Saphire's
+2
Mayui
saphire
6 posters
Sivu 1 / 1
Saphire's
BOOM eli siis piirrän.
Piirrän tositositosi harvoin, koska en jaksa enkä oo hirveen hyvä, joten näitä on vaan pari.
Urski 01
Tehty joskus moonta kuukautta sitten, keskeneräinen koska en viitsinyt tehdä loppuun hanskan epäonnistuttua.
Ja näin sen viimeksi Dion jonossa jonne se sitten katosi~
Urski 02
Öö tän tein joulukuus lahjaks yhdelle mun kaverille~ ihan hyvin onnistui, koska lahjan saaja ainakin tykkäsi
Kyo 01
öö.... kyön silmät ja nenä ja ööö eipä sitte paljooo muuta XDDD ... toi on jo iha ikivanha.
Sitten vielä pari ultimate masterpiecee
kissa
hevonen
kroko
Piirrän tositositosi harvoin, koska en jaksa enkä oo hirveen hyvä, joten näitä on vaan pari.
Urski 01
Tehty joskus moonta kuukautta sitten, keskeneräinen koska en viitsinyt tehdä loppuun hanskan epäonnistuttua.
Ja näin sen viimeksi Dion jonossa jonne se sitten katosi~
Urski 02
Öö tän tein joulukuus lahjaks yhdelle mun kaverille~ ihan hyvin onnistui, koska lahjan saaja ainakin tykkäsi
Kyo 01
öö.... kyön silmät ja nenä ja ööö eipä sitte paljooo muuta XDDD ... toi on jo iha ikivanha.
Sitten vielä pari ultimate masterpiecee
kissa
hevonen
kroko
saphire- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 97
Vs: Saphire's
...
...
...
*Kateellinen hiljaisuus*
Yhen lauseen voin sanoo/kysyy. : <
Vaihetaanko piirustustaitoja? Ei oikeesti etenki noi Urskit~ ;;__;; Ihan ___älyttömän hienoja. Oli Kyon nenä ja silmätki... etenkin se nenä! Ja noi... eläimet. :''''''---D Silleen kivan omalaatusia.
Mua ei koskaan luotu kuvien kommentoijaks, mut oikeesti... vaihetaanhan me niitä taitoja? *----*
...
...
*Kateellinen hiljaisuus*
Yhen lauseen voin sanoo/kysyy. : <
Vaihetaanko piirustustaitoja? Ei oikeesti etenki noi Urskit~ ;;__;; Ihan ___älyttömän hienoja. Oli Kyon nenä ja silmätki... etenkin se nenä! Ja noi... eläimet. :''''''---D Silleen kivan omalaatusia.
Mua ei koskaan luotu kuvien kommentoijaks, mut oikeesti... vaihetaanhan me niitä taitoja? *----*
Mayui- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 78
Oh thanxiee~!
Älä nyt ihmeessä kateellinen ole, tai ko ei oo sillee mitää syytä :'D~
Ite oon oikeestaa tyytyväinen vaan tohon Urski kakkoseen~
Ja noi eläimet on sitte piirretty silmät kiinni, että siks toi laatu on noin ... upea XDD
Ja vaihetaan toki, jos välttämättä haluat :'D~
Älä nyt ihmeessä kateellinen ole, tai ko ei oo sillee mitää syytä :'D~
Ite oon oikeestaa tyytyväinen vaan tohon Urski kakkoseen~
Ja noi eläimet on sitte piirretty silmät kiinni, että siks toi laatu on noin ... upea XDD
Ja vaihetaan toki, jos välttämättä haluat :'D~
saphire- Pyrkijä
Vou
Vähän on hienoja. 0.0
Siis toi hanskahan on ihan sairaan hieno. Pistin heti merkille, et se oli just ihan kun valokuvasta repästy ennen kun ees luin noita sun kommenttejas.
Jos jaksat postata/piirtää lisää niin olis kiva nähdä tuotoksias.
Täytyy kyllä myöntää, et toi hevonen on ehkä kaikkein hienoin.
Vähän on hienoja. 0.0
Siis toi hanskahan on ihan sairaan hieno. Pistin heti merkille, et se oli just ihan kun valokuvasta repästy ennen kun ees luin noita sun kommenttejas.
Jos jaksat postata/piirtää lisää niin olis kiva nähdä tuotoksias.
Täytyy kyllä myöntää, et toi hevonen on ehkä kaikkein hienoin.
Lilie- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 70
. . . *-*
Tiekkö mulla on tainnu olla joku samanlainen kuva Urskista työn alla kuin toi sun piirtämä 01, ja voin sanoo et oon kateellinen kuinka hyvin sä oot saanu piirrettyy ton hansikkaan sille 8''<< Mä jätin koko piirrustuksen kesken sen takii.
Mut aivan älyttömän hienoi piirrustuksii *-* ja noi eläimet on ihania :----''DDD
Tiekkö mulla on tainnu olla joku samanlainen kuva Urskista työn alla kuin toi sun piirtämä 01, ja voin sanoo et oon kateellinen kuinka hyvin sä oot saanu piirrettyy ton hansikkaan sille 8''<< Mä jätin koko piirrustuksen kesken sen takii.
Mut aivan älyttömän hienoi piirrustuksii *-* ja noi eläimet on ihania :----''DDD
Chim- Admin
- Viestien lukumäärä : 75
Lilie: Must se hanska ei onnistunut ollenkaan ja siks luovutin XD mut kiitos tosi paljon~ *---*
Postailen toki lisää, kunhan vaan saan jotain aikaan :'D tai siis onhan mulla jotain vanhoja suttuja, mutta lähinnä jotain ns. mangaa........... mut joo.
Se hevonen on <3
Chim: Oi kiitoskiitoskiitos~! *---* Toi hanska vaatii kärsivällisyyttä... jota mulla ei ole. Yritän tota samaa ehkä joskus uudelleen~
Postailen toki lisää, kunhan vaan saan jotain aikaan :'D tai siis onhan mulla jotain vanhoja suttuja, mutta lähinnä jotain ns. mangaa........... mut joo.
Se hevonen on <3
Chim: Oi kiitoskiitoskiitos~! *---* Toi hanska vaatii kärsivällisyyttä... jota mulla ei ole. Yritän tota samaa ehkä joskus uudelleen~
saphire- Pyrkijä
........Oi mama täällähän osataan piirtää. <3 Toi Urski 01 oli aika jumalainen, komppaan Chimiä ja ylistän sitä pitsihansikasta. On se hieno. *__*
Toinenkin Uruha oli hieno.
Kyo oli mun makuun vähän.... ei niin mun makuun, varmaan johtui siitä, että siinä ei erottunut kasvon muodot muuten kun nenästä ja silmistä. 8 )) Mutta silmät oli oikein hienot. Ja tuo nenäkin, minä kun en neniä piirtele kovin hyvin. XD
Teet huulien varjostuksia aivan ihanasti. Minä inhoan huulien piirtämistä, mutta sinä olet saanut Uruhan huulet näyttämään ihanan muhkeilta ilman, että ne näyttää botoxia täyteen pumpatuilta. Eli luonnolisilta näyttää!
Hienoa, hienoa. 8 ))
Toinenkin Uruha oli hieno.
Kyo oli mun makuun vähän.... ei niin mun makuun, varmaan johtui siitä, että siinä ei erottunut kasvon muodot muuten kun nenästä ja silmistä. 8 )) Mutta silmät oli oikein hienot. Ja tuo nenäkin, minä kun en neniä piirtele kovin hyvin. XD
Teet huulien varjostuksia aivan ihanasti. Minä inhoan huulien piirtämistä, mutta sinä olet saanut Uruhan huulet näyttämään ihanan muhkeilta ilman, että ne näyttää botoxia täyteen pumpatuilta. Eli luonnolisilta näyttää!
Hienoa, hienoa. 8 ))
Juunigatsu- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 29
Oi kiitos kiitos :'D
ite en tykkäile tosta Urski 01:stä ollenkaan. Se failaa ihan liikaa XD mut 02 on ihan hieno omastakin mielestä, yey~
ja joo tost Kyost on vaikee saada oikee mitää selkoo, mut laitoin sen tänne, kosk mullei oo oikee muuta pistettävää : [[
Ja jotenkin must tuntuu et osaan piirtää vaan Uruhoita ja sen huulii :') lähes kaikki muu mitä yritän, nii feilaa.
ite en tykkäile tosta Urski 01:stä ollenkaan. Se failaa ihan liikaa XD mut 02 on ihan hieno omastakin mielestä, yey~
ja joo tost Kyost on vaikee saada oikee mitää selkoo, mut laitoin sen tänne, kosk mullei oo oikee muuta pistettävää : [[
Ja jotenkin must tuntuu et osaan piirtää vaan Uruhoita ja sen huulii :') lähes kaikki muu mitä yritän, nii feilaa.
saphire- Pyrkijä
Öööö tää ei oo nyt mitää fan-arttii tms. mut ..... teen kigurumei ja ajattelin et voisin laittaa niit tänne XD
Rilakkuma
Tän tein tänää valmiiks. Ei menny kauheesti aikaa. Tilaustyö, saan tost rahaa jotai 20e, kankaat ei kuulunu hintaan.
Vähä väärän värine, mut en ostanu kankaita ite, nii ei oo mun ongelma :D
Kuvassa olen.... MINÄ.
Kuromi
Varmaan paras kuva, mitä multa löytyy. Huppua ei näy, mut se on sellane.... iha hieno. Myyty.
Kuvassa EN ole minä.
lehmä<3
Tää on sitten se MUN. Omatekemistä se kaikkein hienoin *---*! ja eka kigu minkä oon tehny. En oo myymässä ikinä ja oon käyttäny tota vähän liikaakin. Siks oon tekemässä just uutta~! Noi kankaat maksoi varmaan jotai 50e........
Ja kuvassa taas minä.
//E: en oo sit oikeesti noi ruma.
Rilakkuma
Tän tein tänää valmiiks. Ei menny kauheesti aikaa. Tilaustyö, saan tost rahaa jotai 20e, kankaat ei kuulunu hintaan.
Vähä väärän värine, mut en ostanu kankaita ite, nii ei oo mun ongelma :D
Kuvassa olen.... MINÄ.
Kuromi
Varmaan paras kuva, mitä multa löytyy. Huppua ei näy, mut se on sellane.... iha hieno. Myyty.
Kuvassa EN ole minä.
lehmä<3
Tää on sitten se MUN. Omatekemistä se kaikkein hienoin *---*! ja eka kigu minkä oon tehny. En oo myymässä ikinä ja oon käyttäny tota vähän liikaakin. Siks oon tekemässä just uutta~! Noi kankaat maksoi varmaan jotai 50e........
Ja kuvassa taas minä.
//E: en oo sit oikeesti noi ruma.
saphire- Pyrkijä
Teinpä tänää yhen kigun lisää :D tääkään ei tullu itelle, vaa tein tilaustyönä kaverille.
possu
Kuvassa vaihteeks minä.
possu
Kuvassa vaihteeks minä.
saphire- Pyrkijä
No onnea kun joltain tuo kigurumin ompelukin onnistuu 8--''D Mulla kesti ikuisuus saada YKSI kigu valmisteltua, ja lopputulos oli siinäkin hiukan niin ja näin.. .Saphire täytyy todeta että olet todella todella taitava, niin piirtämään kuin ompelemaan 8--D [lol ihan kun sitä ei joku olis jo sulle ilmoittanut but anyway... x---D]
aa mutta niin joo.
aa mutta niin joo.
Sintti- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 212
No kiitoskiitos 8D
Musta vaan tuntuu, että tää mun ompelutaito rajottuu pelkästään kigurumeihin XD En kyllä oikeestaan ompele mitään muuta (en jaksa).
Ja piirrostaidot rajottuu sitten puolestaa Uruhoihin. Musta tuntuu että mitkään muut ko Uruhat ei onnistu multa 8(
Uruhoista puheenollen:
Tein kaverin synttärikorttiin.
Uruha 03
Jöö toihan on tossa vielä ihan kesken. Nopea suttu vain : <
Mutta mulla ei ole kuvaa siitä valmiista, niin laitoinpa ton. Suu failaa ihan kympillä, mut whatever.
Musta vaan tuntuu, että tää mun ompelutaito rajottuu pelkästään kigurumeihin XD En kyllä oikeestaan ompele mitään muuta (en jaksa).
Ja piirrostaidot rajottuu sitten puolestaa Uruhoihin. Musta tuntuu että mitkään muut ko Uruhat ei onnistu multa 8(
Uruhoista puheenollen:
Tein kaverin synttärikorttiin.
Uruha 03
Jöö toihan on tossa vielä ihan kesken. Nopea suttu vain : <
Mutta mulla ei ole kuvaa siitä valmiista, niin laitoinpa ton. Suu failaa ihan kympillä, mut whatever.
saphire- Pyrkijä
saphire kirjoitti:Musta tuntuu että mitkään muut ko Uruhat ei onnistu multa 8(
Uruha on muuten just sellanen äärimmäisen helppo piirtää-onnistuu melekin aina ja sitten kun yrittää jotain muuta sen jälkeen nii failfailfail ;^;
Sintti- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 212
Jepjeps. Uruhat ei failaa.
Nyt kyl onnistuin lopputyöhön piirtämään Mayan (LM.C) ja Hitsugin (Nightmare), mutta kumpikaan ei ole vielä valmis. Tungen ne tänne, kun saan tehtyä :)
Oon itseasiassa molemmista tosi ylpee *---* niist tulee nii kivoja.
Nyt kyl onnistuin lopputyöhön piirtämään Mayan (LM.C) ja Hitsugin (Nightmare), mutta kumpikaan ei ole vielä valmis. Tungen ne tänne, kun saan tehtyä :)
Oon itseasiassa molemmista tosi ylpee *---* niist tulee nii kivoja.
saphire- Pyrkijä
LISÄÄÄÄÄÄ piirroksia 8)
Eli joo piirsin kuviksen lopputyötä tällässen:
Maya
En omista skanneria, joten siksi kuva on huono ja värit näyttää etenkin hiuksissa vähän haalistuneilta. Puuväreillä tehty A3.
Eli joo piirsin kuviksen lopputyötä tällässen:
Maya
En omista skanneria, joten siksi kuva on huono ja värit näyttää etenkin hiuksissa vähän haalistuneilta. Puuväreillä tehty A3.
saphire- Pyrkijä
AAAAA tuo Maya *------------------*
aivan älyttömän hienot noi värit ja kaikki muukin.
PLUS mä niin kadehdin ihmisiä jotka oikeasti osaa piirtää ihmisille NENÄN. pisteitä siitä+++++
+++ Mä en edelleenkään tajua ihmisiä jotka osaa värittää puuväreillä kivasti ;----;♥
aivan älyttömän hienot noi värit ja kaikki muukin.
PLUS mä niin kadehdin ihmisiä jotka oikeasti osaa piirtää ihmisille NENÄN. pisteitä siitä+++++
+++ Mä en edelleenkään tajua ihmisiä jotka osaa värittää puuväreillä kivasti ;----;♥
Chim- Admin
- Viestien lukumäärä : 75
NO mä vaa survoin niil puuväreil siihe paperii et siit tuli tarpeeks tummaa :DD
ja ton kanssa meni niiiiiiiiiiiiiiiiiin kauan, kosk toi olis A3 ja sillee ARGH
MUT KIITOOOOOOOOOOOOOOS ♥♥♥
ja ton kanssa meni niiiiiiiiiiiiiiiiiin kauan, kosk toi olis A3 ja sillee ARGH
MUT KIITOOOOOOOOOOOOOOS ♥♥♥
saphire- Pyrkijä
0.0
Yhtäänkö on hieno. Osaat piirtää, niin kun oon tässä tainnut jo mainita ja kaikki sen muutenkin tietää mut
Toi väritysjälki näyttää tussilta noissa sinisissä ja mustissa kohdissa.
Olis kyl kiva osata piirtää tollein. Vois kans ite koittaa piirrellä taas joskus jotain.
Annoit inspiraation
Yhtäänkö on hieno. Osaat piirtää, niin kun oon tässä tainnut jo mainita ja kaikki sen muutenkin tietää mut
Toi väritysjälki näyttää tussilta noissa sinisissä ja mustissa kohdissa.
Olis kyl kiva osata piirtää tollein. Vois kans ite koittaa piirrellä taas joskus jotain.
Annoit inspiraation
Lilie- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 70
OH MINÄ XD inspiraation? COOL
joo nii siis kiitos XDD ! ♥
joo nii siis kiitos XDD ! ♥
saphire- Pyrkijä
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa