Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Juunigatsun piirrustuksia

+4
Sintti
Mayachi
Chim
Juunigatsu
8 posters

Siirry alas

Juunigatsun piirrustuksia Empty Juunigatsun piirrustuksia

Viesti  Juunigatsu Ma Kesä 30, 2008 9:38 pm

Täällä ei ole vielä yhtään töpöä niin pistänpä tänne nyt pari piirrustustani. 8D

Intetsu
Takehito

Olen molemmat piirtänyt kumia ja erilaisia lyijykyniä hyväksikäyttäen. Mitäs vielä. No Inte on piirretty 10.11.2007 ja Taksu... joskus. XD No vissiin toukokuussa 2008. Kuvat otettu kamerakännykällä, joten laatu ei ole paras mahdollinen. Mutta en omista skanneria joten saatte tyytyä tähän. XDD

Kommenttia saa antaa, risuja ja ruusuja. ^^
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Juunigatsun piirrustuksia Empty Vs: Juunigatsun piirrustuksia

Viesti  Chim Ma Kesä 30, 2008 9:44 pm

Oi, suloisia töitä!

Varsinkin tuo Intetsu, ilme on mitä mahtavin herralla. Kummatkin työt on nätisti piirrettyjä ja tykkään siitä, että molemmista löytyy vaaleita ja tummia kontrasteja(kuviskoulu ja termit, niistä ei tarvitse aina tajuta :3) ja sävyeroja. Ilmeet on saatu ikuistettua hyvin, ja mielestäni kädet ovat mahtavat kummassakin työssä. Tästä varmaan mainitsen siksi erikseen, että itse en ikinä osaa piirtää käsistä kunnollisia, vain makaroonisormia ja erilaisia lihapulla mötiköitä :3

Hienoa muutenkin, pidin näistä. Ja kiva kun tähänkin kategoriaan on saatu nyt ensimmäinen viesti 8) Ehkä tulevaisuudessa muutkin sitten rohkenevat näyttämään tekeleitään :)
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Juunigatsun piirrustuksia Empty mäkin piirtelen...

Viesti  Mayachi Pe Heinä 04, 2008 8:08 pm

...Mutta en kyllä noin hyvin. Juuh,niitä "makaroonisormia" ne tuppaa mullakin aina olemaan. En vaan osaa piirtää käsiä... Yleensä piirrän kaiken maailman enkeleitä,enkä edes yritä saada niitä näyttämään oikeilta ihmisiltä. Ne on niitä mitä jotkut sanois kai mangatyyliks? Äh,kysykää Sintiltä,se on niitä nähny. Joo,kyllähän mä laittaisin niistä kuvia tänne,mutta kun en osaa... ^ ^" Ja sit piirrän kans kuvia mm. An Cafen ihanuuksista...mut ne on sitte ihan vaan tämmösiä chibi-ihmisiä. Juup. ^ ^
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Juunigatsun piirrustuksia Empty Vs: Juunigatsun piirrustuksia

Viesti  Sintti Su Heinä 06, 2008 10:53 pm

Elavat ilmeet olet osannut herroille piirta/ jotenkin niin... Aidot ja heille sopivat :3 Kunpa itsekin osaisi pirtaa niin hyvin etta kehtaisi niitta nakyville laittaa . . .
Pippuri muuten voisi laittaa tanne toitaan/ turhaan vahattelee omia taitojaan koska on oikeasti jarjettoman hyva piirtaja...
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Juunigatsun piirrustuksia Empty Vs: Juunigatsun piirrustuksia

Viesti  Lilie Ma Heinä 07, 2008 10:22 pm

Vastaan vielä tännekin, niin oon vallottanut koko foorumin. Very Happy
Aika kivoja noi sun piirrustukset. Varsinkin Intetsusta tykkäilen. Jotenkin niissä on jotain herroille ominaista, vaikka ei ihan tarkkoja kopioita ookaan. Olis kivaa nähdä lisää. Vaikka Kenzosta ja Aoista ja Yumesta. Smile
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Juunigatsun piirrustuksia Empty Vs: Juunigatsun piirrustuksia

Viesti  Reina-chan Ti Heinä 15, 2008 3:45 am

Ihania ja niin sulosia *u*
Juuni on oikeen monitoimityttö kun osaa näköjään piirtääkin (^-^)

Lisää kuvia! >v<
Reina-chan
Reina-chan
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Join date : 22.04.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Taken luona

http://www.freewebs.com/aitakatta

Takaisin alkuun Siirry alas

Juunigatsun piirrustuksia Empty Vs: Juunigatsun piirrustuksia

Viesti  Juunigatsu Ti Heinä 15, 2008 3:47 pm

Reina-chan: Mitä sä meinaat että osaan piirtääkin? XDD Mitähän muuta mä sitten osaan... Säheltää :''DD Kiitos kehuista. Uusia kuvia on työn alla mutta änkst ei oikeen nappaa toi piirtäminen just nyt :'''DD Ja sitten kun ei jaksa keskittyä niin tulee huonoja kuvia, joita ei halua tänne laittaa. Muthah kiitos siis.
Lilie: Sä oot __The __Valloittaja 8D Ja niin kiitos vain kommentista (ja kehuista!) 8 )) Voisihan noita muitakin koettaa piirtää. Intetsu ja Takehito nyt sattuvat olemaan suurimman palvontani kohteita, että ne nyt ekaksi piirsin. XD Danke.
Sintti: Noissa ilmeissä olikin työstämistä :''DD jostain syystä taistelen silmien, nenien ja huulien kanssa enemmän kuin laki sallii. Laita ihmeessä omiakin piirustuksiasi, tahtoo nähdä. 8 ))
Pippuri: Makaroonisormia minäkin piirsin laittoman kauan ja vielä nykyäänkin tuppaan piirtää sormia vammaisesti aina silloin tällöin. Jos sinulla on kuvia Antikun ihanuuksista niin laita ihmeessä tänne 8 )) Minä itse rekisteröidyin Photobucketiin ja olen sinne nuo kuvat upannut ja sieltä ne tänne linkittänyt. Että silleen minun kohdallani ainakin homma toimii. =D
Chim: Aahh, kyllä minä nuo termit tajuan :''DD Meidän kuvisope on pitänyt siitä huolen. Ja makaroonilihapullamötiköt jyrää 8DD Kiitos kommentista.
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Juunigatsun piirrustuksia Empty Söpöjä!

Viesti  Arekara To Heinä 31, 2008 10:53 am

Aivan ihania! Varsinki toi Inten ilme... Laita lisää! <333 Pippuri laittaa myös omia töitään! Ne on kaikki aivan ihania! <3
Arekara
Arekara
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 27.07.2008
Paikkakunta : Lahti/Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Juunigatsun piirrustuksia Empty Vs: Juunigatsun piirrustuksia

Viesti  Antikku Ma Tammi 12, 2009 3:04 pm

Ooh~ Rakas serkkuni Juunigatsu, sähän varmaan tiedätkin jo että mä palvon (sua ja) noita piirrustuksia... varsinkin Takehitoa <3 Siis omgaash, mä oon nähny nää kuvat BBT'ssäkin ja ihan kun olin teillä... mut en mä vaan muistanu et nää oli näin hienot.
... Tossa Takessa oli jotenkin vähän enemmän sitä 'eläväisyyttä'. Mmä rrakastann noita piirrustuksia, Inteä ja Takea... ja sua <3
Kato huomaatko, ei tuu mitään järkevää tai rakentavaa kommenttia ! XD Eiku... tässä sulle rakentavat: Tossa Takessa mua jäi häiritsee toi.. onks se hiustupsu joka on sen kaulalla 8DD Mutjoo.

Ai laav juu <3 XD
Antikku
Antikku
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 12.01.2009
Paikkakunta : Loviisa.

Takaisin alkuun Siirry alas

Juunigatsun piirrustuksia Empty Vs: Juunigatsun piirrustuksia

Viesti  Juunigatsu Ma Tammi 12, 2009 6:58 pm

^Yes, it is hiustupsu. 8DD Yritin piirtää sen alkuperäsen näköseks.

Tänne tulis toinenkin Takehito, jota väsäsin noin kahdeksan tuntia kuviksessa, jahka vaan saisin sen sieltä ruokalan seinältä alas. XD Eipö muuta. :'D
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Juunigatsun piirrustuksia Empty Vs: Juunigatsun piirrustuksia

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa