Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Musiikkivideot

+4
Sintti
Juunigatsu
Lilie
Mayachi
8 posters

Siirry alas

Musiikkivideot Empty Musiikkivideot

Viesti  Mayachi Pe Kesä 27, 2008 3:01 pm

//EDIT- Siirsin tämän nyt hiukan sopivampaan paikkaan.
Elikkä, tehdäänpä nin että jatkamme tässä topicissa keskustelua kaikista Ayabien PV'istä, ettei tule jokaiselle omaansa- näin vältytään turhilta aiheilta. (:
-Sintti

KIMINO KOETO YAKUSOKU-Se on jotain niin ihanaa. Katoin sen tossa 3 kertaa läpi...<3 Intetsulla on soittaessa semmonen ihana lallatilaa-meininki,paitsi onhan se useinkin... Juup. Ja Aoi...ei siis sanat riitä kuvaamaan miten ihana,jumalainen ääni sillä on...kirjaimellisesti musiikkia korville. ^ ^
Koko video on siis niin täydellinen,että melkeenpä nousee vedet silmiin... Takehitollakin ihania ns. liikkeitä. En osaa suomea... -.-"
Ja täytyyhän tässä Kenzoakin huomioida,en vaan jaksais toistaa itteäni...-ihana. Ilmeet on tosi sulosia....nam.
Kappale on yksiä mun ehdottomia suosikkeja,ettenkin loppuvaihe..."pianonpimputus".> . < Ei siitä voi olla tykkäämättä. Jopa mun iskä,(joka heilu tossa takana ja vakoili mun tekemisiä koska ikäväkseni olen olohuoneessa...-.-)-niin se sano että "Tämähän on ihan hyvä",mikä on siltä erittäin suuri kehu. Pitää nääs An Cafea "outona japsiplimputuksena",vai mites se nyt oli. No,eipä tässä muuta,taidan kattoa sen vielä neljännenkin kerran...^.^
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Lilie Pe Kesä 27, 2008 10:11 pm

Todellakin oon samaa mieltä. Very Happy
Varsinkin niissä peili kohdissa Intetsu ja Kenzo näyttää jumalilta ja niin muutkin kyllä kans. Smile
Tykkään kans tosta Aoin kampauksesta ja Aoin äänihän on aina sanoinkuvailemattoman upea.
Tää kappale ei oo ihan mun suosikkilistan kärjessä, mutta ihana se silti on ja siis toi video on mahtava.
On vaan hieman hämäävää, että Intetsullakin on mustat hiukset. Noissa peilikohdissa sekotin sen alussa Kenzoon. Smile Intetsulle muuten sopii tosi hyvin mustat hiukset.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Juunigatsu La Kesä 28, 2008 3:22 pm

Naah.

Minä tykkään siitä uudesta versiosta, kun siinä on Yumehitokin messissä. 8D Tykkään herrojen puvuista aivan mielettömästi, ne ovat kaikki niin taidokkaasti tehtyjä ja nättejä. Lisäksi Ayabie + Kimi no Koe to Yakusoku-biisi + höyheniä + kynttilöitä + isoja kankaita + koriste-esineitä = fanitytön sydämen menetys. <33

Koko video on kaunis, varsinkin se hidas kohta, missä näkyy Aoita ja taivas. Mielestäni myös ylhäältä tuleva kuvakulma on hauska ja kekseliäs ja sopii hyvin videoon. Mielestäni Kimi no Koe to Yakusoku on videona ja pelkkänä kappaleenakin erittäin tunnelmallinen je herkkä.

On muuten hauskaa bongailla siitä vanhasta versiosta Yumen käsivartta ja itse kitaristia, se vilahtaa siellä ihan vähän. : ))) Ja Lilie muuten, mun mielestä Intelle sopii blondit hiukset paljon paremmin 8DD Kyllä mä sen sinimustista hiuksista tykkäsin mutten ollenkaan kokomustista. (Vaikka Inte nyt näyttää hyvältä miten vaan. XD)
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Sintti La Kesä 28, 2008 4:18 pm

Todellakin. Se uusi versio on todellakin paljonpaljon parmepi *köhköh* Yume-sedän voisi syödä siinä- se on niin jotenkin... Ihana ?
Höyhenet videossa tuovat aina mieleeni kyyhkysen- jos pitäisi sanoa mikä eläin tämä kappale on niin se olisi sellainen valkoinen kirjekyyhky. Viattoman näköinen... Melodisestihän tämä kappale on mielestäniyksinkertaisesti Ayabien parhaita kappaleita- siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Oma fävöyrit kohtani on ehdottomasti Kenzon peilikurkistus aivan lopussa. Se vain on jotenkin niin pelottavan kaunis- tykkään muutenkin ideasta kuvata heidät peilin kautta- suloista =^____^=
//Ja Intet hiuksista sen verran- Kyllä ne blondit onm huikkasen paremmat- se näyttää kamalan vanhalta niissä sini/mustisas hiuksissa x'D
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Lilie La Kesä 28, 2008 11:47 pm

Oon aina kattonu vaan tota vanhaa versiota ja voivotellut kun Yumee ei oo ollu siinä. Hyvä minä. Very Happy
Yumelle sopii kyllä paaaljon paremmin vaaleet kun mustat hiukset, mutta mun mielestä Intetsulle sopii vieläkin tosi hyvin mustat hiukset ihan oikeesti. Smile Eikä se musta näyttänyt vanhalta. Razz
Yumelle ei jotenkin sovi noi mustat hiukset, kun se on niin söpö ja mustien hiusten kanssa ei sovi olla niin semmonen hassu... kyl te tajuutte...toivottavasti Very Happy
Mut joo ihana video <3
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Sintti Su Kesä 29, 2008 12:44 pm

Mä se olen kyllä aina erimieltä kaikkien kanssa kaikesta- mielestäni Yumelle sopi ne mustat hiukset parmemin kuin blondit x33 Se näyttää niissä mustissa niin salaperäiseltä...
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty hiusvärit^^

Viesti  Mayachi Su Kesä 29, 2008 2:40 pm

Et ole yksin,Sinttiseni! Mun mielestä kans sopii mustat paremmin,se vaan jotenki on niin. Ja Intetsulle vaaleat. ^^
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54
Join date : 27.06.2008
Paikkakunta : Hollola

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Chim Su Kesä 29, 2008 4:52 pm

// aasia kunnossa :)

Kimi no koeto yakusoku on kieltämättä kaunis video. Kaikki siinä on yksityiskohtia myöten jotenkin suunniteltua, ja kaikki toimii myös hyvin ja ovat katsojalle/kuuntelijalle pelkkää nautittavaa katseltavaa. Video luo myös kappleelle nätin teeman. Ei pystyisi edes kuvitella esimerkiksi Shine'a soitettuna Kimi no koeto yakusokun pv'ssä, ei vain pysty :) kappale ja video = perfecto.
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Juunigatsu To Heinä 03, 2008 2:09 pm

Mitäs muista musiikkivideoista? Hmmmm.....

Ensiksi minulle tulee mieleen Sakura mau kisetsu ni ja Cubic [L/R] ock. Cubicussa tykkään Ayabien leikkisämmästä ja lapsekkaammasta puolesta, kaikista "leikkisoittimista" ja Aoin keroro-kigusta. 8DD Siinä on paljon hauskoja tapahtumia (ja mahtavaa fanivideomateriaalia ; D), mutta välillä ärsyttää, kun se on leikattu niin nopeaksi, niin ei voi nauttia kunnolla kaikista "HEY!"-huudoista ja oheistapahtumista taustalla. Intetsu ja Yumehitokin hyppäävät siellä jossain vaiheessa, kun Aoi "soittaa" rumpuja. On myös hauska bongailla jäseniltä vääriä soittimia, Kenzollakin oli jossain vaiheessa muistaakseni Takehiton kitara ja Aoilla puolestaan Yumen skitta. 8DD Ja lisäksi Takehito silmälaseissa = ^^ <3

Sakura mau kisetsu ni on myös kiva video. Siinä pojilla on ne vaatteet, joita kuolaan jatkuvasti ja jotka haluaisin itselleni. 8DD En lähemmin videon miehestä ja naisesta välitä, mutta ne sentään liittyvät ideaan, joten ne kestää. Pidän siitä, kuinka kuva pyörii siinä yhdessä vaiheessa. Video kokonaisuudessaan on nätti.

Yubisakissa pidän videon harmaasävyisyydestä ja siitä pyörivästä kuvasta jälleen kerran. Söpölle kappaleelle söpö video. Hoshigaokasta ensimmäinen reaktioni oli kiljaisu, kun akustista kitaraa soittava Takehito tuli esiin piirroshahmojen keskeltä. 8DD Koko video on erittäin suloinen, mutta minua häiritsee, kun Kenzo ei soita vaan seisoo vaan XDD Ehkä se ajattelee Aoita....... <3 TheMeä ei voi katsoa kuolaamatta. Lempikohtani videossa on toinen kertosäe, sillä Kenzo ja Takehito aiheuttavat aika raskauttavia fanityttökohtauksia.... Ja Aoi on erittäin suloinen eläytyessään biisiin ja heilutellessaan käsiään. Myös Aoi veikeine ilmeineen aiheuttaa kunnon kohtauksia. 8D Ja uusin Mikazuki no Kiseki on myös ihana. En vain tykkää siitä muijasta mutta enigeis, Aoin kuiskauskohta on jotain niin killeriä. Nätti video.

Ryouhein aikaisista videoista lempparini on Japanese Low-res Caramel Town ainakin värimaailmansa ja pukujensa puolesta. Ihme kyllä siinä videossa oleva naikkonen ei saa otsasuontani pullistumaan Mikazuki no Kisekin naisen lailla. Hetkinen, eihän Sakura mau Kisetsu ninkään tyttö ärsytä minua, mutta Kiss me snowin blondi (ja erittäin ruma 8<) likka taas ärsyttää. Eli mitä voimme päätellä tästä... japanilaisnaiset eivät saa sappeani kiehumaan...? XDD Ja takaisin aiheeseen, Caramel Townin lisäksi pidän Kuroi Tsukasa Sagui to Shinegaista, taas kerran asujen lisäksi ja sen hienon kirkon, missä video on kuvattu. Nämä kaksi olivat itse asiassa ensimmäiset biisit ja videot, mitä kuulin/näin Ayabieltä, joten ehkäpä tunnearvokin painaa. Plussaa KTSTS:ssa myös siitä, että Ryouhei on köytetty siihen valtaistuimeen, eikä kukaan rändöm neiti. Take blondina on kyllä jotain aika......... hassua :'D

Ja taas tuli raapustuksesta pitkä kuin nälkävuodesta :'''DD
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Yoosei La Heinä 05, 2008 1:26 pm

Jeps. On se Kimi no Koe to Yakusoku minustakin kaunis video ja tykkään itsekin enemmän siitä versiosta, mihin Yumepi on leikattu mukaan. Höyhensade on kiva ja Intetsun puku on namnam<3

Lempi peeveeni taitaa olla... TheMe tai Cubic'[L/R]ock tai sitten se Kiminokoe. Toisaalta ne kaikki ovat niin kivoja, että on vaikea päättää.

Kubikkurokkussa tykkään Juuniggan tapaan niistä "soittimista" ja Aoin kigurumista. Ne "hei" -kohdat ja toisten instrumenttien soittamiset ovat kans hauskoja. Koko video itsessään on piristävä ja mukavan huoleton. Sekin on hyvä, kun Kenzo, joka ei soita niillä soittimenkorvikkeilla, ottaa lopussa haarukan ja veitsen käteensä 8D TheMessä puolestaan ayabien jätkät aiheuttaa kuolemaa pelkällä olemuksellaan kun sattuvat vain olemaan niin kuolattavia siinä. Vaan eipä se vielä mitään, Kenzo Mikazuki no Kiseki PV:ssä on oikeasti aivan ylihåt!

Tykkään enemmän niistä videoista, missä on enemmän toimintaa eikä vain sitä, että bändiläiset soittaa, mutta valitettavasti ayabieltä löytyy vähän sellaisia videoita. No, kyllähän nuo muutkin kelpaavat, ne antavatkin sitten enemmän silmänruokaa. Aoi on aina niin kamalan suloinen.
Sitten niihin muijiin, jotka videoissa esiintyvät. Minua ne eivät niinkään häiritse. Toisaalta se Kiss me snowin tyttö oli sen verran ruma, että se alkoi jo häiritsemään.
Yoosei
Yoosei
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 02.05.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Loviisa

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Lilie Su Heinä 06, 2008 8:39 pm

Tavallaan oon samaa mieltä siitä Kiss Me Snowin tytöstä, mut se on semmonen pikkutyttö, joten ei sitä saa kiusata. Rolling Eyes
Ja siitä Hoshigaokasta, et musta Kenzo on siinä aivan ihana! Tykkään siitä, et se ei soita rumpuja vaan seisoskelee, kun se on kuitenkin niin monesti siellä rumpujen takana piilossa. Sillä on niiin ihanat hiukset siinä ja näyttää tosi tosi tosi hyvältä muutenkin! Ja ne vaatteet on coolit! Very Happy Kenzo on niin <3
Mut joo, mistä muuten ootte aatellut, et se kappale ja video kertoo?
Mää ekaks tajusin niistä sanoista silleen, et siinä olis lapsi ja sen isä, mut tosta videosta kyllä pitää päätellä jotain muuta. En nyt jaksa hakee käännöstä siitä taas, mut kun oon lukenut sitä niin oon saanut sen käsityksen. En sit tiiä oonko enää sitä mieltä, jos taas lukisin sen, mut... Smile
Ja ne naiset niissä videoissa ei oo mua oikeestaan haitannut ja tykkään et niissä videoissa olis joku tarina, niin kun Hoshigaokassa, Sakura...ssa ja Cubic [L/R]ockissa ja joissain muissakin on tai no oikeestaan, tykkään kyllä kaikesta.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Yoosei Ti Heinä 29, 2008 6:25 pm

Lilie kirjoitti:
Ja siitä Hoshigaokasta, et musta Kenzo on siinä aivan ihana! Tykkään siitä, et se ei soita rumpuja vaan seisoskelee, kun se on kuitenkin niin monesti siellä rumpujen takana piilossa. Sillä on niiin ihanat hiukset siinä ja näyttää tosi tosi tosi hyvältä muutenkin! Ja ne vaatteet on coolit! Very Happy Kenzo on niin <3
Muuten, Hoshi ga okassa Kenzo näyttää jotenkin niin haavailevalta ja... rakastuneeltakin... Mutta se sopii biisin tunnelmaan. Kezolla on muuten aivan ihana tukka siinä! Harmi vaan, että sitä toista puolta ei näy.

Sori tämä turha viesti, mutta oli pakko sanoa tuo.
Yoosei
Yoosei
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 8
Join date : 02.05.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Loviisa

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Dew Pe Elo 29, 2008 10:12 pm

Yksi lempivideoistani on ainakin Japanese Low-Res Carameltown. Rakastan sen kaunista ja hieman unenomaistakin tunnelmaa, ja onhan kyseinen biisikin toplistani kärjessä<3 Kenzo on vaihteeksi hottimus ja Intetsun sinimustat hiukset ovat ihanat~ Poikien nykyinen puvustus on jotenkin niin vaatimatonta kun vertaa tuohonkin PV:seen. Jostain syystä olen mieltynyt viime aikoina myös Daikein PV:seen. Tykkään kovasti videon ja biisin psykosta tunnelmasta. Ne kuvakulmat ja valot, ah. Aoi on kyllä aika pelottavan näköinen :'D Btw, se ruma platinablondi likka, joka näkyy joissain Ayabien vanhemmissa (ainakin Kiss Me Snown ja Shikosahokon) PV:issä ärsyttää minuakin x___x'

TheMen video on mukavan yksinkertainen ja rauhallinen, siinä myös näytetään mukavasta kaikkia jäseniä ^^ Biisin furitkin ovat varsin kivatukset ja Aoi näyttää niin suloiselta tehdessään niitä. Cubic'[L-R]ock ansaitsee myös maininnan, idea on hauska ja Aoin kigurumi on ihana. Eikä sovi unohtaa Kimi no koe to yakusokua<3 Se video on vain yksinkertaisesti aivan ihana. Puvut, tunnelma, höyhenet, itse biisi. Enkä tajua miten ne voi näyttää niin kauniilta. Ja of course Yume-versiona.
Dew
Dew
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 25.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty ihanat lanteet

Viesti  hani Pe Maalis 20, 2009 6:33 pm

kimino koeto yakusoku..liian ihana video.oikeesti. lovetus..sanompa tämän taas et rakastan siin sen lanteiden keinutusta.lurps elephant

hani
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 09.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Lilie Pe Maalis 20, 2009 8:41 pm

Nykyään tykkäilen ihan hirveesti Mikazukino kisekistä!
Se kappale vaan on niin ihana ja tavallaan surullinen ja Aoi on siinä niin <3
Se on niin sulosta kun se hymyile silleen vähän vinosti ja katsoo pois

Oon alkanut myös tykkään Hoshiga okasta ihan hirveesti. Varsinkin siitä kappaleesta ja sanotuksista... niin mut täällä piti puhuu videoista. Very Happy
Mut oon yhä sitä mieltä, et Hoshiga okassa olis lapsi ja sen isä, mutta siinä videossa on tyttö ja poika... Oon ymmärtänyt jotain väärin. Smile
Haluun Aoin pipon!
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Musiikkivideot Empty Vs: Musiikkivideot

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa