NOW PLAYING
+8
Reita-San
Luminora
Juunigatsu
Piksu
Sintti
Chim
Reina-chan
12 posters
Sivu 3 / 3
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: NOW PLAYING
Bonjovi - It's my life (live)
^täällä kuuntelen kaikkea mahdollista, kun nyt tuli tää etee
^täällä kuuntelen kaikkea mahdollista, kun nyt tuli tää etee
Luminora- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 89
Medi@lize - My Hoshi Maid
*3* Tää on niiin söpö että melkein ällöttää .... Tykkään kuitenki jollain häiriintyneellä tavalla ton laulajan äänestä (en niinkään paljon noista naislaulajista) ja nää kitarat on tälläset ''hei lallla kaikki on hyvin soitan kitaraaa lalllaaa'' :--D
(nyt vaihtu..)
Sadie - Crimson Tear
Huikamala kun yht'äkkiä tollasesta söpöstely biisistä vaihtui tälläseen... Ei niin söpöstely biisiin x---D
Mutta oikeesti...Rakastan rumpu komppeja jotka iskee jonnekkin tonne vatsan pohjaan asti, ja noi kitarat jotka kuulostaa niin pelottavilta- basso pauhaa taustalla, ja Maon ääni kuulostaa tosi kauniilta kaiken ton raskaamman mutta silti tosi melodisen sävel kuvion keskellä. Rakastan rakastan ihan hirmuisesti tätäkin bändiä ;^; (yhyy se loppuu... 00:07-- ÄÄÄ SE LOPPU. )
*3* Tää on niiin söpö että melkein ällöttää .... Tykkään kuitenki jollain häiriintyneellä tavalla ton laulajan äänestä (en niinkään paljon noista naislaulajista) ja nää kitarat on tälläset ''hei lallla kaikki on hyvin soitan kitaraaa lalllaaa'' :--D
(nyt vaihtu..)
Sadie - Crimson Tear
Huikamala kun yht'äkkiä tollasesta söpöstely biisistä vaihtui tälläseen... Ei niin söpöstely biisiin x---D
Mutta oikeesti...Rakastan rumpu komppeja jotka iskee jonnekkin tonne vatsan pohjaan asti, ja noi kitarat jotka kuulostaa niin pelottavilta- basso pauhaa taustalla, ja Maon ääni kuulostaa tosi kauniilta kaiken ton raskaamman mutta silti tosi melodisen sävel kuvion keskellä. Rakastan rakastan ihan hirmuisesti tätäkin bändiä ;^; (yhyy se loppuu... 00:07-- ÄÄÄ SE LOPPU. )
Sintti- Moderaattori
- Viestien lukumäärä : 212
Nightwish - Over the hills and far away
Tää on musta huomattavasti parempi veriso, mitä oikea on.
tykkään Tarjan äänestä tässä
Luminora- Pyrkijä
U-Kiss - Talk To Me
DD__: No tässä sitä täydellistä musaa on. (for mun korvat siis) Tykkään sanoista, tai siis niistä mitkä on englanniksi, koska osaan koreaa hyväl tuuril sanan tai pari? Tää on nopee, kaunis, ja tykkään näidenkin jätkien äänistä. ;--; Ja auta armias näitä rumpuja. Ei, ne ei oo voimakkaat tms, mut... Oikeesti kivan kuuloset. Saan tästä kivasti inspiraatiota. :: DD Haluun vaan laulaa mukana~
Baby talk talk talk to me
Let me love love love tonight
Baby talk Let me love
DD__: No tässä sitä täydellistä musaa on. (for mun korvat siis) Tykkään sanoista, tai siis niistä mitkä on englanniksi, koska osaan koreaa hyväl tuuril sanan tai pari? Tää on nopee, kaunis, ja tykkään näidenkin jätkien äänistä. ;--; Ja auta armias näitä rumpuja. Ei, ne ei oo voimakkaat tms, mut... Oikeesti kivan kuuloset. Saan tästä kivasti inspiraatiota. :: DD Haluun vaan laulaa mukana~
Baby talk talk talk to me
Let me love love love tonight
Baby talk Let me love
Mayui- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 78
Nightwish - Over the hills and far away
Luminora- Pyrkijä
Yabu Kouta - Angel come to me
Ehkä kauneinta. ♥ Okei, chibi-Yabun engrish nyt vähän on mitä on, mut... sen ääni tuo tähän tietynlaista mielenkiintoisuutta ja koskettaa mua. Sitä paitsi mun päässä on jo muutaman päivän soinu vaan "heaven sent down an angel to my heart". Nää sanat on nätit ja sillee. Rakastanko edes liian paljon. ♥
Angstittaa'aa. ja sori q tulin taas tänne. .__.
Ehkä kauneinta. ♥ Okei, chibi-Yabun engrish nyt vähän on mitä on, mut... sen ääni tuo tähän tietynlaista mielenkiintoisuutta ja koskettaa mua. Sitä paitsi mun päässä on jo muutaman päivän soinu vaan "heaven sent down an angel to my heart". Nää sanat on nätit ja sillee. Rakastanko edes liian paljon. ♥
Angstittaa'aa. ja sori q tulin taas tänne. .__.
Mayui- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 78
Ah, tein comebackin~
alice nine. - CROSS GAME
En mä osaa sano tästä mitään. Ihana. Ihanaihana. Ihanaihanaihana.
vaihtu...
Ayabie - Kimi no Koe to Yakusoku
xD Mikäs tän osuvampi biisi?
alice nine. - CROSS GAME
En mä osaa sano tästä mitään. Ihana. Ihanaihana. Ihanaihanaihana.
vaihtu...
Ayabie - Kimi no Koe to Yakusoku
xD Mikäs tän osuvampi biisi?
offline- sieni
- Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 32
Sillee ei soi mitää mut pikkusisko kattoo tos vieres antikun Nyappy Go Around The Worldia, nii siinä soi nytte Nyappy in the world 3.
Tää on iha kiva 8) Mun lemppari nyappy in the worldeistä.
Äsken tossa soi se "Antikku Cafe for exercise one two three lalalalai lalalalai lalalalailalalailalalai NYAPPY" XDDD
se on soinu mun päässä koko päivän ja oon vaa hoilannu sitä koulus 24/7.
ja ihanint täs on viel se et en oikee tykkää antikuist XD
Tää on iha kiva 8) Mun lemppari nyappy in the worldeistä.
Äsken tossa soi se "Antikku Cafe for exercise one two three lalalalai lalalalai lalalalailalalailalalai NYAPPY" XDDD
se on soinu mun päässä koko päivän ja oon vaa hoilannu sitä koulus 24/7.
ja ihanint täs on viel se et en oikee tykkää antikuist XD
saphire- Pyrkijä
- Viestien lukumäärä : 97
Limp Bizkit - Behind Blue Eyes
Olen kuullut tän tosi montaa kertaa radiossa ja nyt löysin Youtubesta, ja biisi on ihan kiva mutta en kuuntele mitenkää vakituisesti tätä.
Olen kuullut tän tosi montaa kertaa radiossa ja nyt löysin Youtubesta, ja biisi on ihan kiva mutta en kuuntele mitenkää vakituisesti tätä.
Luminora- Pyrkijä
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 3 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|