Fanivideot
5 posters
Sivu 1 / 1
Fanivideot
Me kaikkihan rakastamme Ayabietä ja me kaikki rakastamme myös fanivideoita, eikö? Jos olet nähnyt jonkun mukavan videon, linkitä se tänne (kunhan muistat mainita tekijänoikeuksista!). Myös omatekemiä videoita saa ja kannattaakin linkittää tänne. 8D
Täällä saa myös keskustella fanivideoista, mikä voi tehdä niistä erityisen hyviä tai mikä on suurin sudekuoppa avatessaan videonmuokkausohjelman ja perehtyessään projektinsa pariin. Joten Youtuben etsintäpalvelun sijasta voit löytää kaikista mehukkaimmat, hauskimmat sekä herkimmät fanivideot nopeammin täältä.
Tässäpä näin alkuun pari minun tekemääni fanivideota. Valmiina minulla on 5, mutta vasta 2 niistä on Youtubessa. Huumorimielessä näitä väkersin ja ainakin itselläni oli hauskaa niitä tehdessä. 8DD
Ayabie is too sexy
Intetsu & Takehito So Happy Together
Kommenttia saa antaa ja pistäkäähän lisää linkkejä kehiin. ^^
Täällä saa myös keskustella fanivideoista, mikä voi tehdä niistä erityisen hyviä tai mikä on suurin sudekuoppa avatessaan videonmuokkausohjelman ja perehtyessään projektinsa pariin. Joten Youtuben etsintäpalvelun sijasta voit löytää kaikista mehukkaimmat, hauskimmat sekä herkimmät fanivideot nopeammin täältä.
Tässäpä näin alkuun pari minun tekemääni fanivideota. Valmiina minulla on 5, mutta vasta 2 niistä on Youtubessa. Huumorimielessä näitä väkersin ja ainakin itselläni oli hauskaa niitä tehdessä. 8DD
Ayabie is too sexy
Intetsu & Takehito So Happy Together
Kommenttia saa antaa ja pistäkäähän lisää linkkejä kehiin. ^^
Juunigatsu- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 29
Vs: Fanivideot
:3 Luoja kun toi ensimmäinen oli ihana ! Juuni- sä olet jumala ! *kumar*
Sintti- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 212
Vs. Fanivideot
Haha! Tuon ensimmäisen olin aikaisemmin nähnyt joskus vuonna yksi, ja jopa tajunnut että se oli sinun tekemä. (Joka on mun aivoilta jo aikas paljon.) Hymyilin ja hihittelin loppuillan, ja nyt kun katsoin tämän uudestaan... sama reaktio. Tämä on aivan liian hauska ja ihana. Aoi, the cat. Grau. <3
tee lisää näitä, tykkäsin tuosta toisestakin paljon.
tee lisää näitä, tykkäsin tuosta toisestakin paljon.
Mayachi- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 54
Tässä olis yks :D
https://www.youtube.com/watch?v=yL05ClNrlfs&feature=channel_page
Toi ei kyllä ole pelkästään Ayabiestä, mutta se on niin ihana, että pakko laittaa se! katon sitä aina miljoona kertaa putkeen XDD
Naoooo *wwww* <3
https://www.youtube.com/watch?v=yL05ClNrlfs&feature=channel_page
Toi ei kyllä ole pelkästään Ayabiestä, mutta se on niin ihana, että pakko laittaa se! katon sitä aina miljoona kertaa putkeen XDD
Naoooo *wwww* <3
saphire- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 97
^ XDDDXDD Vähä säikähin ku äänet oli jääny kovalle kiitos iskän, joten kun toi alko...
"...LKFSDGLNA *Säikähdys*"
Ihana video. <3 Piristipä kummasti. : OO Etenki loppu. (Miten niin mussa haiskahtaa arisurakkaus sillon tällön. ;__ Ja nauran ikuisesti Yuuyalle. Ja Rukille. Ja niinku kaikille. :__D Kiitos, saphire~ ´www`
"...LKFSDGLNA *Säikähdys*"
Ihana video. <3 Piristipä kummasti. : OO Etenki loppu. (Miten niin mussa haiskahtaa arisurakkaus sillon tällön. ;__ Ja nauran ikuisesti Yuuyalle. Ja Rukille. Ja niinku kaikille. :__D Kiitos, saphire~ ´www`
Mayui- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 78
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa