Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Live DVD Virgin Snow Color Tour

4 posters

Siirry alas

Live DVD Virgin Snow Color Tour Empty Live DVD Virgin Snow Color Tour

Viesti  Mayachi Ma Elo 04, 2008 3:58 pm

Aawh,sain sen tänään. (Okei,ostin) Kun Sintti sen ystävällisesti oli käynyt Anttilasta ostamassa,niin maksoin ja sain tänään sen. Voi-luoja-kuolin. Ihana. Käytän liikaa sanaa "ihana" muttakun ei keksi muuta sanaa tätä liveä kuvaamaan...

Puvut. Yumen hiukset. (leijona). Täydellistä. Ja eihän sitä voi olla sekoamatta ihastuksesta kun "Brownien" aikana Intetsu ja Yumehito keinuu silleen hauskasti. Rakastuin tässä muuten ihan totaallisesti Takehitoon. Kun se on koko ajan niin ihanan vakava, se todella soittaa kitaraansa. (En tiedä miten ihmiset ymmärtää mua.) Mustat hiukset roikkuu verhona kasvojen edessä, välillä Take heittää pän taakse... -Ja vaihtaa sähkökitaran akustiseen niin nätisti ettei sitä edes huomaa. (Paitsi jos katsoo.)._____.
Intetsulla jälleen sama ihastuttava lallatilaa-meininki..love.

Ainoa mikä tässä häiritsee on ne japanilaiset fanit, jotka vaan istuu ja tekee fureja nätisti. Ja hiljaa. Outoja ne on kun ei tajua seota kunnolla... Yumehito hymyilee niille ja ne vaan istuu-anteeks,-seisoo. Aoi meni siihen eturivin viereen ja ne sai koskea sen selkää. Epistä.

Lempikappaleitani on samat vanhat suosikit: Hinata, Brownie, 0010, Shine, Aikagi, jne. Livenäkin ne kuulostaa aivan ihanilta, paitsi joissain kohdissa kun Aoi tarjoaa mikkiä niille faneille, joiden huuto ei kuulu,eikä laula itse sillä aikaa. (No, ei valittamista.)

Ja lopuksi, antakaa anteeksi, oon taas tulhannut aikaanne kun joudutte mun itsestäänselviä havaintoja, kuten että Kenzon rumpusoolo oli jotain niin ihanaa kuultavaa... Kun itsekkin tajuatte, te jotka sen olette katsoneet, että siihen rakastuu. Anteeksi olemassaoloni. Mutta jos haluatte, voin käydä (melkeen) jokaisen kappaleen ihanat ominaisuudet läpi...
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Live DVD Virgin Snow Color Tour Empty Vs: Live DVD Virgin Snow Color Tour

Viesti  Sintti Ma Elo 04, 2008 7:51 pm

Pohdin tässä että laitetaanko tähän samaan myös muut DVD't----
Joo- ihana keikka todellakin. Poikien hymyt saavat sydämen sulamaan. Aoin tansseja on kiva heilua TV'n edessä.
Yumen hiukset on yli ihanat. Ja Intetsu on... Jotenkin niin- elegantti ?
Ei tule nyt järkevää tekstiä joten olen hiljaa.
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Live DVD Virgin Snow Color Tour Empty Vs: Live DVD Virgin Snow Color Tour

Viesti  Lilie Ma Elo 04, 2008 9:09 pm

Käy vaan kaikki yksitellen kaikki kappaleet läpi. Mua ainakin kiinnostaa. Very Happy
En oo itte tota dvd:tä nähnyt kun vaan jotain vähän kattonut youtubesta, mutta oon kaikessa samaa mieltä sun kanssa. <3
Yume on kyllä vaan niin rakkaus kun se hymyilee <3
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Live DVD Virgin Snow Color Tour Empty Vs: Live DVD Virgin Snow Color Tour

Viesti  Juunigatsu Ti Elo 05, 2008 6:53 pm

Sintti: ehdottaisin, että laitettaisiin samaan topiciin kaikki live-DVD:t 8DD Silloin ei tosin tule niin yhteen tiettyyn dvd:hen suunnattua tekstiä, elleivät ihmiset jaksa kirjoitella romaaneja. Mutta päätä sinä kun sä täällä eka olit XD

Ja sitten, rakas ystäväni Virgin Snow Color. Katoin sen siskoni kanssa tässä pari päivää sitten ja olin taas jossain nostalgiahuuruissa ja ihan vuoden 07 keikalla. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Virgin Snow Color on Ayabien livejen parhaimmistoa ja visuaalisesti se on erittäin esteettinen ja silmää miellyttävä. Efektejä, kuten tekolunta käytetään taktikoidusti ja niinpä saadaan aikaan hieno paketti. Poikien asut ovat hienot ja ne ovat mukavan yhtenäiset, kun kaikilla jokin kimaltaa. Siinäpä oli visuaalinen puoli, vaan mennään itse sisältöön.

Keikka muodostui lempikappaleistani, sillä oikeastaan kaikki Virgin Snow Colorin biisit ovat erittäin korkealla Ayabien top-listoissani, lähinnä niiden tunnearvon takia. Aoin kauniin sisääntulon jälkeen keikka alkaa pirteällä ja reippaalla Shinellä, jonka fureja rakastan. Parin rokkaavamman biisin aikana Intetsun pää on varmasti vaarassa lähteä irti miehen moshauksen takia, mutta pian koko tunnelma rauhoittuu koskettavaksi ja unenomaiseksi. Rakastan VSC:n slovariputkea ja Aoin tapaa elää kappaleita. Mies ikään kuin unohtaa yleisön ja menee jonnekin itsensä sisään pystyäkseen eläytymään niin upeasti. Slovariputkesta lempparini on kiistatta ancient-tree, sillä se on eräs Ayabien suosikeistani ja se pistää aina miettimään vähän kaikkea. Jaettu kitarasoolo sekä sitä seuraava hiljainen kohta ovat ihania. Jossain vaiheessa, kun Intetsua kuvataan, voin vain ihmetellä, kuinka kaunis hän on. Mutta lempikohtani ancient-treestä on se, kun lunta alkaa sataa lavalla. Siinä meinaa jotenkin sydän pakahtua, kuinka kaikki onkaan niin kaunista.

Kenzon rumpusoolo on karkkia sekä silmille että korville. Rumpalin perimmäinen missio on ilmeisesti fanityttöjen tappaminen kohtauksiin, ainakin siihen malliin Kenzo vilauttelee upeaa kaulaansa. <3 "Wau" on tyhjentävä kommentti kertomaan soolosta. Kenzo on erittäin lahjakas rumpali ja se käy hänen soolostaan hyvin ilmi.

Loppu sujuu nätisti, B.L.C:ssä Aoin englannista ei saa niin mitään selvää, mutta Yumehito on erittäin suloinen kun Aoi yrittää saada hänet karjumaan mikkiin. Haha, eipä onnistunut. XD Ensimmäinen encore-biisi Meefisshu no uta, koi gara no suihou on mielettömän ihana riisutussa kokonaisuudessaan ja vaikka Aoin ääni menee välillä vähän falsettiin, ei voi kuin vain pällistellä televisioruutua monttu auki. Muistan kyllä harrastaneeni sitäkin, että juuri Meefisshun kuuntelen silmät kiinni enkä kertaakaan katso, mitä lavalla tapahtuu. Meefisshua seuraava Garasu saiku ohanashi on myös erittäin kaunis, ehkä taas juuri sen takia, että Ayabie ei tarvitse mitään muuta kuin läsnäolonsa luodakseen liveistään jotain niin koskettavaa ja ikimuistoista. Intetsulla on käsittääkseni sello (eikös se ole liian pieni kontrabassoksi?) ja Takehitolla ja Yumehitolla molemmilla akustiset kitarat, joilla he säestävät Aoin laulua. Vaikka en ymmärrä sanoista hölkäsen pöläystäkään, yhden lauseen vain, tuntuu välillä siltä, että ei tämä voi oikeasti olla näin kaunis, silloinhan sitä ei olisi olemassakaan.

Ja sitten, rakas ystäväni ja pahin hajoittajani Kimi no Koe to Yakusoku. Kun alkusoitto alkaa ja Aoi kehottaa porukoita nostamaan kädet ilmaan, minä kiemurtelen sohvalla, kun tuntuu siltä, että rakastan kyseistä biisiä ihan liikaa. Kimi no Koe to Yakusokussa on ihanat valot, kirkkaat ja värikkäät, kuten Ayabien musiikkikin on. Kyseinen kappale on suosikkini VSC:ltä, muilta live-dvd:iltä, Ayabieltä yleensäkin sekä koko maailmasta. Biisi toimii hyvin myös lopussa hitaana ending-versiona. <33 On se vaan niin ihana.

Ja lopun kiitokset ovat jokaiselle niin ominaisia. Takehito ei puhua pukahda lähes ollenkaan, mutta kiittäessään yleisöään voivat kaikki olla varmoja, että hänkään ei teeskentele. Ja Intetsu, voi Intetsu, miksi oletkaan niin ihana. Herran ääni ja olemus nostavat hymyn kasvoille.

Aaahhh~~ Nyt minulla on ollut tuo DVD noin vuoden ja johan sitä onkin katsottu ahkerasti. Siitä tulee erittäin lämmin ja nostalginen olo.
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Live DVD Virgin Snow Color Tour Empty Vs. Live DVD Virgin Snow Color Tour

Viesti  Mayachi Pe Syys 05, 2008 6:43 pm

Nyyh. Juunigatsu vie aina sanat mun suusta ja muuntaa ne hienoiksi ja helposti ymmärrettäviksi.

Tässä yksi päivä kirjoitin mooonta senttiä pitkän selostuksen tuosta livestä, ja kun sitten reilun puolen tunnin aherruksen jälkeen painoin onnellisena "lähetä"-näppäintä,satuin katsomaan siihen pieneen tietokoneenkuvaan tuolla oikeassa alakulmassa. Rasti. Kone oli taas huonolla päällä ja se päätti juuri silloin katkaista yhteyden ja pyyhkäistä kaiken tekstini olemattomiin. Kyynel.
Nyt en sitten jaksa kaivella pääkoppaani tai kirjoittaa koko selostusta,joten antakaa anteeksi,kyllä se joskus tänne ilmaantuu. (pienissä osissa.) Anteeksi.
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Live DVD Virgin Snow Color Tour Empty Vs: Live DVD Virgin Snow Color Tour

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa