Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mikazuki no Kiseki (25.6)

5 posters

Siirry alas

Mikazuki no Kiseki (25.6) Empty Mikazuki no Kiseki (25.6)

Viesti  Juunigatsu Ma Kesä 09, 2008 3:20 pm

Elikkäs, Ayabie julkaisee uuden sinkun "Mikazuki no Kiseki" 25.6. Nimikkokappaleelle on tulossa PV ja sinkusta on saatavilla kolme erilaista painosta. Käsittääkseni tätä pystyy ennakkotilaamaan ainakin CDJapanista.

Mikazuki no Kiseki A-type
Mikazuki no Kiseki (25.6) MikazukiA
tracklist:
1. Mikazuki no Kiseki (Uuden kuun ihme)
2. Digital Neverland
+ Mikazuki no Kiseki PV

Mikazuki no Kiseki B-type
Mikazuki no Kiseki (25.6) MikazukiB
tracklist:
1. Mikazuki no Kiseki
2. Digital Neverland
3. Hare no hi (Aurinkoinen päivä)

Mikazuki no Kiseki C-type
Mikazuki no Kiseki (25.6) MikazukiC
tracklist:
1. Mikazuki no Kiseki
2. Digital Neverland
3. Hinageshi (Punainen unikko)

Toivottavasti en sössinyt käännösten kanssa, käänsin englannista ja itse asiassa urkin lähes kaikki tiedot Batsun samaisesta keskustelualueesta. Käsittääkseni Digital Neverlandia ei tarvitse kääntää? Sitä minäkin. XD Jotain keskustelua, mahdollisesti? ^^

Itse ajattelin tilata kaikki versiot näin ennakkoon, pitäisi vain opetella käyttämään tuota CDJapania. En malta odottaa, milloin Ayabien sivuille tulee kuuntelunäytteitä tai jotain kunnon päivitystä. Minua kiinnostaa kaikista eniten nimien perusteella "Digital Neverland", sillä Cubic' [L/R] ockin lyriikoissahan lauletaan "Digital Neverland" aika alussa. Ja uutta PV:tä odotan myös innolla. Entä te, rakkaat ihmiset? 8D

//Aaaaaa~~~ Ayabien sivut on nyt päivitetty. Siellä pystyy kuuntelemaan niitä uusia biisejä ja uusia kuvia liittyen sinkkuun on myös luvassa 8DD Itse pidin paljon Hare no histä ja Hinageshistä. Digital Neverland jatkoi datisbiisilinjaa, mutta se oli vähän.... rauhallisempi 8DD Ihania, joka tapauksessa!!


Viimeinen muokkaaja, Juunigatsu pvm La Kesä 14, 2008 9:53 pm, muokattu 1 kertaa
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikazuki no Kiseki (25.6) Empty Vs: Mikazuki no Kiseki (25.6)

Viesti  Chim Ma Kesä 09, 2008 7:09 pm

Minua kiinnostaisi etenkin A-type CD kyseisestä sinkusta, mutta harmikseni voin todeta rahavarani olevan melko heikoilla, joten tilaamisen kanssa nyt en oikein tulla juttuun(ajattelin tilata hieman isomman määrän haluamiani levyjä kerralla, ettei sitten tule useita ostosreissuja nettikauppoihin). Mutta ehdottomasti, kun vain koen mahdollisuuden tulleen(enkä tuhlaa rahojani päivää ennen tilaamista johonkin muuhun ._.), tilaan, tietenkin CDJapanilla(mikäli tajusin sen käytön oikein).

Ainakin kappaleiden nimet ovat hyvin kiintoisia, ja jotenkin, sanoisinko 'luonnonläheisiä'? Odottaisin ainakin itse, että itse singlen nimikkokappale saattaisi edustaa jotain pirteää/haikeaa(ja ehkä musiikillisesti rauhallistakin meininkiä?), ja taas Digital Neverland jotain samantyyppistä verraten vaikka juuri tuohon Cubic [L/R]ock'iin. En sitten tiedä, mutta jos nimien perusteella pitäisi miettiä, heittäisin nyt tällaiset vastaukset 8D
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75
Join date : 17.04.2008
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikazuki no Kiseki (25.6) Empty Vs: Mikazuki no Kiseki (25.6)

Viesti  Sintti Ti Kesä 17, 2008 7:22 pm

Chim kirjoitti:Minua kiinnostaisi etenkin A-type CD kyseisestä sinkusta, mutta harmikseni voin todeta rahavarani olevan melko heikoilla, joten tilaamisen kanssa nyt en oikein tulla juttuun(ajattelin tilata hieman isomman määrän haluamiani levyjä kerralla, ettei sitten tule useita ostosreissuja nettikauppoihin).
Samoilla linjoilla ;___; Tekisi todellakin mieli tämäkin tuotos hankkia kokoelmiin, mutta juuri nyt ei oikein näytä lupaavalta, liika keikkoja ollut tälle vuodelle joten ei ole oikein rahaa... Ehkäpä myöhemmin sitten...EN kyllä edes osaa käyttää CDJapania ... Yeah. Pitäisi ehkä sekin opetella. Tai sitten joku muu saa tilata mulle sen... Kattoo nyt jos saan ensin rahaa.

// Uusista kappaleista Hinageshi oli tämän tytön korvaan hauskimman kuuloinen- tykkäsin todella paljon.
Digital Neverland toi nimensä puolesta mieleen Digital Lolitan, yllätys yllätys...
Kappaleiden nimet ovat muuten aika kauniita- luonnollsia, kuten Chim sanoikin jo...
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikazuki no Kiseki (25.6) Empty Vs: Mikazuki no Kiseki (25.6)

Viesti  Lilie Ke Kesä 25, 2008 9:35 pm

Mun suosikkeja noista oli Mikazuki no Kiseki ja myös Hinageshi, mut kivan kuulosia kaikki. Haluuun nähdä sen uuden musiikkivideon.
Voiskohan joku linkata sen tänne, jos löytää netistä?
Niin joo ja piti mainita, että mustakin noi kappaleiden nimet on kauniita, mutta niinhän ne taitaa aina Ayabiella olla. Very Happy Tai ainakin ne, mistä oon nähnyt käännöksen on. Smile
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikazuki no Kiseki (25.6) Empty Vs: Mikazuki no Kiseki (25.6)

Viesti  Juunigatsu To Kesä 26, 2008 11:35 am

Vähänkö ketuttaa kun en voinutkaan tilata sitä ennakkoon. :'< Ja nyt joku on jo Batsussa upannut sinkun biisit ja sen voi ladata sieltä. Täytyy---vastustaaa---kiusausta---! Kunhan Yooseikin nyt saisi rahaa ja minä myös niin voisimme tehdä tilauksen CDJapanista tai YesAsiasta.

Kävin tänään Youtubessa metsästämässä PV:tä. Ei löytynyt. Ehkä parempi niin :'DDD
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikazuki no Kiseki (25.6) Empty Vs: Mikazuki no Kiseki (25.6)

Viesti  Lilie Pe Kesä 27, 2008 11:11 pm

Toi Mikazuki no Kiseki pv on nyt youtubessa, jos joku ei oo sattunut huomaamaan. *link*
Aika ihana video. <3 Aoin nuttura on ylisöpö ja muutenkin Aoi on niin sulonen kun hymyilee silleen pikkusen, niin kun se tekee tossa parissa kohtaa.
Intetsun hiukset on muuten kans hienot.
Kaikki rockas tossa aika kovaa. Very Happy Eikä kukaan muu kun Aoi kattonu kameraan varmaan kertaakaan, mutta ihana video silti.

Sitten hienoiseen offtopicciin:
Onko oikeesti tuolta cdjapanista postimaksu vaan jotain 3€ ja muutenkin hinnat noin halpoja, että cd maksaa alle 20€?
Tuoltahan saa halvemmalla, kun jos ostais suomesta tavallisen suomipop-cd:n suunnilleen.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70
Join date : 25.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikazuki no Kiseki (25.6) Empty Vs: Mikazuki no Kiseki (25.6)

Viesti  Sintti La Kesä 28, 2008 12:32 pm

En jotenkin yhtään odottanut tuollaista videoita tähän kappaleeseen- yllätti positiivisesti kuitenkin. Itse asiassa kyllä koko kappale itsessään jäi erittäin positiivisesti mieleeni- Huomaa että Ayabien pojat ovat ''elämänsä kunnossa''. Nyt seuraavaksi heillä onkin edessä suuri urakka- syyskuuhun asti kestävä kiertue ei ole mikään helppo nakki... Vältämättä siis- mutta niinhän se on että pitää takoa kun rauta on vielä kuumaa-- Kokonaisuudessaan- Olen erittäin vakuuttunut ja ylpeä pojista. Hienoa työtä kerta kaikkiaan-

//Toivottavasti saamme DVD materiaalia tämänkin vuoden kiertueesta (:
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikazuki no Kiseki (25.6) Empty Vs: Mikazuki no Kiseki (25.6)

Viesti  Juunigatsu La Kesä 28, 2008 3:34 pm

Mä olen aika täydellisen rakastunut näihin kaikkiin biiseihin. Kuuntelen nytkin Youtubesta Digital Neverlandia. ^^ Lempparini on varmaan itse Mikazuki no Kiseki, Aoin kuiskauskohta tappaa mut aina aika nätisti <33 En vain tykkää PV:n muijasta ollenkaan, mutta se nyt ei ole uutta. Kenzo on erittäin hot taas pitkästä aikaa ja Intetsulla on hauska paita. 8DD

Mielestäni PV on tosin ehkä __hieman liian Aoikeskeinen. Ei se kyllä kauheasti haittaa, mutta on vähän ikävää, kun Intetsu ja muut aina vaan välillä vilahtavat nopeasti. Tosin uusilla katselukerroilla tuntuu, että ne ovatkin kauemmin esillä XDD Kun ne porukat soittavat yksin, kuva on vähän harmaasävyinen ja porukalla soitattaessa värillinen ihan kunnolla. Se taustan violetti kangas on aika viettelevä :'D

Digital Neverland on mielestäni jotenkin haikea. Odottelin jotain Cubic [L/R] ockin tapaista ja onhan näissä vähän yhtäläisyyksiä - lähinnä kosketinsoittimilla pimputtamisen verran, mutta pidän tästäkin ja on ehkä loppujen lopuksi parempi, ettei Ayabiellä ole Cubiccu-kopiota. ^^ En vain tykkää alun ja lopun omituisista äänistä, mitkä kuulostavat jopa hieman pervoilta. ://D

Hinageshistä tulee hyvälle mielelle ja hymy nousee kasvoille. Tämä oli ensireaktioni biisistä. En tosin tiedä minkään näistä sanoja, eli siksi nämä ovat näin perstuntumalta heitettyjä "arvosteluita".

Hare no hi on mielestäni mukava ja sielläkin on se yksi kohta vissiin tokassa säkeistössä, mikä tappaa mut aika täydellisesti :'DDD Onko tämä nyt Hare no hi vai Haru no hi kun molempia versioita löytyy...? En enää itsekään tiedä :'DD No joka tapauksessa tämä on jotenkin "vanhanaikaisen" oloinen. Sellainen, mitä voisi vetää jossain baarissa tai ravintolassa tai Ruotsinlaivalla. Pidän siitä ^^ Välisoitot ovat kivoja.

Ja Aoin ääni sen kuin paranee hetki hetkeltä! Herra on aivan mahtava. *__* Hienon sinkun ovat taas pojat pyöräyttäneet. Näitä tekee mieli laulaa mukana, että lyriikoita vain metsästämään. ^^
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Join date : 05.05.2008
Ikä : 29
Paikkakunta : Loviisan käpykylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikazuki no Kiseki (25.6) Empty Vs: Mikazuki no Kiseki (25.6)

Viesti  Sintti La Kesä 28, 2008 4:04 pm

Laitanpa tähän nyt siis Ayabien uuden PV'n- Mikazuki no Kiseki




//BTW- Jos joku onnellinen sattuu koneellan pitämään näitä uusia kappaleita, niin saa kyllä ilmoittaa täällä ja lähetellä niitä sitten minulle päin vaikkapa MSN- kautta =^^=
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212
Join date : 13.05.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikazuki no Kiseki (25.6) Empty Vs: Mikazuki no Kiseki (25.6)

Viesti  Mannytsu La Elo 09, 2008 10:34 am

Tämä on kyllä yksi Ayabien parhaista singleistä! Rakastan Mikazuki no kisekiä ja Hare no Hi:tä! Hinageshikin on todella hyvä. Mutta petyin Digital Neverlandiin. Odotin että se olisi enemmänkin jotain Cubicin tapaista... :< Mutta ei se huono ole, ei.

Mikazuki no kiseki PV... no... se ei ole kovin kummoinen. Uudet Ayabien musiikkivideot eivät ole muutkaan kovin ihmeellisiä (poikkeuksena Hoshigaoka joka on todella söötti ja cubic joka on vain paras!). Mutta nauran aina Aoin ihanalle dangolle xD (siis sille nutturalle) aaawwws....

Mutta kuten moni muukin on tokaissut, haluaisin tämän todellakin myös kokoelmaani. Mutta vanhemmat eivät todellakaan suostu tilaanmaan ulkomaisista nettikaupoista. Pitänee yrittää taivutella vielä!
Mannytsu
Mannytsu
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 09.08.2008
Ikä : 32
Paikkakunta : Tampere

Takaisin alkuun Siirry alas

Mikazuki no Kiseki (25.6) Empty Vs: Mikazuki no Kiseki (25.6)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa