält aamul et ennnn jaksa. Enkä tosiaa oo ostamas mitää levyjä tms.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Ma Maalis 02, 2009 8:42 am

no aha kelasin just et me ei ehitä hesaa ku vasta johonki puol kuudeks, ku koulut loppuu kolmelta ja sit pitäis ehtiä lahteen 15:17 junaan ,mut meijän bussi on lahessa vasta 15:40- joten joudutaan menee 16:17 junalla joka menee Keravan kautta et se yks tulee kyytii ja sit se on perilä vasta 17:20.
Ja mun pitäis ehtiä käydä ostaa pääsiäiseks noria ja sit se piilolinssi, koska en pääse sit kahtee viikkoon käymää hesassa mut enhän mä millään kerkee siinä vaiheessa enää.... Tai no kyl mä EHKÄ kerkeän.Jos juoksen.tai sit en. Tai sit lintsaan koulusta vaikka 15min ja meenki 4A:lla Lahtee nii kerkeen nippanappa juoksee siihen aikasempaa junaa.
//EDIT: Hei joo mä pääsenki sillon jo 14:40 ohohoh :--D
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Luminora Ti Maalis 03, 2009 12:12 pm

mä sain oikeesti pelätä Hesassa lauvantain, kun mut melkeen ns."ryöstettiin" rautiksella Shocked Mad

Luminora
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 89
Join date : 16.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Mayachi Ti Maalis 03, 2009 8:21 pm

No jaa. Se vaan ettei rahat edelleenkään riitä mihinkään, enkä usko että päästään sisään. :<< Mut yritän.

Aa mulla on sairaan paha olo, sekä henkisesti että fyysisesti. Maha hiton kipeä, ei ole nälkä mut oksennan kohta.
Ja masentava alemmuuskompleksi iski taas vaihteeks. Oon epäonnistunu ihmisenä, ärsytän pelkällä olemassaolollani ja oon kuvottavan ruma. Siis muiden mielestä kai haen huoooooomiota mutta.
Päätin sitten lopettaa puhumisen suurimmaks osaks. Miks mun pitäis olla koko ajan äänessä kun se kuitenkin ärsyttää? Enkä enää koske keneenkään. Päätin että rupean...erakoks. (x'33) Ihan totta en jaksa enää olla tämmönen surkea säälittävä valittaja. Jos ja kun musta tuntuu pahalta niin se on mun oma asia enkä enää sano siitä kenellekkään. En ainakaan koulussa koska siellä ketään ei enää kiinnosta. Ei ne jaksa enää. :'<

Nii ja ja. LM.C'ltä uus single toukokuussa. 20.5.2009 *----*
Taas pitää säästää... Tahtootuonn. <3
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  saphire To Maalis 05, 2009 10:00 am

Yumehan on ollut kai keikoillaki kännissä XDDD

No jooo olen kipeä 8( tai oikeestaa 8)! kosk en tosiaa jaksa mennä nyt kouluu. olin eilenkin vaa kotona.
Lauantaina taas stadiiin partyparty~ ja käyn ostaan kankaita mun a-con cosseja varten ja sitte teen vielä siskolle kigurumin, yay~
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Pe Maalis 06, 2009 9:00 am

oisinpa mäkin kipeänä... tänään on luistelua jee.
Menin kanssa lupaamaan että teen kaverille kigun aconiin- mutta_tajusin jsut että meijän ompelukone on rikki ja sit pitää lähteä taas kouvolaan sitä tekemään... ahyh miks mä aina lupaan kaikenlaista pöhköä :--:

(Missä Yume ei olis ollut kännissä x--D)
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  saphire Pe Maalis 06, 2009 10:53 am

Niin XDDD

mulle tuli taas eilen kigutilaus XDDD no joooo rahaa tulee~
ja yks mun pitäis tehdä itellekin
kosk me laitetaan ganin kanssaaa kigut antikun jonotuksee ettei tuu kylmä XDD

ja kipeenä olen yhä
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Ti Maalis 10, 2009 9:08 am

no hui onpas sula nyt tauti tiukassa 8---( aha koe kohta-->en oo lukenu--->lol-->fail-->x---------D
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  saphire Ti Maalis 10, 2009 8:16 pm

Jjjjööööö taas tuli XD pitäis tehä kolme.
Ja ompelukone vittuili oikee ahkerasti tänää. Sit vaa suutuin ja heitin sen maahan. Toivotaan ettei menny rikki.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti Ke Maalis 11, 2009 5:22 pm

Mä heitin just iPodin seinää. toivotaa et se hajos.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  saphire Pe Maalis 13, 2009 8:28 am

XDD perus.
Mul vaa lentää vähä isommat esineet, kosk en vois tuhoo mun ämpärii ;---; se on lakas <3.

lol 4 päivää antikkuu.

värjäsin eile tucan. tuli hieno~
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sintti La Maalis 14, 2009 7:39 pm

Mun vanha iPod oli niin paljon parempi toi uus on ihan suoraan sanoen paska 8 <
Itse..asiassa.. Mä värjäsin kanssa hiukset äsken [n.30min sitte tulin kotii] ja nää on nyt tällänen väliaikanen ratkaisu.. Ens kuussa rahat riittää niihin mitkä oikeesti haluun<3
Ja sit kävin ostaa uusii vaatteita- löysin ihana uuden laskettelu takin -70% ja kahet uudet tennarit.. Ja ne farkut, oisin niin halunnu ne mutta tätä menoa mulla menee kaikki säästöt ennen kesää joten piti jättää ne sinne kauppaa : <
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  saphire Su Maalis 15, 2009 8:26 pm

mä ostin tos uuden nahkatakinnnn, tai siis mutsi osti. ei mullolis ollu siihe rataa.oli vähä hintava.

ylihuome antikku.

mun kone hajos. tapan koht jonku.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu Su Maalis 15, 2009 9:47 pm

Aaa mul on taas vaihteeks pien hedari. Kun koko niska on jumissa niin se säteilee päähänkin. Oikeen jomottaa ohimosta. :__D Enkä varmana ota mitään särkylääkkeitä ku ei ne oo koskaan auttanu.

Vitsi mä en tiedä mitä mä tekisin jos mun iPod hajois. D: En pysty elää ilman sitä, ja no way mulla tulee koskaan ole rahaa uuteen. XDD Et saisin odottaa silleen... ens jouluun vähintään. XD

Yääh en haluais mennä huomenna kouluun. Vois vaan jäädä kotiin nukkumaan kun on tätä päänsärkyäkin. On ihan semmonen olo, että olisin kipee, mut en uskalla mitata kuumetta tai mitään, koska jos äiti keksii että mä oisin kipeenä niin en todellakaan vois mennä Antikkuun. Ynggh.

...Mä niinku teen koneelle kaikkee muuta ku taas pitäis. :'D Mun ois pitäny kirjottaa oppilaskunnan hallitukselle alustava ohjelmalista vappujuhlaa varten mut paskat... mä vaan dataan. XD Mut toisaalta siihen varmaan meniski joku tunti ku pitää miettiä niin monta juttua niin enhän mä vois koko yötä valvoo.

...Mut nyt mä meen !!
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  offline To Maalis 19, 2009 4:35 pm

Heww people.

Offi is back. Salee kukaan enää ees muistaa meikäläistä xD Paitsi Juunigatsu, my love <3

Muttajoo. Mä en ees muista, millon mä viimeks kävin täällä. Ikuisuus sitten kuitenkin. Mutta nyt siihen tulee poikkeus. Täytyyhän tätäki nickiä pitää hengissä.

Yh, mun pitäis raahautua Luonnontieteeliseen museoon. Mä sitten niin rakastan bilsan kurssia </3 Pitää houkutella sisko messiin, jos se viittis tulla pitää mulle seuraa.
Ja mun MP3 päätti sitte sanoa sopimuksen irti. Ja nyt sitä sitten ollaan ilman soitinta auta armias miten kauan.

Taidan lähtee tsekkaa topickeja.
offline
offline
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.05.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Herushinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu Pe Maalis 20, 2009 5:59 pm

....offlineeee ~~ <3 Mä haluan sun kanssa Luonnontieteelliseen. XD Harmi vaan että mun rahatilanne on taas keikan jälkeen.... aika miinuksen puolella. Melkein ainakin. :'D

Pörrr. Tänään olikin perjantai. Oho, ajattelin äsken ihan tosissani, että olipas tyhmä torstai.

Olin verikokeessa tänään. Ne otti multa kiliprauhas- keliakia- ja hemoblobiiniarvot. Kaikki ei vaan oo ihan kunnossa, oon varma. XD Miks muutenkaan mua ois pyörryttänyt koko viikon. Tai sit se on vaan liian alhasesta verenpaineesta kiinni. Mutku ei sitäkään oo kukaan mitannu. :'''D

No joo! Eiköhän se siinä ollut. XD
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Mayui La Maalis 28, 2009 11:56 pm

...Mun päivät on jotenki tyhjii ku en ees tiiä et miks herään aamusin. :'''< Jatkuvasti tätä herään-koneelle-nukkumaan-herään-koneelle-nukkumaan -rumbaa. Mut onneks koht alkaa ees joku kouluntapanen, vaik seki sijottuu tonne loppuiltapäivälle... .__.'' Mut onhan seki jotain!

Hmm'm, oon täs kattonu Gokusen 3:sta! : D Ja vaan yhden kirotun Johnny's Jr.:n ja näyttelijän takia. Mut sitku katoin sitä muutaman jakson ni hokasin et eläydyn siihen jotenki jänskästi, sit hokasin et _pidän siitä sarjasta. ;__; Mut sit tänää oli pakko ladata toi Special episoden preview-pätkän eka osa, ja... voi oikeasti, tahtoisin niiin nähdä sen jo! Se Jr suorastaan loisti ! Varmaan kyl sinänsä ollu vaikeeta ku mies on normaalisti tosi hiljanen ja kiltti, ku tos se näytti... vastakohdaltaan, kuten odottaa saattaa. :'''D Mut jos jätkä osaa näytellä ni mikäs siinä.

Huww. Sit... hairahdin kirjottamaan. :''''''D Ongelma vaan on se et se on joku vamo oneshot muutamasta J-popparista... Vaikkakin tää _vaikuttaa siltä et muutama jatko-osa ois jees. D'': Öhm, miks mä oikein kirjotan. XDDDD

öö joo moi, tällast mulle taas vaihteeks. :---D ...mul on tylsä elämä, se keskittyy vaan muutamaan asiaan.

+ en oikeesti osaa suomee enää kunnol. ;_____; Sanat kuulostaa oudoilta ja muuta.
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  saphire Ma Maalis 30, 2009 10:51 pm

dsijso olin tos pe-la välisen yön testaamas milt tuntuu elää spurgun elämää. ..... ei ollu iha mun juttu :'D
eli tosiaa spurguiltii koko yö stadissa. Oltii mäkkäris ja Kampin bussiterminaalis ja voi sanoo et oli iha vitu kylmä.

Mut randomit puhu meille ja ne oli iha kivoja XDDD

mut ei ollu hyvä idea.

ehk kesäl uusiks XD sit ko on lämmin.

kokemus seki.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  saphire To Huhti 16, 2009 7:34 pm

tää foorumi on vähä kuollu?
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Juunigatsu La Huhti 18, 2009 3:59 pm

Vähän siltä näyttää. 8<
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Antikku Ma Huhti 20, 2009 5:43 pm

MINÄ TUON TÄLLE FOORUMILLE ELOA NYT JA HETI! *antaa tekohengitystä* .... nope, tai sit en. 8<
Antikku
Antikku
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 12.01.2009
Paikkakunta : Loviisa.

Takaisin alkuun Siirry alas

Yleinen keskustelu - Sivu 7 Empty Vs: Yleinen keskustelu

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 7 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa