Kimino koeto yakusoku
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lempi kappale?

+13
Reita-San
Arekara
Mayachi
Piksu
Lilie
mimiko~
Sintti
Yoosei
Juunigatsu
Chim
Reina-chan
Kimie
17 posters

Siirry alas

Lempi kappale? Empty Lempi kappale?

Viesti  Kimie Ma Huhti 21, 2008 8:08 pm

Mikäs on lempikappale Ayabielta?
Omani ovat Sakura mau Kisetsu ni, Hoshigaoka, Browny, Glitter Torpen ja Kiss me Snow. Kaikki ovat älyttömän hyviä, ja niihin liitty paljon tunne-arvoa. Sakura mau Kisetsu ni oli ensimmäinen kappale jonka kuulin bändiltä, ja on älyttömän ihana. Hoshigaoka taas on ihanan "rauhallinen" ja kaunis, Glitter Torpenissa on mahtavat kitarat ja Aoin ääni *huokaus*... Kiss me Snown alku on ihana kun se rumpu menee sillain oudosti :"D
Muttajoo, estradi on teidän!
Kimie
Kimie
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 27

Takaisin alkuun Siirry alas

Lempi kappale? Empty Vs: Lempi kappale?

Viesti  Reina-chan Ti Huhti 22, 2008 3:43 pm

Lempikappaleeni ovat ehdottomasti Shine ja Hoshihuru Ohanashi. Jälkimmäistä kuuntelen sitä aina, oli sitten angsti kohtaus tai maailman paras päivä. Siinä alkaa aina itkettämään. Laulu soi juuri silloin, kun gerbiilini kuoli, joten ehkä siksi itken sen kuullessani... Shinen furit on yhdet lemppareistani ^^ Myös Cubic [L/R]ock on unelma <345678 Sen alku jotain niin ihanaa! Kappale tuo mieleen The Me:n...
Reina-chan
Reina-chan
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17
Ikä : 31

http://www.freewebs.com/aitakatta

Viesti  Chim Ti Huhti 22, 2008 4:13 pm

Taikanshiki zenya oli ensimmäinen kappale jonka Ayabielta taisin kuulla youtubea selatessa, se siis ehdottomasti yksi suosikeista tälläkin hetkellä^^ Sitten tuolta uusimmalta euroopan julkaisulta ehdottomoa suosikkeja ovat Cubic [L/R]ock ja Last note, ne vaan on... niin ihania.
Chim
Chim
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 75

Viesti  Juunigatsu Ma Toukokuu 05, 2008 5:58 pm

Ömmmm. Tämän mä olen tiennyt jo yli vuoden. Kaikista paras kappale on *tadaa* Kimi no koe to Yakuoku. Se vain on jotain niin rakkautta, sen aikana on itketty monet itkut ja parannettu monet rikkinäiset tai ehjät sydämet. Eli siis tällä piisillä on rutkasti tunnearvoa, sanotaan ihan näin.
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28

Viesti  Yoosei Ti Toukokuu 06, 2008 11:23 am

Minunkin lemppari on Kimi no Koe to Yakusoku, on ollut siitä lähtien, kun sen ekaa kertaa kuulin. Se biisi on vaan rakkautta. Hyvä sävellys, kauniit sanat ja ihana tunnelma.
Tykkään paljon myös Nanairo no sora no octavesta samoista syistä kuin kiminokoessa. Myö Ai no Uta on ihana kiitos sen söpöjen sanojen ja pirteän melodian.
Yoosei
Yoosei
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 8

Viesti  offline La Toukokuu 10, 2008 9:56 am

Parhaat on Digital Lolita, Masquerade ja Cubic [L/R]ock. En osaa sen kummemmin perustella, ne vaan on. Aoin ääni saa mut aina sulamaan...
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 17

Viesti  Sintti Ti Toukokuu 13, 2008 3:53 pm

Vaikea sano joitain yhtä... Mutta tykkäilen todella paljonTaikanshiki Zenyasta, Daikeista sekä Glitter Tropen'ista... Ei ... Ylitse kaikkien on kylläkin yksi... Ehdottomasti... KUROI TSUKASA SAKUI TO SHINEGAI Like a Star @ heaven *^O^*
Sintti
Sintti
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 212

Viesti  mimiko~ Ke Kesä 04, 2008 9:31 pm

Mä tykkäilen kovasti Yubisakista (aah..siinä on ihana musiikkivideo! x3) ..Kimi no koe to yakusoku,last note,glitter tropen, ja Cubic [L/R]ock ovat myös todella ihania..ja no..tietty ne kaikki! Very Happy Cool
mimiko~
mimiko~
sieni
sieni

Viesti  Lilie Ke Kesä 25, 2008 9:14 pm

Mun suosikkeja ovat Sakura Mau Kisetsu Ni, Cubic [L/R]ock ja Shurito Eve, mutta tykkään myös muista kappaleista hirveästi.
En ole luultavasti kyllä kuullut edes kaikkia Ayabien kappaleita, mutta tykkään ehkä uudemmasta tuotannosta hieman enemmän kuin vanhasta.
Toisaalta en just oo kuunnellu vanhaa niin paljon joten...
Oikeastaan nyt kun alan miettiä tätä, niin pitäis alkaa luetteleen muitakin kappaleita, mutta antaa nyt olla. Smile
Lopuks sanon vielä, että Sakura Mau Kisetsu Ni- musavideo on ylisulonen. Saa muutenkin aina kylmätväreet meneen selässä, kun se on niin kaunis.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70

Viesti  Piksu Pe Kesä 27, 2008 1:20 pm

Hmm... Ehkä ekana mieleen tulee kas kummaa Kimi no koe to yakusoku, joka oli myös ensimmäinen biisi jonka Ayabielta kuulin. Hoshigaoka on yksi suosikeistani ja Sakura Mau Kisetsu Ni joka on myös yksi ensimmäisistä biiseistä mitä on tullut kuultua. Kuitenkaan ei ole Ayabien tuotantoa hirveän laajalti tullut kuunneltua, voisi ehkä mennä vähän riehumaan youtubeen.

//Piksu-edit: TheMe on kanssa aika rakkaus ^__^

Viimeinen muokkaaja, Piksu pvm Pe Kesä 27, 2008 2:06 pm, muokattu 1 kertaa
Piksu
Piksu
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 3

Lempi kappale? Empty Lempikappale

Viesti  Mayachi Pe Kesä 27, 2008 2:00 pm

monia...
Kimi no koe to yakusoku...shine...TheMe...ja ancient-tree on aivan todella kaunis ja ihana-turha ees laskee kertoja millon oon alkanu itkee kun kuulen sen...Kyllä,olen herkkis. Paaaaljon on Ayabiella loistavia kappaleita,se vaan on niin.
Mayachi
Mayachi
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 54

Viesti  Yoosei La Kesä 28, 2008 11:47 pm

Yoosein on nyt ihan pakko tulla ilmoittamaan kaksi muutakin aivan ihanaa kappaletta! I'm Vogue ja Mikazuki no kiseki. I'm Voguessa Takepin kitarasoolo on jotain niin ihanaa<3 Ja sanatkin sopivat kappaleen tunnelmaan erinomaisesti (tosin, milloin Ayabiella muka ei sopisi?). Mikazuki no kiseki puolestaan pomppasi suoraan sydämeen heti ensikuulemalta. Tässäkin sävellys on kertakaikkiaan onnistunut ja Aoin kuiskausten ajaksi on pakko pysähtyä ja vain kuunnella. Vaikken sanoja ymmärräkään, kappaleesta välttyvät ne tai ainakin se tunnelma.
Yoosei
Yoosei
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 8

Viesti  Lilie Su Kesä 29, 2008 1:02 pm

Joo määkin oon ihan rakastunut tohon I'm Vogueen. Tykkään Aoin äänestä siinä erityisesti.
Cubic [L/R]ockin musiikki video on muuten musta ehkä paras pv Ayabieltä. Se on niin ilonen ja ihana. Tykkään siitä kun Aoi on hymyilee siinä koko ajan ja Yumehito kanssa hymyilee ja Intetsulla on mustat hiukset <3 ja Kenzolla on kans hieno "kampaus" ja Take on muuten vaan täydellinen. Ja muutenkin ne kaikki on siinä niin energisiä ja ne vaatteet on kaikilla hienot kanssa.
Sekä Cubic [L/R]ock on niin paras kappale.
///Ja nyt kun taas kuuntelin ton Mikazuki no kiseki niin on sekin kyllä hyvä. Aoin ääni vaan on niin ihana, tulee sitä toistettua koko ajan nyt, mut en voi sille mitään.
Lilie
Lilie
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 70

Lempi kappale? Empty Vs. Lempi kappale

Viesti  Arekara Ma Elo 18, 2008 8:09 am

Mun lempikappale on 'shine'. Se vaan on niin ihana ja kaikkee...<33 En pystyis elää ilman sitä. Kuuntelen joka päivä min. 5 kertaa... Pieni riippuvuus. Toinen mun suosikeista on 'hinata'. Sekin on vaan aivan ihana. <333 (Oli siinäkin taa yks turha selitys... -.-'')
Arekara
Arekara
sieni
sieni

Viesti  Reita-San Ti Joulu 16, 2008 5:23 pm

Ehdottomasti... Ööhööömmm.. Se on Browny.. Sitä ei tarvi alkaa selittämää et miks, koska mä vähä luulen et kaikki tietää et miks just se ^^ : D
Reita-San
Reita-San
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 16

Viesti  Mayui Ti Joulu 16, 2008 6:01 pm

Tosiasiassa sanoisin et kaikki, mut erittely on ihan jees. : D

Ekaks, yks mun suurimmista rakkauksista, Cubic' [L/R]ock. 8') Se on nopea, se on nätti, ja ne elektroniset tehosteet (en keksi niille oikeeta nimee...) on mun korville mitä parhainta taikaa. 8D Soittimet kuulostaa mitä mahtavimmilta ja Aoi kuulostaa nätiltä - mitä muuta vois toivoa? Ja koska mulla on joku paha, siis TOSI paha addiktio lyriikoihin ja niiden kehumiseen, mainitsemiseen jne., nää lyriikat on jotain... ihanaa? : < Mulla muuten oli kivaa niitä suomeks kääntäessä...
Tokaks, mm. TheMe, I'm Vogue ja muut uudemmanpuoleiset kappaleet on ansainnu ison paikan mun sydämessä. Ja esimerkiksi Digital Neverland on miun mielestä oikein hieno. ^__^ ...puhumattakaan Electric Moonlightista. <3
Kolmanneks, myös vanhat kappaleet, tai ainakin vanhemmanpuoleiset, kuten Romancer, Tseppeshi, taberu, Kei, Faint, Daikei ja semmoset on kans varsin ihastuttavia. (Kein alku = <3) 8''))

Mut jos nyt heittäisin et Cubic' [L/R]ock, Hoozuki, Senjou Cameraman to Saigo ja varsin paljon muistoja herättävä Sleet Eve, koska vain yhtä on täysin mahdotonta sanoa. XD
Mayui
Mayui
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 78

Viesti  saphire Ke Tammi 21, 2009 9:59 pm

Tähän on tosi vaikee vastata, kosk lähes kaikki Ayabien biisit on hyviä ja lemppareita on tosi pitkä lista, mutta yritän erotella ne kaikista parhaimmat.
Eli joo otetaan ekana vaikka Hinata, josta oon tykänny niin kauan kun oon vaan Ayabietä kuunnellut. Hirveen nätti ´ww` ja kitaroista tykkään~ Sitten Kirisame, jost en oikee osaa sanoa mitään. Se vaan ... on iha sairaan hyvä :'D
Shine on kanssa kiva ja Aoin furit on nii söpöt *333* jee. Sitten tietty Kisumiisunou ja Kimi no Koe to Yakusoku.

Ehk parempi lopettaa lista tohon, kosk muuten se vain jatkuisi ja jatkuisi ja jatkuisi~ tossa nyt on kuitenkin osa lemppareista :)
saphire
saphire
Pyrkijä
Pyrkijä

Viestien lukumäärä : 97

Viesti  Sasoriza Ma Kesä 22, 2009 12:16 am

AAAA help! Liikaa liikaa liikaa.

Noo ensinnäkin, eka kappale minkä Ayabieltä ikinä kuulin oli Mikazuki no Kiseki. Kyllä, oon sen verran uusi kuuntelija. Joten ton kappaleen pitää ainakin olla yksi lemppareista. Siitä tulee hyvä fiilis ja joka kerta kun sen kuulen, tekee mieli vaan pistää volyymi täysille.
Sitten. Se Kimi no koe to Yakusoku. Aah mie haluun itkee onnesta aina kun sen kuulen. Ja sitten se PV, onko ees ihana? Pure Love.
Shine on mahtava.
Hinata myös.
Ja sitten helvetti Soprano. Pitääkö ees selittää.
Sasoriza
Sasoriza
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 5
Ikä : 26

http://sassoriza.livejournal.com/

Viesti  Juunigatsu Su Kesä 28, 2009 11:03 am

Mä voisin tulla sen verran sepittämään, että master piece on ihana. Kuuntelen sitä Aitakute-sinkulta eniten. 8DD Tykkään sen sävellyksestä ihan hirveästi, joten kuuntelen sitä tosi paljon myös instrumentaali-versiona. Yleensä kuuntelen vokaaliversion ensin ja heti perään instrumentaalin tai toisinpäin.

Joka kerta, kun laulu ensimmäistä kertaa alkaa, ajattelen: "ai niin, tämä ei ollutkaan instrumentaali..... Mutta härregyyd kuinka hyvältä Aoi kuulostaakaan!"

Että master piece on kyllä yltänyt lempikappaleisiin. 8D Kyllä Summer Chime ja Sopranokin tietyllä asteikolla, mutta Aitakute ei oikeastaan. :'D Kyllä sekin ihan kiva on, ei vaan aina jaksa kuunnella. XD

Mut master pieceeee ~~~<3
Juunigatsu
Juunigatsu
Moderaattori
Moderaattori

Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28

Viesti  Adaptatiivinen operoni To Loka 16, 2014 10:42 pm

No onpa kyllä erittäin hankala sanoa. Yleensä nimittäin vihaan tämmöistä lempiasioiden valitsemista, koska olen pohjimmiltani kuitenkin pluralisti, ja yhden ylitse muiden valitseminen on aina kovin hankalaa. Se on semmoinen vaihteleva asia.

Yhdellä kappaleella on kuitenkin merkitys, jota ehkä mikään muu ei ole saavuttanut tai ehkäpä merkitys on vähän väärä sana, mutta sanotaan nyt vaikka että tunnelma. Nimittäin tuolta mainiolta Rikkaboshi + α -julkaisulta löytyvä kappale nimeltään Rokugatsu youka. Aina kun kuulen sen kappaleen, muistuvat muinaiset asiat mieleeni. Semmoiset ajat nimittäin, kun en vielä Ayabiesta juuri tiennyt ja kuuntelin sitä ihka ensimmäistä kertaa. Yhtyeen nimi oli tuttu, ja koska japanilaiset nyt osaavat kaiken oikein, niin kuuntelinpa sitten satunnaisesti youtubesta erinäisiä kappaleita, ja tuo mainittu ralli jäi alitajuntaan. Tunnelma oli hyytävä. Paljon myöhemmin, kun sitten hankin Rikkaboshin hyllyyni ja se kappale, jonka nimeä tai mitään en tietenkään muistanut eli en osannut aavistella että se laulu olisi juuri sillä levyllä, pärähti soimaan, niin välittömästi samat tutut kylmät väreet palasivat. Jehna, ajattelin ja tuolla toisella kuuntelukerrallani palasin ajassa takaisin siihen hetkeen, kun kuuntelin sitä silloin muinon ensimmäistä kertaa. Melodiaakaan en sen kummemmin muistanut muuten kuin hyvin suurpiirteisesti, mutta jollain jännittävällä tavalla kappale oli ensikuulemalta istuttanut minuun kytemään syviä tunteita ja tunnelman, joka aina herää sitä kuunnellessa. Voisi siis sanoa sen olevan aika erityinen laulu. Aina välillä tulee ihan vetisteltyäkin sitä kuunnellessa. Kyllä oikeastaan voisi sanoa melkeinpä, että tämmöisellä puhtaasti subjektiivisella tasolla "lempi" kappaleeni, jos nyt unhoitetaan musiikillisten hienouksien analysointi ja järkevä argumentointi.
Adaptatiivinen operoni
Adaptatiivinen operoni
sieni
sieni

Viestien lukumäärä : 3

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla: