Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Chimin töitä.(uusia 9.8.)

+4
Reina-chan
Mayachi
Juunigatsu
Chim
8 posters

Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Chimin töitä.(uusia 9.8.)

Viesti  Chim Ti Heinä 08, 2008 1:07 am

Ajattelin ihan tässä yömerkeissä tylsyyttäni oman suttutopikkini tännekin perustaa, kun näitä piirrustuksiakin on alkanut jo kertyä huima määrä vuosien varrella joka huoneen nurkkaan erilaisille mytyille. Katselu on vapaata, ja kommenttia otan mielelläni vastaan, kaikissa merkeissä, hyvällä tai pahalla. Lisään piirroksiin aina myös niiden tekopäivämäärät selvittäen hiukan koska olen piirrellyt 8D

---
8.7. Ajattelin piirtää Yumehiton eräästä blogikuvastaan, mutta nyt herra saakin sitten näyttää 10 vuotta nuoremmalta kuin pitäisi. Piirsin tämän tuossa puolessa tunnissa puolen yön jälkeen, joten laatu on sitten sitä yöluokkaa. (ignooratkaa suu ja paita. :::_:::.)
YUMEHITO JR.

---
9.8.
Löysin koneelta näitä ikuisuuden siellä kansioiden perällä lojuneita töitä muista yhtyeistä, joten pistän nekin nyt tähän hieman topikin täytteeki. Pahoittelen, olen huono piirtämään koneella, mutta tällaista se on =/
LM.C
Reita(the GazettE)
Ryouhei(Megamasso) - Kisaki


Viimeinen muokkaaja, Chim pvm La Elo 09, 2008 2:18 pm, muokattu 1 kertaa
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Vs: Chimin töitä.(uusia 9.8.)

Viesti  Juunigatsu Ti Heinä 08, 2008 1:27 pm

Awwwwwww. ^^

Tuohan oli oikein suloinen ja kyllä sen Yumeksi tunnistaa. Örh, mitähän minä nyt rakentavaa keksisin........... En nyt oikein mitään. XD Ei tuossa suussa nyt niin kauheasti ongelmia ollut ja minä kyllä tiedän, kuinka tuskallista on piirtää huulet ihmisille ilman että näyttää siltä kuin ne olisivat rajattu kynällä tai pumpattu täyteen botoxia.

Kiva oli tuo 8DD Hieno.
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Yumehiton hieno muotokuva

Viesti  Mayachi Ma Heinä 14, 2008 6:24 pm

Hienohan tuo oikeesti oli. Eikä se haittaa jos Yume näyttikin vähän nuoremmalta,söpö se oli silti! Cute... En mäkään oikeen mitään kunnon kommenttia keksi... Silmät on söpöt ja ilme just semmonen minkä voi Yumen kasvoilta nähdä. Enkä mäkään suussa mitään onkelmia huomannu...
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Vs: Chimin töitä.(uusia 9.8.)

Viesti  Reina-chan Ti Heinä 15, 2008 4:18 am

Näköjään tältä foorumilta löytyy enemmänkin näitä taiteilijoita!
En nyt kyllä keksi mitään kritiikkiä tms. Eikä suussa ole valittamista :]
Piirtämis-onnea d-(^-^)-b
Reina-chan
Reina-chan
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 22.04.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Taken luona

http://www.freewebs.com/aitakatta

Takaisin alkuun Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Vs: Chimin töitä.(uusia 9.8.)

Viesti  Chim La Elo 09, 2008 2:19 pm

Kiitos kommenteista, itse en kyllä pidä tuosta piirrustuksesta Smile

// Lisäilin tässä uusia töitä myös esille ensimmäiseen viestiin.
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Vs: Chimin töitä.(uusia 9.8.)

Viesti  Juunigatsu Su Elo 10, 2008 3:39 pm

Aaaaa. Atatatatatata. Ja sä sanoit, että olet huono piirtämään konella...? Etpä oo kuule huonoa nähnytkään!

Toi LM.C oli... kuolattava. Maya oli ihan täysin alkuperäisen näköinen. WAAAUUU. Oikeasti, se oli tosi hieno. Megamassokin oli ihan söpö, vaikka mulle tuli siitä punasesta Phantasmagoria mieleen... en tiedä miksi. Reitakin oli upea.

Waaaaaaauuuuuu.

//No kappas vaan, Kisakihan se siinä XDD Minä kun en näitä Phantasmagorian dudeja osaa nimiltä (mitä nyt Kisakin kun aina kaikki siitä vaahtoaa) ja kasvojen yhdistäminen nimeen onkin sitten mission impossible, ihan pärstäkertoimella arvataan XDD Joten ehkä ihan hyvä vaan, että siitä tuli Phantasmagoria mieleen. Minä jo ajattelin, että se on joku Megamasson tyyppi (koska osaan nekin nimet yhtä hyvin :'''''D).


Viimeinen muokkaaja, Juunigatsu pvm Ti Elo 19, 2008 7:30 pm, muokattu 1 kertaa
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Vs: Chimin töitä.(uusia 9.8.)

Viesti  Lilie Su Elo 10, 2008 9:25 pm

Siis noi koneella piirretyt on ihan sairaan hienoja!
Ihan aidon näkösiä.
Osaisinpa määkin tehä tollasia.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Vs: Chimin töitä.(uusia 9.8.)

Viesti  Sintti Ma Elo 11, 2008 4:39 pm

Rakastuin tuohon Reitaan <3___<3 Upea- itse on osaa värittää koneella enkä käsin... Pitäisi varmaan alkaa treenaamaan sitäkin :']
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Vs: Chimin töitä.(uusia 9.8.)

Viesti  Chim La Elo 16, 2008 4:24 pm

Juunigatsu kirjoitti:
Toi LM.C oli... kuolattava. Maya oli ihan täysin alkuperäisen näköinen. WAAAUUU. Oikeasti, se oli tosi hieno. Megamassokin oli ihan söpö, vaikka mulle tuli siitä punasesta Phantasmagoria mieleen... en tiedä miksi. Reitakin oli upea.
köhköh, punapää on Phantasmagorian Kisaki, joten kyllä siitä pitäisikin Phantasmagoria tulla mieleen..luulisin :'D

Kiitos kommenteista, pitkään on ollut suunnitelmissa koneella piirrelty Kenzo mutta saa nähdä onko se vaan haave tällä aikataululla ._.
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Vs: Chimin töitä.(uusia 9.8.)

Viesti  Dew Pe Elo 29, 2008 10:28 pm

Ooh... Tuo Yumehito on varsin nätti, mutta nuo konesutut vasta ovatkin kadehdittavan upeita o.o En vain tajua miten olet saanut noista noin realistisen näköisiä. Varsinkin Maya on kuin suoraan jostain valokuvasta. Väritys ja varjostukset ovat ihanan pehmeitä, tekisi mieli syödä nuo värit :3 Hiuksetkin näyttävät kivoilta tuolla tavalla pehmennettyinä (anteeksienosaakommentoida^^')
Dew
Dew
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 25.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Naah

Viesti  Mayachi Pe Syys 05, 2008 5:54 pm

Dew kirjoitti:Ooh... Tuo Yumehito on varsin nätti, mutta nuo konesutut vasta ovatkin kadehdittavan upeita o.o En vain tajua miten olet saanut noista noin realistisen näköisiä. Varsinkin Maya on kuin suoraan jostain valokuvasta. Väritys ja varjostukset ovat ihanan pehmeitä, tekisi mieli syödä nuo värit :3 Hiuksetkin näyttävät kivoilta tuolla tavalla pehmennettyinä (anteeksienosaakommentoida^^')

Ee... Miksi kaikki ihmiset täällä vie sanat mun suusta... Juu-u,parempi kysymys taitaakin olla, että miksi kaikki muut osaa piirtää...Nuo oli tajuttoman upeita! Ja vielä koneella! Maya näytti AIVAN valokuvasta otetulta,samoin Reita ja kumppanit. Niin luonnollisen näköisiä... *kateellinen*
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Vs: Chimin töitä.(uusia 9.8.)

Viesti  saphire Ke Tammi 21, 2009 10:07 pm

Tykkäilen noista koneella piirretyistä kuvista :)! Erityisesti tosta Ryohei/Kisaki kuvasta. Tuli heti mieleen tämä kuva :)! Mutta hienoja on~

Ja tosta Reitasta tykkäilen kanssa. Ihanan pehmeetä jälkeä oot saanut aikaan : ) ite en oikee koneella piirtämistä harrasta, kosk en omista piirtopöytää tai mitää, mutta olis kiva kyllä kokeilla~.

Lisäile toki joskus näitä :)!
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97
Join date : 18.01.2009
Paikkakunta : chun chun

Takaisin alkuun Siirry alas

Chimin töitä.(uusia 9.8.) Empty Vs: Chimin töitä.(uusia 9.8.)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa