Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Keikkaraportit

2 posters

Siirry alas

Keikkaraportit Empty Keikkaraportit

Viesti  Sintti Ti Elo 05, 2008 9:06 pm

Onko jokin bändi tai laulaja ollut näkemisen arvoinen, vai oliko koko keikka floppi?
Tänne voit kirjoittaa oman arvostelusi keikoista.

Toivoisin etteivät arvostelut olisi vain "Ihan hyvä keikka oli" - tyylisiä, vaan että kertoisit vähän ENEMMÄNKIN keikasta.

Laita
-bändin/laulajan nimi
-aika ja paikka.
Biisi lista olisi mukava lisä, mutta ei pakollinen, sillä eihän niitä muista kovin helposti.. Smile)
/7okei asdd mun oli niin pakko poistaa toi mun keikkaraportti paska... xDD SRY.


Viimeinen muokkaaja, Sintti pvm La Kesä 20, 2009 6:51 pm, muokattu 1 kertaa
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Keikkaraportit Empty Vs: Keikkaraportit

Viesti  saphire Su Tammi 18, 2009 9:06 pm

Voisin kopsailla tänne mun "hienon" keikkaraportin Dion keikasta 1.12.08
Mut tosiaan se on pelkkää ihkutusta, jota varmaan karsin vähän, että siitä tulee lukemiskelpoinen.
Toivottavasti kelpaa!~
// herrajumala toi on hirvee XDD siis toi mun. joo. parempi kirjottaa se kokonaan uusiks, et siitä tajuuki jotai. No jooo. Tuleepaha ainaki tekemistä täks illaks.

Eli siis:

Dio - Distraught Overlord @ Gloria 01.12.2008

03:30 HERÄTYYYYYYS~! meikkaus, hiustenlaitto ja bussiin, joka lähtisi 05:20. Piti ehtiä Helsinkiin ennen seitsemää, koska jonotus alkoi tasan 07:00. Bussi olikin Stadissa vähää vaille seitsemän ja käveltiin sitten Kampista Glorialle vesisateessa. Kahden tunnin meikkaus ja hiustenlaitto osoittautui turhaksi. Päivä lähti hyvin käyntiin.

Kun sitten vihdoin päästiin Glorialle alkoi sitä vettä tulemaan ihan kunnolla, joten me mentiin istumaan Glorian vastapäisen Syöpäjärjestön portaille katokseen istumaan ja odottamaan, koska olimme n. 10 minuuttia etuajassa. Kellon lähentyessä seitsemää alkoi vastapäiselle kadulle kertyä vähän enemmän porukkaa ja päätettiin sitten yhdessä pitää ryntäys kunnes kello tulisi seitsemän.
Vähän jälkeen seitsemän sitten rynnättiin ja onnistuin pääsemään jonossa viidenneksi! I waz reaallyy happy.

Juup. Parin tunnin sateessa istumisen jälkeen en ollut enää ihan niin happy. Satoi jatkuvasti, kaikki mun vaatteet tavarat oli ihan litimärkiä ja oli ihan sairaan kylmä. Onnistuin jopa rikkomaan mun sateenvarjon. En oo koskaan tuntenu itteeni niin spurguks, ko siellä jonossa. Tein jätesäkistä hienon sadetakin, istuin jäsesäkin päällä ja väsäsin vielä yhdestä jätesäkistä peiton.

Siinä sitten istuttiin ja käytiin välillä mäkissä kuivattelemassa, kunnes kello tuli n. kolme, jolloin sain kuulla ilouutisen: "KAIKKI JOTKA ON TULLUT SAMALLE TIELLE ENNEN SEITSEMÄÄ JOUTUVAT JONON PERÄLLE". Kysyttiin sitten syytä, mutta ystävämme j-rocksuomesta eivät suostuneet kertomaan syytä. Olimme kuulemma rikkoneet jonotussääntöjä ja tulleen jonottamaan ennen seitsemää, joten jouduimme jonon perälle. Kun yritettiin selittää miten asia oikeasti oli, meitä ei kuunneltu, vaan uhattiin, että emme pääsisi keikalle ollenkaan, jos väittäisimme vastaan. Eli olin istunut vesisateessa kylmissäni ja litimärkänä 8 tuntia aivan turhaan. Voin sanoa, että fiilis ei ollut loistavin siinä vaiheessa. Uusi paikka = 124. <3

Päästiin sitten kuudelta vihdoin nimmaritilaisuuteen. Ostin kaksi julistetta, mutta en saanut niitä mitenkään rullalle, koska mun kädet tärisi ihan tajuttomasti. Onneks joku random jrocksuomelainen auttoi mua ja rullasi ne, thanxie to her.
En muista siitä nimmaritilaisuudesta oikeen mitään. Se meni niin nopeasti. Muistan vain että jäädyin ja hoin jokaiselle "arigatoooo, arigatooo" ja lagasin ja sitten se olikin ohi.

Nimmaritilaisuudesta jouduttiin taas pihalle ja odoteltiin jonossa vielä tunti ennen kuin päästiin sisälle odottamaan keikkaa. Pääsin ruhtinaallisesti seitsemänteen riviin, mutta sehän ei minulle käynyt. Olin sentää jonottanut sen 13 tuntia D8!
Hivuttauduin (yhyy en tunkenu, oon nii kiva) tokaan riviin ennen kuin keikka edes ehti alkaa ja pysyin siinä sitten koko keikan~.
Kun herrat sitten saapuivat lavalle, mun ilme muuttui silleen -______-'' ----> <3______<3!!~~~
Eka biisi oli muistaakseni Carry Dawn ja sitten en muista yhtään missä järjestyksessä soitettiin mitäkin, mutta ainakin GOD forsaken ja Lord's Prayer soitettiin.

Ensin olin Mikarun ja Kein välissä, mutta paineen takia ajauduin Kein eteen, mikä ei toki haitannut, koska Kei on rakkaus *---*! <3 Kun kolmen ensimmäisen biisin jälkeen "aita" (eli joku ihme köysi) yleisön ja lavan välistä poistettiin, koko yleisö yritti ilmeisesti päästä eturiviin, niin painekin oli sen mukainen. Eli ihan hirveä. Itse kyllä siedän painetta niin hyvin että en jaksanut ruveta mitään showta vetämään siinä, mutta osa eturiviläisistä alko ITKEÄ? ja valittaa että on painetta ja sattuu. Mutta oon kyllä itse sitä mieltä, että pitäisi varautua siihen paineeseen jos on menossa sinne eturiviin. Ja ystävämme eturivistä sitten jatkoivat valittamista siihen pisteeseen, että keikka meinattiin keskeyttää. Meinas taas kiehuu yli siinä vaiheessa. Olin sillon Kein edessä, niin se vaa katto niit eturiviläisii silleen "lol, get a life bitches". Se ilme oli niin kyllästynyt, et tunsin iha hirveetä myötähäpeetä. Ää.
Mutta joo siinä oli ihan tarpeeks huonoista puolista. Mennään siis hyviin ---> eli ihkutukseen.

Ihan ekoissa välispiikeissä Mikaru sanoi jotain tällaista "girls are my princess ja boys are my princes and I'M THE KING!" Niin sitten jotain heiluin siin sen naaman edessä, niin Mikaru osoitti mua sormella ja sanoi siihen mikkiin "yes.. there is one". Ja sitten ko kuolin siihen eturiviin, niin se vain nauroi. AA *QQQQQ* <3
Muutkin Mikarun välispiikit oli niin aaah. Esim. "Who want's to kiss me? Want to have sex?" :D YES.
Ja jotain se selitti perunoista ja kalasta ja että Suomessa on hyvää ruokaa.

Varmaan tapoin mun edessä olevat, koska en päässyt taaksepäin, vaan liiskaannuin niihin kii ja enkä saanut mun käsiä alas.

Encore alkoi Denkan rumpusoololla, joka oli cooool *----* olin vaa sillee *wwwwwww*!! koko sen ajan.
Sillon sai vähän enemmän tilaa niin yritin olla liiskaamatta eturiviläisii muuten paitsi sitten lopussa ja pääsin eturivii. Encoreen Mikaru tuliki sitte ilman paitaa. eheh.

Soli nii kiva ko herrat innostuivat hyppimään yleisöön :D
Erina hyppäs mun päälle kerran ja Mikaru ja Kei montamontamonta kertaa. Eka Erina meinas kaataa koko yleisön, minut mukaan lukien, mutta sitten mut työnnettii takaisin ylös. Sitte Kei hyppäs meidän päälle sillee että liiskaannuin ja kun se hyppäs toisen kerran nii mun pää oli sen haarois ehehhe. Ja Kun Mikaru hyppäs mun päälle nii sen vatsa oli mun naamassa kiinni omnomnom. Ja sittenn kun Mikaru hyppäs toisen kerran, niin sen pää oli mun kaulas kii ja yritin pussaa sitä poskelle, mut se meni ohi nii pussasin sen korvaa 8((( FAIL.

Ja jossain välissä Mikaru tuli ihan mun eteen ja kun vähä hiplailin sen massua, niin se otti mun käsivarrest sillee tosi tiukasti kiinni ja olin sillee "ää apua mitää oon tehny" mut Mikaru pitiki vaan kiinni ja sit mäki otin kiinni sen käsivarrest ja sit me oltii sillee tosi kauann ja sit vähän ajan pääst se rupes liu'uttaa sen kättä silleen, että se laitto sen sormet mun sormien lomaan ja piti kiinni ja sit kuolin ;--------;

Sit Kei melki potkas mua naamaan ku se tunki sen jalkansa yleisöö, nii jouduin vaa työntää sen kauemmas sillee ää vaik en olis halunnu ja se vaa herutteli sen reisii mun naaman edes koko ajan ja sit se tuli siihen yleisöön sillee et silitin sen poskii ja sen iho oli iha sika silee ja sen hiuksetki, ihanku niis ei olis ollu mitää lakkaaa vaa ne oli sellaset... sileet *------* Ja ko silitin sen poskia niin sen ilme oli niiin sellanen "olen hottismies kaikki haluavat minua olen maailman valtias" :'DD

Sain melkein Kein juomapullon mut joku pikkuernu repi sen multa, mutta vähän myöhemmin mun kohalle heitettiin Denkan pyyhe ja nappasin sen ilmasta ja menin makaa sen päälle ja siin roikku jotain 4 tyyppii mun lisäks ja sit revin ne irti (paitsi yhen) ja laitoin sen mun paidan alle ja sitten kun se yks tyyppi ei päästäny irti nii lupasin jakaa sen puoliks ja sitte sain kuitenki isomman puolen *www*
Ja kaikki muut jotka siin oli roikkunu nii skitsos mulle, mut kaikkee ei voi aina saada, phihi.

Ja sit lopuks mun naamalle kaadettii energiajuomaa ja mun hiukset meni ihan siihen ja sit mulle tuli kauhee himo ostaa energiajuomaa, mut en ostanu.

Keikka loppui joskus siinä yhentoista aikaan ja pääsin himaa joskus puol yhden maissa~

Keikan jälkeen mun reidessä oli melkei nyrkin kokonen mustelma, ku se joku tolppa tai joku osu siihen ja mun lantios oli kaks isoo mustelmaa ja niska oli kipee ja mun yks hiuspidennys revittii irti ja se on nyt ... jossain :'D

Katoin himas mun vaatteit nii ku mulla oli ollu valkoset säärystimet nii ne oli värjäytyny siel keikal iha kirkkaan vaaleensinisiks? whut?

Joo sorry jos tää oli vähän sekava mut kirjotin tän hetin sen keikan jälkeen, niin teksti ei ollu hirveen järkevää (muokkasin äsken kyl!) ehehe.
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa