Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lempijäsen?

+14
Zeni
Antikku
siiiri
Mayui
Dew
Mannytsu
Piksu
Mayachi
Lilie
Reina-chan
Sintti
Juunigatsu
Chim
Yoosei
18 posters

Siirry alas

Kuka on lempijäsenesi Ayabiessa?

Lempijäsen? Vote_lcap20%Lempijäsen? Vote_rcap 20% 
[ 5 ]
Lempijäsen? Vote_lcap24%Lempijäsen? Vote_rcap 24% 
[ 6 ]
Lempijäsen? Vote_lcap12%Lempijäsen? Vote_rcap 12% 
[ 3 ]
Lempijäsen? Vote_lcap32%Lempijäsen? Vote_rcap 32% 
[ 8 ]
Lempijäsen? Vote_lcap12%Lempijäsen? Vote_rcap 12% 
[ 3 ]
 
Ääniä yhteensä : 25
 
 

Lempijäsen? Empty Lempijäsen?

Viesti  Yoosei Ti Toukokuu 06, 2008 11:36 am

Ajattelin luoda tänne ketjun, joka löytyy varmasti jokaiselta jotakin bändiä koskevalta foorumilta. Eli siis, kuka Ayabien jäsenistä on suosikkisi? Vai onko sinulla suosikkia? Miksi?

Itse annoin ääneni Takehitolle. Aluksi minulla ei ollut erityistä suosikkia, mutta pikkuhiljaa kyseinen herra alkoi nousta silmissäni. Hän on todellä hyvä kitaristi ja säveltäjä sekä ihanan persoonallinen omalla tavallaan.
Yoosei
Yoosei
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 02.05.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Loviisa

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Chim Ti Toukokuu 06, 2008 1:54 pm

Itse äänestin Yumehitoa. Syy tähän on oikeastaan melko simppeli: Herra on valloittavan pirteä, ja yhtä hullu kuin minä. Eihän sitä voi unohtaa sellaista luonnetta hetkessä :) Aloitin Ayabien kuuntelunkin vasta silloin kun Yume tuli joukkoon, sitä ennen en oikeastaan ollut ikinä kuunnellut edes heidän kappaleitaan, en edes tiedä tiesinkö sitä ennen edes koko bändistä mitään.

Mutta niin, ääni meni siis Yumelle.

//muokkailin tästä vähänpidemmän viestin ajankuluksi.


Viimeinen muokkaaja, Chimi pvm Ke Toukokuu 21, 2008 7:49 am, muokattu 1 kertaa
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Juunigatsu La Toukokuu 10, 2008 10:26 am

Minä annoin ääneni herttaiselle basistille Intetsulle. ^__^ Aluksi tutustuessani Ayabiehen minulla ei edes ollut lempijäsentä, mutta keikan jälkeen kesällä Intetsusta on jotenkin muodostunut feivörittini. Herra on aivan järjettömän hyvä basisti ainakin omasta mielestäni. Lisäksi ehkä jokin hänen medialle näyttämässä luonteessaan viehättää, kaikki pupujen ja söpöjen kahviloiden parissa näpertäminen vaikuttaa kovin herttaiselta mielestäni. 8D (Mutta sinänsä vähän paha sanoa kun ei tunne kunnolla.) Intetsu siis olkoon lempparini.
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Sintti Ti Toukokuu 13, 2008 4:16 pm

Alun mutkien jälkeen vastaan Intetsu. Johtuen joko siitä, että yleensä olen heikkoina kitaresteihin on Intetsu suuri poikkeus. Inin basso pomppi suoraan sydämmeen ^^
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Reina-chan To Toukokuu 15, 2008 6:54 pm

Take-pallero!
Ehdottomasti ihanin ^^3 En oikein tiedä syytä, mutta Take vaan on niin <3
Hän soittaa kitaraa erinomaisen hyvin jajaja kerää söpöyspisteet 8D
Intetsukin on kiva kun se pyörii siellä lavalla, whiii~

Lempijäsen? Ayabietakehitointetsu
Reina-chan
Reina-chan
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 22.04.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Taken luona

http://www.freewebs.com/aitakatta

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Sintti Ke Kesä 25, 2008 4:42 pm

Haha- voi Kenzo raukkaa- älä huoli, kyllä me sustakin tykätään ! 8'D
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Lilie Ke Kesä 25, 2008 8:48 pm

Mun pitää vasta nyt Kenzo, kun muuten se jäis ihan ilman ääniä. :)
Mutta oikeesti en oikein tiedä, että kuka olis lempparini. En oo Ayabiee vielä kauheen kauaa kuunnellu ja fanittanu, niin ei oo kerennyt muodostua vielä suosikkia.
Kaikki ne musta on niin sulosia! Mutta Kenzo on tavallaan "coolein", joten siks se saa olla tällä hetkellä mun lempparini. :D
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Sintti Ke Kesä 25, 2008 9:06 pm

Kenzo-san ei ole enää yksinäinen- juhlikaamme tätä ! Antakaa anteeksi väsymykseni TT_TT
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Lempijäsen

Viesti  Mayachi Pe Kesä 27, 2008 1:34 pm

Kyllä...Yumehito... Ai miksi? Aivan mahtava kitaristi,todella,todella suloinen,ja,..ja...ihana! albino
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Piksu Pe Kesä 27, 2008 1:39 pm

Pistin Aoi, sen ääni on niin peroonallinen ^^ Pidän toki kaikista, eikä miillä silleen oo lempijäsentä, mutta pistinpä nyt kumminkin Aoin. Sillä on myös aivan ihania vaatteita! Tai ei sen puoleen, on muillakin. No enivei kaikki ne on ihania ^^)
Piksu
Piksu
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 27.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Mannytsu La Elo 09, 2008 10:48 am

Ehdottomasti Intetsu Very Happy Hän on ollut suosikkini vaikka kuinka kauan. Hän on vain yksinkertaisesti niin hemmetin söötti ja höpsö. Pidän siitä miten hän ihannoi kynsiä, pupuja ja kaikkea söpö. Myös keikoilla katse suuntautuu jostain syystä eniten pikku basistimme suuntaan. Ei voi mitään... Olen ihan lovena Inteen.

Mutta pidän jokaisella jäsenellä jostakin. Pidän kovasti Aoin hymystä. Se on niin söpö. Pidän Yumehiton huumorista ja sen oudoista jutuista. Pidän Kenzosta koska hän on vaan... niin äijä Very Happy Mahtava tyyppi ja toka lempparini!. Ja sitten pidän Takesta ku se on niin hiljanen ja vähän ulkopuolella. Eli toisin sanoen rakastan koko Ayabieta (kuten te kaikki muutkin!)
Mannytsu
Mannytsu
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 09.08.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Dew Pe Elo 29, 2008 10:15 pm

Äänestin Yumehitoa. Kyseinen herra on vain niin tavattoman suloinen, ja sen blogin ja haastattelujen perusteella luonnekin vaikuttaa varsin dorkalta :'D Awws, on se vain niin ihana tyyppi~

Tykkäilen kyllä kovasti kaikista bändin jäsenistä. Aoi on suloinen ja hassu hymypoika, Intetsu höpsö ja nätti, Kenzo taas tavattoman hyvännäköinen ja håt, Takehitokin on ihanan cool kitaristi.
Dew
Dew
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 25.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Mayui Pe Joulu 12, 2008 6:11 pm

Mie ny äänestin Kenzoo... Vaik oikeesti se ois Kenzo wiz Takehito ja viel oikeemmin Ayutainke, mut niin. :<

Aoi on... semmonen... höpsö. Joskus. Sellanen tosi lämmin ja ihana persoona, ja ulkonäköä riittää kaikin puolin vaikka muille jakaa.
Yumehito on dorka, ihan kirjaimellisesti, joskus jopa ärsyttävän dorka. 8< (No öö..... Samaan kategoriaan menee ku SIDin Yuuya!) Ehkä mun makuun vähän liian huomionkipee kommenteissa... mut on se ihan kiva sillee! Ja luo sulosointuja kitarallaan. 8''')
Takehito on sulonen, ihana, hawt, komee, ihana, ja kaikkea mitä keksiä saattaa, ihan ulkoisesti ku sisäisestikki. Vaik sitä ensin kuvittelee et herra on kylmä ku mikä, ni totuushan on se et se on ujonpuoleinen, mukava kitaristi. : < Ja elämä että rakastan sen kitaraa ja sitä ääntä, minkä se siitä saa irti.
Intetsu taas... on aivan älyttömän ihana dude kaikin puolin. XD Intee en sinänsä osaa håtiks sanoo, mut jos joutuisin kuvailemaan sen ulkonäköä, sanat kaunis ja suloinen esiintyisivät vähintään miljoona kertaa. Jos luonnetta, siinä esiintyisivät etenkin sanat ihana, mukava, valoisa, valopää, suloinen dorka ja... eiku ne oliki siinä! : O Mut kyl se osaa bassooki soittaa.....
Intestä päästäänkin Kenzoon! Ehkä joku hotein ja coolein tyyppi ikinä. : D Piste. (ette kuitenkaa sais must järkevää tekstii)

Eli niin. Ayutainke ois oikee vaihtoehto, mut ahaha. 8 DDD
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78
Join date : 09.12.2008
Paikkakunta : Helsinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  siiiri Ke Joulu 31, 2008 4:10 pm

Intetsu.

Pidän kovasti herran (lue:neidin) ulkonäöstä, ja soittotaidostakin pidän <3 Hän on vain jotenkin hurmaava, se nenä ja ääni! Olen huono perustelemaan, mutta tässä topicissa onkin jo paljon asioita joista olen samaa mieltä :'>

Mietin kyllä Aoin, Inten ja Yumen välillä jonkin aikaa.
siiiri
siiiri
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 31.12.2008
Ikä : 28
Paikkakunta : Joutsa

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Antikku Ma Tammi 12, 2009 2:28 pm

Ah, Takehito! My dearr~<3

Siisjoo, Takepihan se on. Se vaan on niin... mahtava persoona. Soittaa mahtavasti, on tollanen ujonlainen, hiljanen ja ylipäätänsä hän on vallannut mun sydämen <3 Taksun ääni on awwaww, ja ulkonäkö on hotsexypetogrrauuh :'D Ja niinkun jo mainitsin, herran soittotaidot ovat mitä mahtavimmat. Kun Take on vaan niin... take. Se on aina niin oma ittensä. Ihana, rakastettava, hot, mahtava ja kaikkea mahdollista. Universumin ihanin mies 8D Mä tahtoisin niin halata tätä herraa, ja nähdä ylipäätään Ayabien livenä.

<3
Antikku
Antikku
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 12.01.2009
Paikkakunta : Loviisa.

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Zeni Ke Maalis 11, 2009 6:06 pm

Äänestin Kenzoa <3
Kenzo on vaan niin ihuna <3 hoho

Zeni
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 11.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  saphire Pe Maalis 13, 2009 8:31 am

Oh mä en löytäny mun viestii täält o__o eli en ilmeisesti oo kirjottanu tänne mitää.

Eli joo se on YUMEHITOOOOO : )) Son ollut aina mun lempijäsen Ayabiestä. Aoi tulee kyl ihan heti sen jälkeen, mut silti joteski tykkään Yumesta enemmän. Jjöö. Se on vaan niin sulonen ja keikoillaki soli nii pirtee ja ihana ja ja ja kaikkea XD (hyvä selittämään).
Ja Yumen lauluääni on vaa nii hieno.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  offline To Maalis 19, 2009 4:43 pm

Mä tein jotain mitä en oo ikinä aikasemmin tehnyt. Äänestin jotain muuta kuin vokalistia.

Intetsu. Hitto se on niin aww. Se on niin hehkulamppu, ettei mitään rajaa. Ne ihanat isot silmät on jotain... O__O Muutenki mä tykkään sen basistintaidoista. Tyyppi on ihan järkyttävän taitava!

Mä unohdin, mitä mun piti tähän kirjottaa...
offline
offline
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 10.05.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Herushinki

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty hani rakastaa yumea "tänään"

Viesti  hani Pe Maalis 20, 2009 6:28 pm

yume on ihana , love love, mun ritari. elephant

//

joo siis yume vaan nyt ja aina. love,love....koulus vaan mä taas kivana tunnil netis menin ihannoimaan yumee niin maikka kattoo takana et "aha" mä kelasin et se oli mun kaveri mut ei. yks oli ollu siin tyyliin 5min. olin vaan et terve


Viimeinen muokkaaja, Juunigatsu pvm Ma Maalis 30, 2009 3:54 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : editoin toisen viestisi tähän edelliseen, sillä se oli vahingossa luonut oman aiheensa.)

hani
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 09.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Sasoriza Ma Kesä 22, 2009 12:05 am

Lempijäsen-kysymykset on niin vaikeita. Silloin joskus kun Ayabieen tutustuin, en ehtinyt sen paremmin jäseniin perehtyä ennen kuin se kuuntelu sitten jo jäikin. Ja nyt, kun olen taas ruvennut aktiivisemmin kuuntelemaan, niin lempijäsen on oikeastaan ollut Aoi. Mutta en tiedä tämänhetkisestä tilanteesta - ne on oikestaan pitkälti samalla tasolla...
Jostain syystä äänestin nyt Intetsua. Se... Blöö enmäätiijä. Se on ihana. No kaikki ne on. Mut just nyt tällä hetkellä Intetsu viehättää mua eniten. Joo moi mikä sanavalinta :''D
Sasoriza
Sasoriza
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 25.05.2009
Ikä : 27
Paikkakunta : Kangasala

http://sassoriza.livejournal.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempijäsen? Empty Vs: Lempijäsen?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa