MSN Messenger
5 posters
Sivu 1 / 1
MSN Messenger
Elikkä, since the foorumin elämä on nyt vähän delannu, niin tälläinen elvytys yritys... Elikkä kaikki varmastikin omistavat kyseisen ohjelman ? Juttuseuraakin varmasti kaikilta löytyy, mutta mikäli kaipailet lisää, niin tänne voit laittaa sitten mesesi pomppimaan ! :--D
Sintti- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 212
Vs: MSN Messenger
....Mä osallistun foorumin elvyttämiseen!
Joo meillä on mese 8DD Jos joku haluaa Junkun mesen napata niin se on deadtree_[at]hotmail.com
Tajusitte varmaan muttaa [at]-jutun @-merkiksi. 8 )
Joo meillä on mese 8DD Jos joku haluaa Junkun mesen napata niin se on deadtree_[at]hotmail.com
Tajusitte varmaan muttaa [at]-jutun @-merkiksi. 8 )
Juunigatsu- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 29
Haa~ Uus jutteluseura ois positiivinen juttu, rennot tyypit on mun mieleen. ;__; ... Muuten mulla on tosi vaivaantunu olo. XD ... joo en tiiä miks sepustan täs mut siis.
Rika__Dark[at]hotmail.com
Alaviivoja siis kaksin kappalein, ja like Juunigatsulla - [at] = @ .
Näin. :'< Ois kyl kiva jos tää foorumi alkais vähitellen elpymään, mutta ehkä se sitten ajallaan~ T__T
Rika__Dark[at]hotmail.com
Alaviivoja siis kaksin kappalein, ja like Juunigatsulla - [at] = @ .
Näin. :'< Ois kyl kiva jos tää foorumi alkais vähitellen elpymään, mutta ehkä se sitten ajallaan~ T__T
Mayui- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 78
Operaatio KKY'n elvytys! \o/
Viva_la_Ant[at]windowslive.com
En jaksa edes muistuttaa että [at] = @ XD
Eli siis kaikki halukkaat poimimaa Antikun mese! :'oo miks musta tuntuu että laitoin mun meseossan tohon väärin... joo en XD
//Editto. Eli siis tottakai muistin väärin meseni perkule...
Eli siis:
Viva-la-Ant @ windowslive.com
En jaksa edes muistuttaa että [at] = @ XD
Eli siis kaikki halukkaat poimimaa Antikun mese! :'oo miks musta tuntuu että laitoin mun meseossan tohon väärin... joo en XD
//Editto. Eli siis tottakai muistin väärin meseni perkule...
Eli siis:
Viva-la-Ant @ windowslive.com
Viimeinen muokkaaja, Antikku pvm La Loka 03, 2009 3:04 pm, muokattu 2 kertaa
Antikku- sieni
- Viestien lukumäärä : 37
Minä myös minä myös.
Crimsonsasoriza @ hotmail.com
Juu olette fiksuja lapsia ja huomaatte välilyönnit jotka pitää poistaa. Aika kumma osoite kyllä, mutta ainakin se on vaikea muistaa ^^
Lisäilkää pois, mutta lähettäkää vaikka ykstyisviestillä varoitus, etten pelästy. En pahastu, jos mut pistää vaan listan jatkeeksi, elämä on. Mutta kyllä mä osaan poistaa ihmisiä yhteystietoluettelosta jos ei puhuta.
Crimsonsasoriza @ hotmail.com
Juu olette fiksuja lapsia ja huomaatte välilyönnit jotka pitää poistaa. Aika kumma osoite kyllä, mutta ainakin se on vaikea muistaa ^^
Lisäilkää pois, mutta lähettäkää vaikka ykstyisviestillä varoitus, etten pelästy. En pahastu, jos mut pistää vaan listan jatkeeksi, elämä on. Mutta kyllä mä osaan poistaa ihmisiä yhteystietoluettelosta jos ei puhuta.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa